Профилактика на дюзи за ТДС?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Профилактика на дюзи за ТДС?

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 17:43

здравейте колеги!Имам едно странно менене на оборотите,притрисане на купето и някакво тракане,като варират от 750-775 оборота!Преди няколко месеца смених умната дюза,сменил съм гарнитурите на гнп-то,както и е ремонтирана плоката на гнп-то(в Монтана при едни страшни пичове,които работят много съвестно и на много разумни цени),почистил съм също и интеркулера.Колата в момента работи безупречно,но само това ми създава проблеми и незнам!?прави го при загрял двигател,и по някой път го прави като изклуча от скорост и започна да спирам.Може ли да има връзка с дюзите,и къде мога да отида да ги проверат в какво състояние са?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 62
Регистриран на: 31.10.2008

Мнение от CLM-Ivo » 13 Фев 2009, 18:15

Един приятел имаше симптоми, подобен на този, които ти описваш и се оказа тампон на двигателя.
Ако е от пикаеща дюза проблема щеше да е основно при студен двигател.

Да уточня това са само предположения, да не връхлети пак някой експерт да ме съди какви глупости съм говорел!

Успех със загадката :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 13 Фев 2009, 19:33

Колега , аз моята горивна система я промивах с ДИЗЕЛ ШУПЛОНГ . Това е препарат , които го купих , от Дарукар специално за ТДС ,и струва около 30лв. Много съм доволен от резултата.
Изображение Има много автомобили , но има само един истински и това е BMW всичко друго е компромис!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 13 Фев 2009, 20:06

CLM-Ivo написа:Един приятел имаше симптоми, подобен на този, които ти описваш и се оказа тампон на двигателя.
Ако е от пикаеща дюза проблема щеше да е основно при студен двигател.

Да уточня това са само предположения, да не връхлети пак някой експерт да ме съди какви глупости съм говорел!

Успех със загадката :)

Знам,че имаш предвид мен,но за доброто на форума предлагам да заровим томахавките.
И аз като теб мисля,че проблема може да е от тампон на двигателя.Когато той е умекнал(каучукът му) течността(гела) в него при загрял двигател става изключително рядък и ако въпросният каучук не държи е много вероятно да има вибрации при тези обороти на двигателя.Според мен ако горивната ти система е 6.Провери тампони и на скоростната кутия.В търсачката ще намериш по какъв начин да ги тестваш(и на двигателя).Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 20:46

Благодаря за помощта колеги,но защо тогава оборотите варират м/у 750-770.При диагностика и то на няколко места и то на стенд за бош помпи от към електронната част няма грешки,в горивната с-ма също.Какво общо ще има тогава тампона!?Озадачен съм доста

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 13 Фев 2009, 20:50

При мен имаше същият проблем. Само топла почваше да се тресе целия мотор и то не винаги. Смених депферния маховик на съединителят и от тогава мотора замърка, но и аз като теб първо се хвърлих на гнп, а не беше от него и сега си имам резервно гнп в гаража.
Последна промяна stefan_bmw7 на 14 Фев 2009, 16:28, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Фев 2009, 20:58

Колега пробвай да сложиш масло за двутактови двигатели в нафтата, ако престане да мени оборотите значи независимо,че са ти отремонтирали плочката тя е за смяна. При мен е така получава има едно колебание на оборотите след като исключа от скорост или на място при запален двигател, но не го прави винаги. Като добавя масло в нафтата колебанието на оборотите изчезва . Ако има колебание в оборотите при студен двигател тогава е от дюза! Само да попитам, това колебание как се усеща, в смисъл само на скритото меню на борда ли го виждаш или видимо се усеща с леко притрисане на мотора?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 20:59

бате и аз имам съмнения че може да е той(кофти ще е-1000лв и нагоре),ама ще направа още малко маркетинг

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 21:00

**Novobraneca написа:Колега пробвай да сложиш масло за двутактови двигатели в нафтата, ако престане да мени оборотите значи независимо,че са ти отремонтирали плочката тя е за смяна. При мен е така получава има едно колебание на оборотите след като исключа от скорост или на място при запален двигател, но не го прави винаги. Като добавя масло в нафтата колебанието на оборотите изчезва . Ако има колебание в оборотите при студен двигател тогава е от дюза! Само да попитам, това колебание как се усеща, в смисъл само на скритото меню на борда ли го виждаш или видимо се усеща с леко притрисане на мотора?

колко ти излезе това удоволствие

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 13 Фев 2009, 21:07

Аз плочката не сам я сменял, като сложа масло(слагам от това за моторните резачки то е бездимно) и нещата заспиват. Колата се държи мн добре в смисъл не пркъсва или да глъхне или нещо от сорта всичко си е ок, слагам по 8 до 10 гр. на литър масалце в нафтата и си гледам рахатлъка. Ако почне да ми прави проблеми ще я сменя. Един приятел я сменя във Варна и му излезе 1300 лв. с труд и гарнитури

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 21:12

stefan_bmw7 написа:при мен имаше същият проблем само топла почваше да се тресе целия мотор и то не винаги смених депферния маховик на съединителят и от тогава мотора замърка но и аз като теб първо се хвърлих на гнп а небеше от него и сега си имам резервно гнп в гаража

а при тебе бате колко ти струваше смяната на съединителя

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 21:16

**Novobraneca написа:Аз плочката не сам я сменял, като сложа масло(слагам от това за моторните резачки то е бездимно) и нещата заспиват. Колата се държи мн добре в смисъл не пркъсва или да глъхне или нещо от сорта всичко си е ок, слагам по 8 до 10 гр. на литър масалце в нафтата и си гледам рахатлъка. Ако почне да ми прави проблеми ще я сменя. Един приятел я сменя във Варна и му излезе 1300 лв. с труд и гарнитури

какво е точно това масло(дай некви параметри ако знаеш)аз съм слагал обикновенно моторно-15w40(2л на пълен резервар)но не усетих май да има промяна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 13 Фев 2009, 21:22

в монтана едни пичове ги прават като нови и струва около 10 пъти по евтино отколкото новата.сметнете вие колко струва.ако някой се интересува да пише на лс-то,ще му дам координатите на пичовете и се надявам че няма да останат разочаровани.и да подчертая-не ползват лаптопи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 14 Фев 2009, 0:12

Маслото което слагам е за моторни резачки(хускварна или щтил), слагам от него щото е бездимно, но може и друго масло но да е за двутактови двигатели. Аз слагам на 100 литра нафта 1 литър масло, доволен съм има ефект при мен, пробвай и кажи резултата. Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 1.10.2008
Местоположение: София
Кара: 5er GT (f07) 530d xDrive

Мнение от hobotqnin » 14 Фев 2009, 20:25

Какво стана колеги!?Май никой не е имал подобен проблем.Надявам се на съдействие и помощ ако някой види за какво съм писал

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook