Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 12 Фев 2009, 10:43

опа горното мнение е мое :( не съобразих,че съм на компа на брат ми...


Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: Дружба Сити
Кара: Е34/Е30 на кило
Мечтае да кара: Х5 4.4 is

Мнение от Ascendancy » 13 Фев 2009, 1:01

gego_n написа:Махнах батерия на 9 месеца - "Банер".Бай Предел го носи в "Монбат" и го провериха, резултат - клетка мъртвец .
С е32-та имах същия проблем.Смених всички предпазители, прегледах инсталацията, почистих я и подредих навсякъде.
Причината беше 1.реле АБС . Хванах помпата да ручи на изгасена кола една сутрин, 2. "кадърно" монтирана аларма от местен майстор, който сметнал за необходимо да реже и наставя където и както му хрумне .
Стояне , проблема е подобен, нещо дребно , но трябва да се поровиш и установиш какво е .

Колега имам същия проблем като на автора и ти най-точно си описал моя.. при изгасена кола се чува (на 90% съм сигурен) помпа да ручи или поне нещо което не го знам какво е. касетофон до вчера нямах, акумулатора го смених преди 3 седмици с чистак нов 76мAh и днес запали с мн зор, освен да ходя на жичкаджия можете ли да ми препоръчате друго.. :?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 13 Фев 2009, 8:36

Poki написа:мен откакто спрях да я карам редовно почна да яде акумолатора. днес премерих над 1 ампер :S мерих бушоните на ред и единствено на 22-ри има 0,25А ма сигурно и имам чувство,че компресора на климата е постоянно зацепен... на момент преди ми се шашкаше перката отпред на всичко изключено и само на контакт тръгваше да работи(на студен двигател) бушон 9 също има няква драма с него преди изгаряше смених го но сега гледам се е разтопила пластмасата(шибани китайски ментета)
Проверих неоригиналната аларма 0,01А консумира. НАправо зех да се изнервям вече с тая кола, не я карах 1 месец и са ше влизам в филми....

Редовно каране му е майката-аз като я оставя в неделя на следващата неделя като отворя вратата,даже плафона не светва. Сега я карам всеки ден колата => редовно каране е ключа към успеха :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 376
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Варна

Мнение от exigo » 13 Фев 2009, 12:32

И аз имах този проблем не бях карал колата повече от 10 дни отивам да запаля и на най си ток.... :shock: Свалих акумулатора и го дадох за зареждане. Сега върти като замаен, ама вече всеки ден или през ден си я разкарвам само за да зареди малко ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 13 Фев 2009, 14:02

Проверявайте и отстранявайте утечките, че и да ги карате пак не е хубаво за акумулатора да тегли повече от 50мА, та дори и толкова...
И ако не е редовно, то на 3-4 дни поне веднъж се повозете, ама не 2-3км - то си е хубаво не само за акумулатора, а и за самата кола и гумите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 13 Фев 2009, 18:02

Как я мерите тая утечка? С амперметър, свързан последователно на + от акумулатора ли?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 827
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от AcOrP » 13 Фев 2009, 20:06

dj_ennsy_1 написа:Как я мерите тая утечка? С амперметър, свързан последователно на + от акумулатора ли?

На минуса я измерих аз не,че има значение но ми се струва по безопасно.
Но това е лесното после е трудно да се хване каде е тая утечка :(
аз имам съмнение да не разрежда през алтернатора все пак 1,4-1,5А е доста голям ток които ми се губи някаде. и не е на верига защитена от бушон.прекалено много електроника има и отделно има хиляди кабеляци и конектори за допълнително оборудване като се разрови малко човек из тея коли изкачат доста конектори а и в БГ сме има доста подобрения направени през последните 16-17 години...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Фев 2009, 20:45

аз мога да се разровя в колите ви за някой лев ;)
и без това съм безработен и само се чудя какво да правя по цял ден :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 13 Фев 2009, 22:06

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=132976
_65536_kb_sec_ написа:не забравяйте да мерите на затворени врати, мойта в такъв случай е 0.03А което е нормалната утечка.


от тази тема
_65536_kb_sec_ написа:..................
И за капак замерих какъв ток харчи когато се заключи и....... 0.27А което според мен е адски много ...............................


_65536_kb_sec_ написа:не е стартер Ванка
по горе го написах или е релето на моторчето което регулира натиска на чистачките или е моторчето..................


маи нещо се омеша в приказки
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 13 Фев 2009, 23:23

така обяснявам сега за колегите които не им е ясно
1. мери се на затворена врата защото когато е отворена някоя от вратите се пуска ток към реле на комфорт модула което консумира ток.
2. след като се заключи колата косумацията е висока, и след около 2-30 секунди спада
3. При мен утечката беше от моторче на чистачките което определя натиска на чистачката към предното стъкло.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 14 Фев 2009, 15:01

_65536_kb_sec_ написа:така обяснявам сега за колегите които не им е ясно
..............................
3. При мен утечката беше от моторче на чистачките което определя натиска на чистачката към предното стъкло.


Може да ставам досаден но ми е интересно каква ше да е тази система дето регулира натиска на чистачките.


ПРОСТЕТЕ НА НЕВЕЖИЯ!
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 14 Фев 2009, 18:56

mikluho написа:
_65536_kb_sec_ написа:така обяснявам сега за колегите които не им е ясно
..............................
3. При мен утечката беше от моторче на чистачките което определя натиска на чистачката към предното стъкло.


Може да ставам досаден но ми е интересно каква ше да е тази система дето регулира натиска на чистачките.


ПРОСТЕТЕ НА НЕВЕЖИЯ!

колега това на е32 е серийно но го има и на някой е34-ки - придърпва чистачката към стъклото при увеличаване на скоростта
Изображение
ако шофьорската ви чистачка се захваща така - значи иамте такава екстра ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: Люлин
Пол: Мъж
Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315

Мнение от mikluho » 14 Фев 2009, 21:35

Благодаря за отговора, определено смятах че не може да има такава екстра.
На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Фев 2009, 11:58

matros написа:не е много колега.До 0.5 е допустимата за повечето марки автомобили

Допустимо само с включена аларма.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.07.2008
Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
Кара: е34 тдс
Мечтае да кара: 740

Мнение от dido_lom » 26 Фев 2009, 20:06

Извинявам се на всички колеги че вазобновявам темата,но не разбрах как се замерва тази кунсомациа на тока,ако може некои да обясни че работата при мен е много зле,снощи я заклучих и всичко си беше ок,но тази сутрин едва завартя да запали.Акумолатора ми е 75А на 8-месеца и до сега нямах проблем с паленето. :help: :help: :help:
дизела е прост,НО не е за прости хора
и нека силата да е с вас!Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook