Въпрос за оригиналната алалма.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за оригиналната алалма.
Как се прави така ,че отключването и заключването да е без звук?
И ако има някакви други функции и някой ги знае ако може да сподели.
И ако има някакви други функции и някой ги знае ако може да сподели.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
NikiNikolov написа:Не мога да ти помогна с оригиналната аларма, но ако боднеш БГ аларма ще си наясно с доста неща.
Колега,мнението ти е безсмислено,мисля че съм задал достатъчно ясно въпроса си към хората които знаят.А относно предложението ти ,предполагам ,че слагаш аларми.Но аз вече съм ял попарата от комбинаци на оригинална и допълнителна аларма.Пък и не виждам смисъл от смяната и.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Колега аз съм с оригинална аларма и ми е без звук.Така си я взех.Имаше една тема тук че май всички са така за европейския пазар,но можеш да си я разкодираш и да си я направиш със звук.При теб май е обратното
Потърси я тази тема и ако може да ти помогне нещо!Успех

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Моята съм я чувал да пищи - ужасно силно и досадно е...
Случи ми се когато акумулатора ми беше пред тотално падане и тя ме предупреждаваше за това...
Но никога не съм чувал звук при отключване или заключване.
Току-що пуснах едно мнение, което мисля, че отговаря на въпроса - това е функция, която се наглася индивидуално за всеки ключ в оторизиран сервиз.
Иначе аз лично си го намерам за чудесно дискретното включване и изключване, мисля, че скоро ще стане повсеместно в България.
Поздрави
Случи ми се когато акумулатора ми беше пред тотално падане и тя ме предупреждаваше за това...
Но никога не съм чувал звук при отключване или заключване.
Току-що пуснах едно мнение, което мисля, че отговаря на въпроса - това е функция, която се наглася индивидуално за всеки ключ в оторизиран сервиз.
Иначе аз лично си го намерам за чудесно дискретното включване и изключване, мисля, че скоро ще стане повсеместно в България.
Поздрави
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
_65536_kb_sec_ написа:защо ли си мисля че това както и езика на таблото може да се настрои с диагностика
така е колега, но не точно с диагностика, а със сервизен софтуер и не се настройва а се сменя тотално (може да се инсталира само един език)
в Дару смяната на езика за коли с MID (DE или друг -> EN) струва около 70 лв. (за IRIS не съм сигурен, но предполагам е същото)
Процедурата трае около 2 часа (на практика се ъпдейтва целия софтуер на ECU-то с последната актуална версия за съответния автомобил на съответния език). При това езиковата версия се записва в ECU-то и в базата данни на BMW за конкретния автомобил и при следващи сервизни поръчки или поръчки на части и др. свързани с езиковата версия си излизат коректните продуктови номера.
Трябва предварително да си решил какво точно искаш да смениш (активираш/деактивираш), иначе за нови промени - нови 70 лв.

При автомобили с навигация и дисплей 4:3 или 16:9 става софтуерно от "скрито" сервизно меню САМО ако софтуера на навигацията има заложен съответния език. Тогава, обаче езиковата версия НЕ се записва в ECU-то и при следващи сервизни поръчки или поръчки на части и др. свързани с езиковата версия си излизат продуктовите номера номера на частите заложени за конкретния автомобил "по рождение", не че е голяма болка ама .....
PS. Стикерите с описанието на бушоните се предлагат също на EN за около 12 лв. двата (аз лично ги смених защото за мен немски или китайски са ми еднакво разбираеми)

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани