Проблем с резервоара Е39

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Проблем с резервоара Е39

Мнение от hellsgate » 10 Фев 2009, 15:55

Колеги ако знаех че толкова много проблеми ще имам с тази кола изобщо нямаше да си взимам.Не говоря специално за бмв е39 а по принцип.Та да не се отклонявам, проблема е че не ми отчита с точност колко бензин имам.Вчера сложих 40лв. бензин направих 2 кръгчета (без да я цедя) и нали всичко нормално.Днес влизам в колата си , паля и какво да видя стрелкичката ми за бензина не отлепя от резервата последната чертичка ...даже под чертичката беше.Покарам я кам 3-4 км. се покачва малко по малко.Спирам , изключвам я за 10 мин. включвам я пак на чертичката ...
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Фев 2009, 16:11


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 10 Фев 2009, 16:41

Проверете си кабелите които влизат в буксите на поплавъците, точно там където влизат в самата букса обикновенно се прокъсват жилата в кабелчетата и остават да се държат на изолацията. Най-добре изключи буксата и с мултицета го прозвъняваш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Фев 2009, 16:47

Аз си смених таблото и в интерес на истината, този проблем ми изчезна, но като проверя наличноста на двете половини на резервоара, дясната винаги ми е на 0.
Определено е проблем в поплавъка, но сега като не ми показва 0 при наличност от 15-20л и забравих за проблема :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 10 Фев 2009, 21:59

Четох другите теми така и не ми стана ясно от какво може да е.Ако някой знае да ми каже някаква цена долу горе и от къде мога да си взема от Ямбол съм благодаря предварително
BMW ®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 10 Фев 2009, 22:00

Извинете ... пропуснах да кажа -цената на поплавъците
BMW ®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 30.01.2008
Пол: Мъж
Кара: E73 2008 3.5i , E39 2002 530d

Re: Проблем с резервоара Е39

Мнение от ares777 » 13 Фев 2009, 16:33

hellsgate написа:Колеги ако знаех че толкова много проблеми ще имам с тази кола изобщо нямаше да си взимам.Не говоря специално за бмв е39 а по принцип.


Така е като всеки гледа да спести 2000-3000 лв. , за уш по-ефтин вариант на дадения автомобил = резултатът е такъв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 18 Фев 2009, 19:41

А цената не ми стана ясна за поплавъците в резервоара ?
BMW ®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 18 Фев 2009, 21:36

hellsgate написа:А цената не ми стана ясна за поплавъците в резервоара ?

Номенклатурен номер : 16146752370
Описание : НИВОМЕР ДЕСЕН
Ед.цена (с ДДС) : 142.20 BGL


Номенклатурен номер : 16141183179
Описание : СЕНЗОР ЛЯВ
Ед.цена (с ДДС) : 142.20 BGL

Според мен е добре да се сменят и двата за по-сигурно.Ако си с табло с големия борд, можеш да видиш кой точно не ти работи и да го смениш него.

По-лошото е, че май не е точно проблем с поплавъка, ами е по скоро прекъснат кабел, защото доста хора по чуждите форуми се оплакват, че проблемът си остава, дори и след смяна на табло и поплавъци.
Аз лично още не съм намерил решение на този проблем, но както казах по-горе, сега като съм с табло с големия борд, от скритите менюта не ми отчита наличност по десния поплавък, но пък стрелката си се мести акуратно.

@hellsgate, и 20к лв да дадеш в БГ за кола, гарантирам, че ще е същата като и за 8к лв ;) Когато ми посочиш една, поне една Е39 в БГ със сменени нови: рейка, ламбда сонди, крайно стъпало на климатика, датчик колянов и датчик разпределителен вал, водна помпа, ремъци и ролки, виско съединител...и всичко описано в "детски болести" по-горе, тогава може да говорим за читави Е39.И като се има предвид, че на всичко по-горе описано животът му е 100-150хил км, можеш да се сетиш за какво става въпрос ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 5.09.2008

Мнение от hellsgate » 19 Фев 2009, 12:06

Благодаря ти колега ще проверя и кабелите в най скоро време и ако е от тях ще пиша , а и също така ако излезе нещо друго пак ще пиша.
Относно за колата .... колкото и скъпо да я вземеш пак ще имаш ядове - това ми е пределно ясно . Не съм много съгласен с колегата по горе който написа това че ако някой си взел по скъп екземпляр щял да има по малко ядове.Това е от мен благодаря отново :) :driving:
BMW ®

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook