Проблем с е39 520i мотор-вибрации

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

Проблем с е39 520i мотор-вибрации

Мнение от Chimerasv » 10 Фев 2009, 0:32

тей тей .. проблема е стряскащ поне за мен като нов в средите на BMW

та състоянието на мотора .. изглеждаше добро при закупуването на колата

но след една неразумна постъпка инак казано дадох го на приятел :)
и едно доста грубо натискане на газта .. 130 на 3-та..
се появи следния проблем двигателя държи мн ниски обороти едвам
работи и при пулен завой ляв/десен гасне това ясно защо

но се появиха вибрации и др притеснитени леща

та надявам се да няма крива глава/валове иии се моля да няма рпегрят блок

изходяшите ми колектори са спортни .. но имам стеснение на мястото на катализатора :) което знам че е доста вредно

та надявам се да не е нещо повече от инжектори и свещи който бяха на дневен ред за утре да се сменят + филтър

вдъхнете малко надежда умолявам ви :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 10 Фев 2009, 8:36

Първо я закарай на диагностика да видиш дали няма да обади нещо и тогава сменяй каквото и да е. Иначе на първо четене - дебитомер, регулатор на ниски обороти... Откачи ли дебитомера да пробваш как е без него? Провери си и въздухопровода след дебитомера да не се е скъсал или да е бил лепен и сега да засмуква въздух. Успех!
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 10 Фев 2009, 10:28

колега на мен малко на ударени клапани ми мирише така че една компресия няма да е лошо да замериш

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Фев 2009, 10:52

колега едва ли твоя приятел е направил нещо с колата, за е39 520 бензин 130 км/ч на 3та са нещо нормално, много познати карат така своите 520ки влючително и аз чат пат, явно нещо е за смяна и се е обадило

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 10 Фев 2009, 11:18

Е.. чак пък нормално :) Това си е до ограничителя. Нормалното е наскоро купена стара кола, втасала по автокъщите да цъфне след такова напъване. Дано пича да се сети пак да пише тука преди да го обуят с глави млави и нз кво
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

май е бутало

Мнение от Chimerasv » 10 Фев 2009, 15:48

майстора рече че е заминало буталото на 6-ти цилиндър

дано няма по-тежки повреди , а също така ми казаха че щом се е сдухал единия вероятно и друг е на път ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 10 Фев 2009, 15:51

ако искаш имам бутала от 520-ка ама мен по ме съмнява да са клапани от колкото бутало

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 10 Фев 2009, 15:53

Буталото? Е как буталото, ве? Сегментите, биелата, лагерите, стените на цилиндъра да... ама буталото?!?! Не знам... Кажи от къде си да ти препоръча някой и друг сервиз. Наясно ли си мотора масло достатъчно имал ли е, някакви други признаци и предпоставки за случката... Дай по-подробно малко!

П.П. А що се отнася до клапаните - това се случва, когато при по-висока скорост вкараш по-ниска предавка и оборотите отидат там, където не ги хваща стрелката. При ускорение точно с тази цел е монтиран ограничителя, така че е много малко вероятно да се случи.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

може ..

Мнение от Chimerasv » 10 Фев 2009, 22:08

забелязах нещо че като го надуеш мотора ... не се спира на 6500 :)
а бяга о6те нагоре ии има6е такова вкличване на ниска предавка аз още в началото писах за него .. чужда жена и кола не се пазят... научих си урока няма да я давам на никой .. :)

инак .. проверявах компресията на цилиндрите

1-9 2-9 3-8 4-7.5 5-7.5 6-0 знае се :)

което ме притеснява но направихме и др опит .. и излиза че в горна мъртва точка като надуеш 6-ти връща въздух кум вход. колектори

което сус сиг значи прецакан клапан .. проверявах да нямам бензин в маслото .. не изглейда да има, което ме навежда на мисълта че може да няма проб с буталото нооо.. голямото НО

при последния бурз оглед майсторите стигнаха до извода че има изкривена кобиличка на някой клапан .. а при тая лоша компресия ме съмнява и за повече клапани ..

ПС: ако някой има нещо като рапаир мануал да праща не ме е страх да си отварям сам мотора ;) нишо че ако се хвана на подобно хоро ще ми е за пръв път :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 10 Фев 2009, 22:51

Брат'чед, имам чувството, че цялото спокойствие, потайност и правописни грешки на света са съсредоточени в теб :) Уважавам смелостта и желанието ти да се ровиш в мотора. TIS е програмката, която ти трябва. Тегли смело, няма вируси и други паразити. Надявам се да се оправяш с английски или немски. Ако не, тук има няк'ъв та*ак на руски. Успех!
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 449
Регистриран на: 29.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Мнение от Dozo » 10 Фев 2009, 22:57

Незнам,но на мен ми се вижда нещо много ниска компресията,като цяло.Второ щом имаш 0 на 6-ти цилиндър е много вероятно да имаш запушена дюза.Дюзата неможе да разпраши бензина,а само облива цилиндъра и неможе да се възпламени.От тук и нулевата компресия. За това първо пробвай да сипеш Дезолит/добавка препоръчвана от БМВ струваща в Дару умопомрачителните 16 лв./ ,покараи поне 50-100 км и тогава се хвърляй на ремонти.Ако нямаш подобрение.Понякога страшните неща не са чак толкова страшни.Това ти го споделям от опит.А да и е много възможно да имаш повече нагар по клапаните и да не прилягат добре в леглата си.
Всеки има значение,иначе никой няма значение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 10 Фев 2009, 23:10

поредния,дето е дал всичката пара за 39-а и сега ще е ремонтира сам,щот за сервизо няма кеш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: Свищов/София

не е верно :)

Мнение от Chimerasv » 10 Фев 2009, 23:33

Кеш има ама съм си мераклия затова първо се бях спрял на хонда
ама ми хареса 5-цата дето си взех и се почна ;)

инак за потайноста и грешките никога несъм бил перфектен в часа по Български език признавам си :)

а за компресията няма как да е от инжектора според мен
понеже при наличие на въздух в цилиндъра и при развъртане на мотора трябва поне малко да направи .. а барометъра не мърда...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 10 Фев 2009, 23:36

колега нищо лично ама с тая компресия ще имаш 12 ударени клапана и това ще са ти 12-те всмукателни клапани дано да греша ама ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 10 Фев 2009, 23:40

и сам не се опитвай да го правиш сложна работа е най много да преебеш резбите на блока или да зацепиш ваноса 1 към гьотири

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook