вентилатор на климатика - проблем
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
вентилатор на климатика - проблем
значи колеги проблема ми е че този вентилатор на климатика отпред на радиатора не ми работи.
открих го като започнах да се подготвям за лятото.
на радиатора за олаждането има навит един датчик с 3 крачета-като го дам на късо не ми се включва перката отпред на климатика която и помага за охлаждането на мотора,а иначе се чува как едно реле цъка.
разкачих буксата на вентилатора и като му подам ток + на червения кабел то той пращи и все едно че има късо.
та моля ви който се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит за да избягам от големи разходи ако има възможност разбира се,за което ви и благодаря предварително.аз мисля че ми е заминал мотора на този вентилатор или е някой от резисторите.
а още едно питане имам - кои е бушона за този вентилатор и от скицата за бушоните къде се намира тои че нещо като че ли не го намирам
открих го като започнах да се подготвям за лятото.
на радиатора за олаждането има навит един датчик с 3 крачета-като го дам на късо не ми се включва перката отпред на климатика която и помага за охлаждането на мотора,а иначе се чува как едно реле цъка.
разкачих буксата на вентилатора и като му подам ток + на червения кабел то той пращи и все едно че има късо.
та моля ви който се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит за да избягам от големи разходи ако има възможност разбира се,за което ви и благодаря предварително.аз мисля че ми е заминал мотора на този вентилатор или е някой от резисторите.
а още едно питане имам - кои е бушона за този вентилатор и от скицата за бушоните къде се намира тои че нещо като че ли не го намирам
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
Колега и при мен не работи. Мръдва по 1 см и толко. Целия играе от луфтове.
Цената на нов е към 620.00 лв. Орентирай се в тази посока. Моя вече го поръчах, за да не губя време да се занимавам с недоправени работи.
За съжаление има части в БМВ, които е необходимо да се сменят само с нови.
Е това е моя съвет, а ти каквото решиш. Евентуално виж ако някой може да го ремонтира и закрепи за някой друг месец, като временно решение на проблема.
Цената на нов е към 620.00 лв. Орентирай се в тази посока. Моя вече го поръчах, за да не губя време да се занимавам с недоправени работи.
За съжаление има части в БМВ, които е необходимо да се сменят само с нови.
Е това е моя съвет, а ти каквото решиш. Евентуално виж ако някой може да го ремонтира и закрепи за някой друг месец, като временно решение на проблема.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Пичове, изчакайте да се стопли малко времето и тогава го пробвайте дали работи. Поне и аз така се стреснах, че не ми работи преди месец, ама явно са го измислили да се включва над определена температура.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
сега вентилаторите за охлаждане на климатичния радиатор са 2 модела единия е с два резистора закачени на дифузьора на перката другия е с импулсно управление и се явява по новия модел ако сте с този с резисторите се сменят само те и се оправят нещата а за да се провери дали не е спекъл вентилатора за най сигурно се подава ток директно на моторчето не през буксата или палите колата пускате климатика и след около минута ако всичко е наред трябва да се включи перката на най ниската степен ама сега е студено и е малко под въпрос този начин а ако сте с по новя модел с импулсното управление спасение няма май трябва нова перка
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
днес ще го разглобявам за да установя проблема.
аз съм с резистори и ще видим защо не работи
кои и къде му е бушона ето това трябва да открия защото маи не е при жабката дето са основните ето това ме притеснява
аз съм с резистори и ще видим защо не работи
кои и къде му е бушона ето това трябва да открия защото маи не е при жабката дето са основните ето това ме притеснява
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Ако не се лъжа климата работеше над 8-9градуса,аз като смених резисторите беше студено и се наложи да свалиме датчика за температура от подкалника,затоплихме го и перката тръгна.
обичам BMW
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
как ги подмени тези резистори.трябва ли да свалям моторчето от радиатора
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Те са извън моторчето на перката,има вероятнос и самато моторче на перка да е заминалоljubo72 написа:как ги подмени тези резистори.трябва ли да свалям моторчето от радиатора
обичам BMW
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Еми обясни на какъв принцип е тогава.anzak написа:датчика за външна температура няма нищо общо
обичам BMW
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
датчика в подкалника колега е само за информационния дисплей на таблото в смисъл че от него освен показанието на дисплея друго не зависи а перката се командва от управлението на климатика или ако загрява колата а не сработи виското това се явява един вид резервен вариант за охлаждане и според зависи от температурата на околната среда, на мотора и от налягането в климатичната ситема се определя на коя степен да работи перката при е 39 е на 3 или 4 степени
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Добре,а клматика откъде зима данни колко гредуса е и защо не иска да се включва въобще под определена температура.
обичам BMW
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
има си друг датчик колега замисли се ако компа чете от този значи всички със развален датчик за външна температура на които им показва -40 на таблото лятото няма да имат климатик
Четете внимателно тука съм обяснил всичко : На 5-та и 7-ма страница.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0&start=60
а колегата Hammerfall разбива мрака със подробно обяснение : аплодисменти:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 608#941608
Само като препоръка използвайте търсачката преди да дъвчем едни и същи теми. Благодаря!
Смятам темата за приключена земайте инструментите и се мятайте.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0&start=60
а колегата Hammerfall разбива мрака със подробно обяснение : аплодисменти:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 608#941608
Само като препоръка използвайте търсачката преди да дъвчем едни и същи теми. Благодаря!
Смятам темата за приключена земайте инструментите и се мятайте.

Доста кончета в един обор.


22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани