E36 325 > 328 coupe turbo

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 09 Фев 2009, 13:21

Гледам вече се върти и на доста високи обороти безпроблемно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2009, 13:49

дам няма грижи с оборотите и има доста сила ,но няма сцепление и на 4-та скорост тръгва настрани ,сега мисля за тракшънконтрол ,ако не успея да направя нещо добре работещо ще трябва да си купя това тук : http://cgi.ebay.co.uk/Racelogic-Launch- ... 240%3A1318


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 09 Фев 2009, 14:06

Преди време ги гледах тея джажи в един саит И според тях правят чудеса :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2009, 14:16

Zaho написа:Преди време ги гледах тея джажи в един саит И според тях правят чудеса :)
като съдя по цената :) възможно е :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 09 Фев 2009, 20:33

Ти ко толкова пари ще даваш само за тва около 3000 долара мисля беше направо целия комп на АЕМ
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2009, 21:10

bum_bum написа:Ти ко толкова пари ще даваш само за тва около 3000 долара мисля беше направо целия комп на АЕМ


ем луд 4еки първо да се помъча с моя разработка пък после ще видим за готово решение е най-лесно още не съм 100% сигурен тия пичове дали не послъгват тряя се поразрова из форумите за отзиви от тая системка.

Заради един от вариянтите на тракшънконтрол дет е с елктромеханична дроселова клапа монтирана на повечето фабрични коили със ASC мноо народ бяга от системата доста мудност има като цяло в това решение. Другите вариянти са чрез пропорционално прекъсване на захранването на ижекторите или захранването на бобините или и на двете заедно в тези вариянти вси4ко става доста бързо и има голям ефект :). от няколко дни купето има грижа с абс-а прекъснал ми е кабел на преден десен датчик и ми е много кофти да карам без абс спирането на колата няма нищо общо с преди и ми е супер тъпо без него ,предполагам 4е когато сложа тракшъна ще бъде по същия начин да си давам цялата газ без да се притеснявам от нежелано буксуване е елктрониката да свърши останалото т.е. максимално да използва сцеплението на гумите и да корегира силата на мотора спрямо него :)


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 09 Фев 2009, 22:02

Няма ли опасност да направи беля така ако спре горивото в неподходящ момент и после пак го пусне ?

Примерно да обедни сместа рязко и да избие някоя детонация ? (или адски греша и пропускам нещо :uups: )

Несъм много но при повечето системи се регулира с подаване на спирачно усилие или с спецялни диференцяли..

При М3 -то как е?
Като е с 6 дросела и не съм виждал по кутията да има допълнителен дросел? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2009, 22:56

Zaho написа:Няма ли опасност да направи беля така ако спре горивото в неподходящ момент и после пак го пусне ?

Примерно да обедни сместа рязко и да избие някоя детонация ? (или адски греша и пропускам нещо :uups: )

Несъм много но при повечето системи се регулира с подаване на спирачно усилие или с спецялни диференцяли..

При М3 -то как е?
Като е с 6 дросела и не съм виждал по кутията да има допълнителен дросел? :roll:


незнам още ще видим по-нататък ето тук има малко отзиви http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... =0&t=30071

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2009, 23:21

ето и тук малко инфо от доволен юзър на 1100 коня корвет http://forums.corvetteforum.com/c6-forc ... -unit.html

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 09 Фев 2009, 23:39

захо бате ето ти тука твоя въпрос и съответно отговора

Quote:
Originally Posted by XxMFxX
Perry,

installation is a pain in the butt, along with tuning that thing, you're one of the few people that WILL get it done and perfect it

However, do you think there would be any issues cutting the fuel from the injectors on a boosted application and say at full boost? Say what happens to the fuel mixture?

My tuner is thinking of a possibility of connecting this to the spark plugs instead of the injectors on boosted applications so that when the traction kicks in, electricity is cut, not fuel, causing a SLIGHT richening of the fuel mixture which should not be a problem?

However, I then remember that those turbo cars use fuel-cut dont they? I dont know if im making sense, I just want to make sure nothing goes wrong

If you cut fuel nothing happens; it is the LEANING of fuel that can damage engines. our rev limiter is a fuel cut.
If you connect it to the spark plugs your will completely destroy your entire car by injecting 50,000 volts into the wiring. I assume your tuner meant connecting it to the ignition coils. I think this will cause the most horrendous electrical interference problems ever seen in a non German car, but that aside, cutting spark will cause copious amounts of raw fuel to go into your exhaust; if you have cats you can kiss them goodbye. If you don't, you will have rolling thundering fireballs from your exhaust every time the TC kicks in... The kind of backfire that will split a mufler open at the welds... Not a very elegant solution IMO...


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 10 Фев 2009, 17:49

Вярно, че прекъсвача е на същият принцип :) :uups:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Авг 2009, 7:37



Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 15 Авг 2009, 19:24

Малии И това е на гумите :shock:

Променил ли си не6то по колата Иво ? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 16 Авг 2009, 1:16

дам нов изпускателен колектор малко по-голяма турбина по-големи инжектори 750кубикови и KMS стендалоун електроника остава ми да подобря горивната система по-голяма помпа и маркучи с по-голям диаметър http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... -hp.410916

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 16 Авг 2009, 19:42

ludiagsm написа:дам нов изпускателен колектор малко по-голяма турбина по-големи инжектори 750кубикови и KMS стендалоун електроника остава ми да подобря горивната система по-голяма помпа и маркучи с по-голям диаметър http://ludiagsm.snimka.bg/tuning/328-tu ... -hp.410916
Луд колектора изглежда доста маняшки ;)И аз на зима трябва да измисля някой по фешън че моят дизеловият ми е доста реструктивен май.
Я кажи тоя зеленият филтър на турбинката от ония топспиидските ли е ??? Че и аз все още съм с една карбонова мрежа само и се чудих тея дни дали да не взема един такъв че за друг просто няма място отпред.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook