Вибрации при спиране.Опасно!-Решен !!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 24 Яну 2009, 20:05

joropc написа:
WALL написа:В такъв случай проверяваш обстойно окачването..., или си сваляш дисковете и търсиш добър стругар, но първо се проверява мин дебелина колко е и т.н. ... или купуваш.
Аз съм за смяна на дискове.

В събота сменям дискове,носачи и накрайници(цялата предница).Амортисьорите,биалетки и тампони на стабилизиращата са сменени преди месец.Ако и от това не се оправи,остава класиката..........РЕЙКА.


Колега какво стана оправили се колицата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 24 Яну 2009, 21:25

Колега,получих въпроса ти и на ЛС.Днес нямаше начин да вкарам колата за смяна на въпросните неща.Това ще стане или в понеделник или във Вторник.Ще те информирам веднага.При теб този проблем абсолютно същият ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 24 Яну 2009, 22:21

joropc написа:Колега,получих въпроса ти и на ЛС.Днес нямаше начин да вкарам колата за смяна на въпросните неща.Това ще стане или в понеделник или във Вторник.Ще те информирам веднага.При теб този проблем абсолютно същият ли е?


При мен го прави почти при всякаква скорост.Преди го правеше от време на време сега постоянно.
В понеделник и аз ще я карам в сервиза,че да видим какво ще стане. :(
Като има развитие ще пиша...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 24 Яну 2009, 22:28

Според мен,при теб със сигурност е от дискове.Ако ги сменяш внимавай какви купуваш.Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 25 Яну 2009, 2:44

като цяло съм се спрял на тези Цимерман(вентилирани с отвори),имаги в ПРОДАВА!! :)
Ако ми препоръчаш нещо друго ще ти бъда благодарен. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 26 Яну 2009, 14:17

joropc написа:
DjFace написа:Най вероятно, дискове. С 200лв. си решаваш проблема (ако не сменяш и накладки)

Не са дискове.Ако са те тресенето няма да изчезва и ще го има постоянно при спиране-не при определена скорост.


А ще се усеща и на педала, не само на волана :idea: Ако се усеща само на волана значи 100% е нещо по окачването :!:
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 27 Яну 2009, 1:29

Звравейте,
при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи 8)
The Ultimate Driving Machine

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 27 Яну 2009, 14:58

Noob4o написа:Звравейте,
при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи 8)
Колега и аз го имам това пристъргване в педала ,това си получава при мокро и снежно време като приплъзва колата при рязко спиране .Сменил съм всичко по предницата освен носачите ,при това ли беше ;)
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 27 Яну 2009, 16:44

i4koo написа:
Noob4o написа:Звравейте,
при мене се усещаше и на двете места...вкарох я в каналчето и какво да излези - 2-та "криви" носача. Смених ги и всичко си е така, както едно време чичо ти швабин си е карал - без хлоп, без бая силните вибрацийй във волана и "престръгването в спирачките".
Даже тзи път минах по тънката лайсна - намерих си носачи за по 125 лв парчето и чесно казано са си доста сполучливи 8)
Колега и аз го имам това пристъргване в педала ,това си получава при мокро и снежно време като приплъзва колата при рязко спиране .Сменил съм всичко по предницата освен носачите ,при това ли беше ;)

Колега ти да не говориш за АВS-а?Така прави като се задейства и се усеща като вибрация и удари в педала :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 27 Яну 2009, 17:44

Не колеги, АБС си рита направо педала тогава въпросното престъргване се усеща доста силно но то си е нормално да е така, преди да сменя носачите усещах едно леко пристръгване с шплавно натисната спирачка с над 60 км. и волана не спираше да играй...съответно както вече казох смених носачите (кривите, нали си имаме по 2 на колело) и вичко вече си е нормално.
The Ultimate Driving Machine

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 27 Яну 2009, 19:46

Оказаха се скапаните носачи.Кой точно не знам защото смених и двата горни и двата долни,но сега колицата е като нова.
Благодаря на всички помогнали с компетентно мнение!!!

Само да спомена,че при леко разклащане на канал т.е. ако има леки луфтове в тампоните на носачите,почти не могат да се хванат.Ситуацията бе както я бе написал колегата ALEX_525tds_2000 по горе "малките луфтове се превръщат в големи,когато автомобила с тази тежка предница стъпи на пътя". Въобще колата трябва да се вдигне цялата,и........ако майстора не го е страх да се изцапа яко клатене по предницата.Само така можеш да разбереш за този проблем.
Благодаря отново на всички...............мисля да пия една ракия!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 27 Яну 2009, 20:14

:clap: :clap: :clap: Троянска сливова-домашна! Пий и за мен една колега!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 27 Яну 2009, 20:57

Добре де ако е от носачите няма ли да се удеща и хлопане(потропване )при неравности?
Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?

Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 29 Яну 2009, 1:26

plam81 написа:Добре де ако е от носачите няма ли да се удеща и хлопане(потропване )при неравности?
Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?

Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......

Колега чети постовете ми нагоре обяснил съм подробно. Усещащ хлопане при дупки с малко по висока скорост и вибрациий във волана и педала при спиране над 60 км беше при мене или по точно при намаляне (натисната леко спирачка)...няма смисъл да се базикаш с ходовата част (т.е. да сменяш само тампони или да рецеклираш носачи - поне това е МОЕТО мнение за мене с ходовата част и спирачките компромис не бива да се прави), става въпрос за кривите носачи при тебе може да са заминали и правите; цената за варна е 120-125-130 лв не са оригинални но са читави, то при наще пътища каквито и да сложиш брой ги за консуматив (поне за МЕНЕ не си заслужава да дам по 230 лв на бройка от БМВ като си ги намерих за 130 с остъпката) и така. Те новите носачи си идват с тампоните и като ги смениш (ако са заминали разбира се а това аз го проверих на един прост канал като с хидравликата си надигнах предницата) се раждаш имаш чуството че караш хеликоптер, няма дупки, няма неравности... Нормално е сега след зимата да започнат да ни заминават тампоните, носачите и т.н. смятам сами се досещате защо?! 8)
Успех ако има проблеми поне по тази тема питайте ;)
The Ultimate Driving Machine

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 28.05.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж
Кара: Е39 2.5ТДС->330D Automat Tourin
Мечтае да кара: М5

Мнение от plam81 » 09 Фев 2009, 19:47

plam81 написа:Добре де ако е от носачите няма ли да се удеща и хлопане(потропване )при неравности?
Само тампони ли се сменят или целите носачи?
На каква цена си ги взе?

Днес пак голямо клатене на колата с майстора и кората сваляхме.
Вика всичко ок.Но на мен ми направи впечатление че тампоните на стабилизиращата щанга,като напънем щангата и поддаваха..
Тотално съм объркан от къде да започна със смените......



Смяна на предни дискове с накладки на Текстар-250лв
Проблема е решен и при мен!!! ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook