Бензин срещу Дизел
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
djordje написа:когато бензина нямаше турбо викахме че дизел има и не може да се сравнява. сега имат и двете, не били сложени еднакво, по другия начин можело повече да се изкара. нищо лично но малко като деца. или си фен да едното или на другото, пък те да си изкарват колкото могат, а не все друг виновен.
да аз съм фен на бензина. с удоволствие бих се метнал на едно 335и макар че 335д май ше ма изаяде ако ма фане....

а ти за нова кола ли питаш или втора употреба?
според мен N53 е възможно да има още детски болести щото е нова технология с директон впръскване и т.н. Тоест ако зимаш такъв е хубаво колата да има гаранция.
За N52 мен лично ме плаши малко тоя VALVETRONIC. Tуй е една машинка дето мърда разпределителния вал. Ако сдаде багажа... може да има серизни последствиа.
От бензиновите ми харесва М54 3.0. Той спроед мен е дърто куче и е най надежния от N53 N52 и М54. Но го има само в Е60 Е90 няма с М54.
И то Е60 трябва да е втора ръка щото го слагат до 2005 година май

Toni Montana написа:djordje написа:когато бензина нямаше турбо викахме че дизел има и не може да се сравнява. сега имат и двете, не били сложени еднакво, по другия начин можело повече да се изкара. нищо лично но малко като деца. или си фен да едното или на другото, пък те да си изкарват колкото могат, а не все друг виновен.
да аз съм фен на бензина. с удоволствие бих се метнал на едно 335и макар че 335д май ше ма изаяде ако ма фане....![]()
а ти за нова кола ли питаш или втора употреба?
според мен N53 е възможно да има още детски болести щото е нова технология с директон впръскване и т.н. Тоест ако зимаш такъв е хубаво колата да има гаранция.
За N52 мен лично ме плаши малко тоя VALVETRONIC. Tуй е една машинка дето мърда разпределителния вал. Ако сдаде багажа... може да има серизни последствиа.
От бензиновите ми харесва М54 3.0. Той спроед мен е дърто куче и е най надежния от N53 N52 и М54. Но го има само в Е60 Е90 няма с М54.
И то Е60 трябва да е втора ръка щото го слагат до 2005 година май
мерси за обясненията. мисля да взема нещо "на старо", колко старо - 3-4, 5, 10 хил км или от Камор или да се вкара нещо през автокъща. тоест нов модел на малко километри с гаранция найвероятно.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
успех в търсенето.
сега се сетих че Е90 имат и един двигател N45B20S който хем от N-серия хем няма VALVTRONIC, демек по надежден (според мен). Модела се казва 320is но е лимитиран на 2500 бройки. четрицилиндорва високообортна машина, ама се намира рядко.
а другата ми препоръка както казах Е60 М54 3.0
сега се сетих че Е90 имат и един двигател N45B20S който хем от N-серия хем няма VALVTRONIC, демек по надежден (според мен). Модела се казва 320is но е лимитиран на 2500 бройки. четрицилиндорва високообортна машина, ама се намира рядко.
а другата ми препоръка както казах Е60 М54 3.0

Toni Montana написа:успех в търсенето.
сега се сетих че Е90 имат и един двигател N45B20S който хем от N-серия хем няма VALVTRONIC, демек по надежден (според мен). Модела се казва 320is но е лимитиран на 2500 бройки. четрицилиндорва високообортна машина, ама се намира рядко.
а другата ми препоръка както казах Е60 М54 3.0
Води се 320Si. 2500 броики, като има 2 в Пловдив, даже човек от форума има с такава.
Явно има доста вкарани в БГ.
А джорджи доколкото го познавам няма да се задоволи с 2000 кубика

Едит: Сменял ли си номера на телефона, някой път като идвам към София да пием едно кафе?

- Sapa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
Основната разлика за мен м/у бензина и дизела е, че оборотния диапазон на дизела е много по-къс отколкото на бензина. Дизела работи най-добре м/у 2000 и 3500 оборота (средно) което си е диапазон от 1500 оборота. Атмосферния бензин с валвтроник има сравними характеристики м/у 3500 и 6500 оборота или 3000 оборота диапазон - удоволствието е несравнимо по-голямо. Да не говорим ако се сложи и турбо на бензина - докарва едни още около 1500 оборота в които двигателя има най-подходящи характеристики - голям момент с постоянно нарастваща мощност.
Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.
Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател
Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.
Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател

Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Evelin Cotsev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1675
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: Пловдив
Моето мнение е че малките бензинови мотори не струват , говоря за 2.0 , 2.5 бензин. Там ми се струва че дизела е по приятен за каране. А големите - 4.0 -5.0 там вече е силата на бензина. На малките бензинови мотори не ми харесва че до 4 хиляди няма никои , след това тук таме се обажда некво леко вървене . Общо взето съм фен на малките дизели и големите бензини С РЪЧНИ СКОРОСТИ И ЗАДНО 

It`s party time !
Sapa написа:Основната разлика за мен м/у бензина и дизела е, че оборотния диапазон на дизела е много по-къс отколкото на бензина. Дизела работи най-добре м/у 2000 и 3500 оборота (средно) което си е диапазон от 1500 оборота. Атмосферния бензин с валвтроник има сравними характеристики м/у 3500 и 6500 оборота или 3000 оборота диапазон - удоволствието е несравнимо по-голямо. Да не говорим ако се сложи и турбо на бензина - докарва едни още около 1500 оборота в които двигателя има най-подходящи характеристики - голям момент с постоянно нарастваща мощност.
Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.
Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател
Колега има един лаф за конете и въртящият момент ...
“конските сили продават колата ,а въртящият момент печели състезанията“
(или нещо от сорта )
По темата ....(лично мнение)
дизеляк за евридейка
бензинка за



00Cool написа:Sapa написа:Основната разлика за мен м/у бензина и дизела е, че оборотния диапазон на дизела е много по-къс отколкото на бензина. Дизела работи най-добре м/у 2000 и 3500 оборота (средно) което си е диапазон от 1500 оборота. Атмосферния бензин с валвтроник има сравними характеристики м/у 3500 и 6500 оборота или 3000 оборота диапазон - удоволствието е несравнимо по-голямо. Да не говорим ако се сложи и турбо на бензина - докарва едни още около 1500 оборота в които двигателя има най-подходящи характеристики - голям момент с постоянно нарастваща мощност.
Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.
Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател
Колега има един лаф за конете и въртящият момент ...
“конските сили продават колата ,а въртящият момент печели състезанията“
(или нещо от сорта )
По темата ....(лично мнение)
дизеляк за евридейка
бензинка за![]()
![]()
за всичко останало
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you

Evelin Cotsev написа:Моето мнение е че малките бензинови мотори не струват , говоря за 2.0 , 2.5 бензин. Там ми се струва че дизела е по приятен за каране. А големите - 4.0 -5.0 там вече е силата на бензина. На малките бензинови мотори не ми харесва че до 4 хиляди няма никои , след това тук таме се обажда некво леко вървене . Общо взето съм фен на малките дизели и големите бензини С РЪЧНИ СКОРОСТИ И ЗАДНО
Малкия бензин+автомат е абсолютно спънат кон(говоря за 2.0 170к.с.) Единственият му плюс(за мен е много важен), че има мнооого хубав звук като го вкараш в обороти
С две думи: Спънат кон, ама цвили много добре

спрял съм се на 3 литра мотор, и найвероятно ще бъде бензин. ще видим какво ще излезе. с две турбини не мога да си позволя, но един атмосферен ще бъде ок. за това и разглеждам 330д понеже като цена са еднакви. и двете могат с ръчка, е то и 335и може ръчка, ма там по може да няма смисъл от нея.
Така, че колега : вземай 3.0 бензин+ръчка щом си фен на по-бързото шофиране...
75 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани