Бензин срещу Дизел

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 08 Фев 2009, 22:21

djordje написа:когато бензина нямаше турбо викахме че дизел има и не може да се сравнява. сега имат и двете, не били сложени еднакво, по другия начин можело повече да се изкара. нищо лично но малко като деца. или си фен да едното или на другото, пък те да си изкарват колкото могат, а не все друг виновен.

да аз съм фен на бензина. с удоволствие бих се метнал на едно 335и макар че 335д май ше ма изаяде ако ма фане.... :roll:
а ти за нова кола ли питаш или втора употреба?
според мен N53 е възможно да има още детски болести щото е нова технология с директон впръскване и т.н. Тоест ако зимаш такъв е хубаво колата да има гаранция.
За N52 мен лично ме плаши малко тоя VALVETRONIC. Tуй е една машинка дето мърда разпределителния вал. Ако сдаде багажа... може да има серизни последствиа.
От бензиновите ми харесва М54 3.0. Той спроед мен е дърто куче и е най надежния от N53 N52 и М54. Но го има само в Е60 Е90 няма с М54.
И то Е60 трябва да е втора ръка щото го слагат до 2005 година май
:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 08 Фев 2009, 22:28

Toni Montana написа:
djordje написа:когато бензина нямаше турбо викахме че дизел има и не може да се сравнява. сега имат и двете, не били сложени еднакво, по другия начин можело повече да се изкара. нищо лично но малко като деца. или си фен да едното или на другото, пък те да си изкарват колкото могат, а не все друг виновен.

да аз съм фен на бензина. с удоволствие бих се метнал на едно 335и макар че 335д май ше ма изаяде ако ма фане.... :roll:
а ти за нова кола ли питаш или втора употреба?
според мен N53 е възможно да има още детски болести щото е нова технология с директон впръскване и т.н. Тоест ако зимаш такъв е хубаво колата да има гаранция.
За N52 мен лично ме плаши малко тоя VALVETRONIC. Tуй е една машинка дето мърда разпределителния вал. Ако сдаде багажа... може да има серизни последствиа.
От бензиновите ми харесва М54 3.0. Той спроед мен е дърто куче и е най надежния от N53 N52 и М54. Но го има само в Е60 Е90 няма с М54.
И то Е60 трябва да е втора ръка щото го слагат до 2005 година май


мерси за обясненията. мисля да взема нещо "на старо", колко старо - 3-4, 5, 10 хил км или от Камор или да се вкара нещо през автокъща. тоест нов модел на малко километри с гаранция найвероятно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 08 Фев 2009, 22:41

успех в търсенето.
сега се сетих че Е90 имат и един двигател N45B20S който хем от N-серия хем няма VALVTRONIC, демек по надежден (според мен). Модела се казва 320is но е лимитиран на 2500 бройки. четрицилиндорва високообортна машина, ама се намира рядко.
а другата ми препоръка както казах Е60 М54 3.0
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 08 Фев 2009, 22:48

Toni Montana написа:успех в търсенето.
сега се сетих че Е90 имат и един двигател N45B20S който хем от N-серия хем няма VALVTRONIC, демек по надежден (според мен). Модела се казва 320is но е лимитиран на 2500 бройки. четрицилиндорва високообортна машина, ама се намира рядко.
а другата ми препоръка както казах Е60 М54 3.0


Води се 320Si. 2500 броики, като има 2 в Пловдив, даже човек от форума има с такава.

Явно има доста вкарани в БГ.

А джорджи доколкото го познавам няма да се задоволи с 2000 кубика :D


Едит: Сменял ли си номера на телефона, някой път като идвам към София да пием едно кафе? :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 12.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 545i

Мнение от Sapa » 09 Фев 2009, 1:09

Основната разлика за мен м/у бензина и дизела е, че оборотния диапазон на дизела е много по-къс отколкото на бензина. Дизела работи най-добре м/у 2000 и 3500 оборота (средно) което си е диапазон от 1500 оборота. Атмосферния бензин с валвтроник има сравними характеристики м/у 3500 и 6500 оборота или 3000 оборота диапазон - удоволствието е несравнимо по-голямо. Да не говорим ако се сложи и турбо на бензина - докарва едни още около 1500 оборота в които двигателя има най-подходящи характеристики - голям момент с постоянно нарастваща мощност.

Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.

Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател :twisted:
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1675
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от Evelin Cotsev » 09 Фев 2009, 2:01

Моето мнение е че малките бензинови мотори не струват , говоря за 2.0 , 2.5 бензин. Там ми се струва че дизела е по приятен за каране. А големите - 4.0 -5.0 там вече е силата на бензина. На малките бензинови мотори не ми харесва че до 4 хиляди няма никои , след това тук таме се обажда некво леко вървене . Общо взето съм фен на малките дизели и големите бензини С РЪЧНИ СКОРОСТИ И ЗАДНО :bowdown:
It`s party time !

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 09 Фев 2009, 2:14

Sapa написа:Основната разлика за мен м/у бензина и дизела е, че оборотния диапазон на дизела е много по-къс отколкото на бензина. Дизела работи най-добре м/у 2000 и 3500 оборота (средно) което си е диапазон от 1500 оборота. Атмосферния бензин с валвтроник има сравними характеристики м/у 3500 и 6500 оборота или 3000 оборота диапазон - удоволствието е несравнимо по-голямо. Да не говорим ако се сложи и турбо на бензина - докарва едни още около 1500 оборота в които двигателя има най-подходящи характеристики - голям момент с постоянно нарастваща мощност.

Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.

Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател :twisted:


Колега има един лаф за конете и въртящият момент ...
“конските сили продават колата ,а въртящият момент печели състезанията“
(или нещо от сорта )


По темата ....(лично мнение)
дизеляк за евридейка
бензинка за :evil: :evil: :evil: за всичко останало

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 09 Фев 2009, 7:39

Моето мнение е ясно :mhihi:

Само едно нещо да вметна... с българската нафта не бих си взел дизел при никакво положение. То не че бензина е много читав, ама пък нафтата каква е....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 09 Фев 2009, 8:42

00Cool написа:
Sapa написа:Основната разлика за мен м/у бензина и дизела е, че оборотния диапазон на дизела е много по-къс отколкото на бензина. Дизела работи най-добре м/у 2000 и 3500 оборота (средно) което си е диапазон от 1500 оборота. Атмосферния бензин с валвтроник има сравними характеристики м/у 3500 и 6500 оборота или 3000 оборота диапазон - удоволствието е несравнимо по-голямо. Да не говорим ако се сложи и турбо на бензина - докарва едни още около 1500 оборота в които двигателя има най-подходящи характеристики - голям момент с постоянно нарастваща мощност.

Ако ше говорим за 335д - чудовищен момент ама за кратко - нема удоволствие от високите обороти.

Аз лично бих си избрал 335и леко пипнат софтуено (примерно ноеле) на 400 к.с. и 530 Нм, задължително с автоматик. Няма дизел който да може да предостави такъв пърформанс и удоволствие. Но не се бъркайте, М3 с 8мака доставя по-голямо удоволсвтие въпреки по малкия момент. С две думи - по-добре високи обороти отколкото голям момент - а най-добре и двете - голям вискооборотен атмосферен двигател :twisted:


Колега има един лаф за конете и въртящият момент ...
“конските сили продават колата ,а въртящият момент печели състезанията“
(или нещо от сорта )


По темата ....(лично мнение)
дизеляк за евридейка
бензинка за :evil: :evil: :evil: за всичко останало



Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you



:mhihi:
Изображение

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 09 Фев 2009, 8:48

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 09 Фев 2009, 8:52

по скоро


“Horsepower sells cars, torque wins races” !!! :evil:

пп Много офф топик :uups:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 09 Фев 2009, 9:36

спрял съм се на 3 литра мотор, и найвероятно ще бъде бензин. ще видим какво ще излезе. с две турбини не мога да си позволя, но един атмосферен ще бъде ок. за това и разглеждам 330д понеже като цена са еднакви. и двете могат с ръчка, е то и 335и може ръчка, ма там по може да няма смисъл от нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 09 Фев 2009, 9:38

MaXimal написа:Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you
:mhihi:


хаха :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Мнение от Koliu » 09 Фев 2009, 10:46

Evelin Cotsev написа:Моето мнение е че малките бензинови мотори не струват , говоря за 2.0 , 2.5 бензин. Там ми се струва че дизела е по приятен за каране. А големите - 4.0 -5.0 там вече е силата на бензина. На малките бензинови мотори не ми харесва че до 4 хиляди няма никои , след това тук таме се обажда некво леко вървене . Общо взето съм фен на малките дизели и големите бензини С РЪЧНИ СКОРОСТИ И ЗАДНО :bowdown:


Малкия бензин+автомат е абсолютно спънат кон(говоря за 2.0 170к.с.) Единственият му плюс(за мен е много важен), че има мнооого хубав звук като го вкараш в обороти
С две думи: Спънат кон, ама цвили много добре :mhihi:

спрял съм се на 3 литра мотор, и найвероятно ще бъде бензин. ще видим какво ще излезе. с две турбини не мога да си позволя, но един атмосферен ще бъде ок. за това и разглеждам 330д понеже като цена са еднакви. и двете могат с ръчка, е то и 335и може ръчка, ма там по може да няма смисъл от нея.


Така, че колега : вземай 3.0 бензин+ръчка щом си фен на по-бързото шофиране...

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 09 Фев 2009, 11:33

djordje написа:спрял съм се на 3 литра мотор, и найвероятно ще бъде бензин. ще видим какво ще излезе. с две турбини не мога да си позволя, но един атмосферен ще бъде ок.


Толкова ли е голяма разликата?!? Не съм си сверявал часовника скоро с цените...

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook