86 BMW 2,4d въпрос

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

86 BMW 2,4d въпрос

Мнение от viko_man » 08 Фев 2009, 17:08

Здравейте! Надявам се да не съм сгрешил мястото на темата. Ако е така, моля да бъда извинен! Колата се застоя около година и половина пред блока. Дойде време, в което започнах да я паля, но ... няма никой. Нафта има, всичкото уж наред, само върти и нищо. Накрая идваха познати и казаха, че не отива гориво до двигателя и наляхме директно след горивния филтър - запали на втората секунда. Но... един кабел, който беше пред счупване от горивния филтър се допря до корпуса и... излезе една иска, след която арматурното табло изгасна и повече не запали. Като се завърти ключа, радиото и всички останали неща работят, дори започва да върти, когато опитам да запаля, но не пали... (и таблото не светва). Мислих, че е от имобилайзера.. да е блокирал нещо, но след като го разачих - пак така.. не палеше. Измерих бушоните - всички са здрави. Днес намерих една малка платка в таблото в една кутиика, възможно ли е да е от нея? Ще бъда много благодарен, ако можете да ми помогнете. Извинявам се за дългото описание.
Последна промяна viko_man на 13 Фев 2009, 18:32, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 6.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 90 BMW E34

Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!

Мнение от stefan81 » 08 Фев 2009, 20:07

viko_man написа:Здравейте! Надявам се да не съм сгрешил мястото на темата. Ако е така, моля да бъда извинен! Колата се застоя около година и половина пред блока. Дойде време, в което започнах да я паля, но ... няма никой. Нафта има, всичкото уж наред, само върти и нищо. Накрая идваха познати и казаха, че не отива гориво до двигателя и наляхме директно след горивния филтър - запали на втората секунда. Но... един кабел, който беше пред счупване от горивния филтър се допря до корпуса и... излезе една иска, след която арматурното табло изгасна и повече не запали. Като се завърти ключа, радиото и всички останали неща работят, дори започва да върти, когато опитам да запаля, но не пали... (и таблото не светва). Мислих, че е от имобилайзера.. да е блокирал нещо, но след като го разачих - пак така.. не палеше. Измерих бушоните - всички са здрави. Днес намерих една малка платка в таблото в една кутиика, възможно ли е да е от нея? Ще бъда много благодарен, ако можете да ми помогнете. Извинявам се за дългото описание.


Провери си клапана който пуска гориво към помпата мисля че беше електронен ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!

Мнение от viko_man » 09 Фев 2009, 18:03

stefan81 написа:Провери си клапана който пуска гориво към помпата мисля че беше електронен ;)


Добре, но.. в случая не светва таблото. Със сигурност има още проблеми след това, но от както стана късото и.. таблото изгасна и спря да пали, само върти. А пък и като наливахме гориво директно през тръбичката след горивния филтър - палеше. Тоест клапана трябва да си пуска горивото до двигателя.

Някой знае ли каква е тази малка платка на самото табло в едно като чекмедже и възможно ли е да е от нея?

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Мнение от viko_man » 13 Фев 2009, 18:34

Ако някой се интересува от колата да му я продам - нека пише.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!

Мнение от sharkvn » 14 Фев 2009, 11:44

viko_man написа:
stefan81 написа:Провери си клапана който пуска гориво към помпата мисля че беше електронен ;)


Добре, но.. в случая не светва таблото. Със сигурност има още проблеми след това, но от както стана късото и.. таблото изгасна и спря да пали, само върти. А пък и като наливахме гориво директно през тръбичката след горивния филтър - палеше. Тоест клапана трябва да си пуска горивото до двигателя.

Някой знае ли каква е тази малка платка на самото табло в едно като чекмедже и възможно ли е да е от нея?


тази платка за която говориш ако съм разбрал точно е доло в дясно на таблото и се вади без да сваляш цялото табло та въпросната платка е чип за оборотомера на дали от нея е проблема че не ти свети таблото
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Re: 86 BMW 2,4d не пали след късо съединение. help!

Мнение от viko_man » 14 Фев 2009, 11:50

sharkvn написа:тази платка за която говориш ако съм разбрал точно е доло в дясно на таблото и се вади без да сваляш цялото табло та въпросната платка е чип за оборотомера на дали от нея е проблема че не ти свети таблото


Ясно. Благодаря ти. :)
:( Много ме е яд, така, като не можем да разберем проблема. Според теб от какво може да е, като се докосне тънко кабелче от някакъв датчик на горивния филтър до корпуса, да изгасне цялото табло и да спре да пали. Върти, но не пали. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 25.04.2007
Пол: Мъж
Кара: Е30 с PVC мотор

Мнение от sharkvn » 14 Фев 2009, 11:57

таблото само осветлението ли му изгасна в смисъл като дадеш контакт нищо ли не светва
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Мнение от viko_man » 14 Фев 2009, 12:07

sharkvn написа:таблото само осветлението ли му изгасна в смисъл като дадеш контакт нищо ли не светва


Да. Когато дам на контакт, трябва да изключа имобилайзера с една частичка и светваше таблото и се чакаше зелената лампичка там за подгряващите свещи на дизела, но сега нито лампички, нито стрелките там за дизела, за нищо не мърда...

Радиото, светлината в багажника, чистачките - те работят. Но вентилатора примерно той и преди без да е светнало таблото не тръгваше, както и страничните огледала. Като започна да паля въпреки, че не свети - върти, но... освен да изтощавам акумулатора нищо друго не правя. :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 14 Фев 2009, 19:00

Елиминирай имобилайзера...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Мнение от viko_man » 14 Фев 2009, 19:22

ivantchoG написа:Елиминирай имобилайзера...


Махнал съм капаците проследих кабелите, но от имобилайзера не виждам на къде отиват. Мислех, че към контактния ключ, но - не. Откачих алармата - имобилайзера продължава и централно продължава, но само с ключ. Махнах едни два бушона, които са в кутиика до алармата и при единия - имобилайзера изгасва, но... резултат - нулев.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Мнение от viko_man » 25 Фев 2009, 21:22

Възможно ли е да е станало нещо с таблото и да трябва да се смени. Забравих да спомена по-горе, че една лампичка от него свети, докато въртя да запаля.

Някой знае ли и за какво са двете тънки кабелчета, които са закачени за горивния филтър?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 26 Фев 2009, 13:41

viko_man написа:Някой знае ли и за какво са двете тънки кабелчета, които са закачени за горивния филтър?


с филтъра има свързани 2 вериги:
-това която се навива на него отдолу е датчик за вода във филтъра и ти пали една оранжева лампа с нарисувана дюза и реотан на нея
-това което е включено в горната част (една черна кръгла над филтъра) е за подгрев на горивото което постъва във филтъра (това черното е всъщност въпросния нагревател)

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 8.02.2009

Re: .

Мнение от viko_man » 26 Фев 2009, 15:11

Nick написа:с филтъра има свързани 2 вериги:
-това която се навива на него отдолу е датчик за вода във филтъра и ти пали една оранжева лампа с нарисувана дюза и реотан на нея
-това което е включено в горната част (една черна кръгла над филтъра) е за подгрев на горивото което постъва във филтъра (това черното е всъщност въпросния нагревател)


Благодаря за отговора! :) Ами.. става въпрос за горните две кабечета и.. къде трябва да търся проблема, при положение, че едната жичка се е допряла до самия филтър и е дало на късо? Възможно ли е да е от някое реле и "благодарение" на него да не може да светне таблото и да не пали?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 26 Фев 2009, 15:50

Виж тва ако наистина релето на подгревните свещи не работи колата върти ама не пали ... тва снощи го установих
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 26 Фев 2009, 15:58

на td модула за управляние на подгревните свещи (не съм сигурен дали има общо с нагревателя на горивото преди филтъра) се намира зад казанчето с вода за чистачките - от дясната страна най-отвътре към купето - и изглежда ето така
Изображение

това което е #8 е бушон

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook