Има ли по-дефектна кола от BMW 525 tds ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.02.2009
Местоположение: София

Мнение от clubzendo » 05 Фев 2009, 22:18

В спора се ражда истината,както казва колегата по горе,и истината за сега е японски дизел :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 05 Фев 2009, 22:28

clubzendo написа:В спора се ражда истината,както казва колегата по горе,и истината за сега е японски дизел :D

Кой по точно японски дизел........готов съм на дуел с всеки японец.Да не си сбъркал форума!... :duel: Абе някой помни ликакава беше темата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 05 Фев 2009, 22:31

:D Темата бешее....... :confused:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.02.2009
Местоположение: София

Мнение от clubzendo » 05 Фев 2009, 22:41

joropc написа:
clubzendo написа:В спора се ражда истината,както казва колегата по горе,и истината за сега е японски дизел :D

Кой по точно японски дизел........готов съм на дуел с всеки японец.Да не си сбъркал форума!... :duel: Абе някой помни ликакава беше темата?


Е как ще съм объркал темата,евентуално утре мисля да стана собственик на TDS525/98 година,та се интересувам с колко крака и как ще скоча в батака.
Ще ходя да го гледа един колега които разбира от тази марка...но мрази TDS,нямам достатъчно пари за тойота D4D и така,просто японският дизел е най-тихият,а японски кенефи на по 20+ години дизели се шматолят безпроблемно из родината,само са изгнили бая

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 05 Фев 2009, 22:41

ами айде по темата ... та аз казвам че има по дефектна кола от ТДС. например 2004 Рено Меган Купе 1.6 бензин 113к.с. Един приятел имаше. Като изтече гаранцията се почнаха глупостите по електрониката .... от ел. стъкла през чистачки, фарове та чак и до машинката дето измества разпределителния вал (като ВАНОС на БМВ), няква електронна :roll: После го продаде и ся кара Е46 купе 318и
8)
:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 5.02.2009
Местоположение: София

Мнение от clubzendo » 05 Фев 2009, 22:58

Toni Montana написа:ами айде по темата ... та аз казвам че има по дефектна кола от ТДС. например 2004 Рено Меган Купе 1.6 бензин 113к.с. Един приятел имаше. Като изтече гаранцията се почнаха глупостите по електрониката .... от ел. стъкла през чистачки, фарове та чак и до машинката дето измества разпределителния вал (като ВАНОС на БМВ), няква електронна :roll: После го продаде и ся кара Е46 купе 318и
8)


Шевролет Авео бензин 1,2 и 1,4-2005 година,преди да стане на 100000 км лапа масло здраво,и ако не отидеш в сервиз и не настояваш гаранционно да се оправи-след сто хиляди км.сам си плащаш ремонта за смяна на сегменти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 05 Фев 2009, 23:59

BMW-E39 написа: ......... тдс-а е 2.5 дизел, а 523и е 2.5 бензин, т.е и 2те са 2.5, ето каква е разликата, бензина е по добър във всички показатели, освен в ТОВА че на ТДс е по голям въртящият момент, е, коя кола е по бърза, 523i (2.5) или 525тдс 2.5 ?
.........



При стокови коли може и да си прав , но при сравнението с чипосан TDS нещата стоят по малко по различен начин. Имам някакъв реален поглед върху двата модела автомобили , за да се изкажа в случая. Един мой познат имаше Е39 523i , която съм карал и личното ми мнение , като срвня от лична гледна точка моята и тази кола е , че в моята усещам много повече мощ в ниските обороти отколкото в онази , въпреки това , че моята е автоматик , а онази ръчка. Все пак като се кара една кола предимно в градски условия , е хубаво да се търси моща и , и в ниските обороти , а не предимно във високите.


ПС: Общо взето това е поредната тема , която се отклонява от заглавието си и се обръща в спор "Бензин и Дизел". Тамата е насочена с въпроси за TDS-а и автора никъде в първоначалния си пост не пита за сравнения с бензиновите Е39 или въобще нещо за бензинови коли. Все пак да се придържаме към първоначалния замисъл на тамата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Фев 2009, 1:42

обичам колата да е така, както е излязла от завода, за какво са чипове и т.н. като всичко си заминава много по бързо, ///sasho, не само аз твърдя че след като имаш чип всичко си заминава по бързо, погледни си темата и там са го написали колегите, и може би ако не беше слагал чип на Е60-та , сега щеше да си я караш нормално, а не с преебано турбо нали така, ти си автора на темата

Е60 - Проблеми с двигателя след поставянето на чип тунинг..

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... sc&start=0

дадох заводски данни на дадените автомобили и ти показах че на всяка бензинова е39 с една и съща кубатура било дизел/бензин, 2рото е с по добри времена както и макс. скорост, а ти веднага започна с това "ако тдс е чипнат", е още толкова им требва на тдс-те, едно са тормозени толкова години с яко каране, а и чип като му боднеш.. какво правиме после, ново турбо гпп + двигател?
тдс-а си върви готино и без чип :>

жалко, колегите са ти го казали и са те съжалили в Е60

GaD написа:Жалко за колегата, че се е вкарал в излишни разходи и разправии...


нищо лично просто си казвам мнението, а тук може да видите Какви двигатели са сложили в наи новото БМВ, а именно новата 7ма серия с индекс 7er (F01)

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/bmw/7er/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 06 Фев 2009, 4:12

Виж сега , предполагам , че пак се изказваш по тема върху , която нямаш реално наблюдение , но може и да не е така.

BMW-E39 написа:обичам колата да е така, както е излязла от завода, за какво са чипове и т.н. като всичко си заминава много по бързо ..........


Мисля , че ако има някое дизелово BMW , което ако е в перфектно състояни е възможно да работи и върви много добре с чип това е точно TDS.

BMW-E39 написа:.........
///sasho, не само аз твърдя че след като имаш чип всичко си заминава по бързо, погледни си темата ..........

Е60 - Проблеми с двигателя след паоставянето на чип тунинг..

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... sc&start=0

.........


Относно Е60-та , мисля , че съм си пуснал темата в правилния подфорум и не е тук мястото да я обсъждаме , защото тук раздела е за съвсем друг модел. Но щом засегна темата , ще трябва да обясна какво е положението там с чипа , защото този пост виждам , че не се прави разлика между чип в Е39 525 TDS и чип в E60 525d. Още преди да бъде поставен чипа в нея , беше ясно , че на този двигател не е много препоръчително да се слага чип , затова и бях пуснал тема , в която бяха написани предимно позитивни мнения за чипа и имайки в предвид , че TDS-а работи добре с чип , решихме , че и тук може да има добър ефект. В случая се получи така , че турбото вместо да изкара предвидените му от производителя 150 000 км. , може би благодарение на чипа , който в случая е с прекалено силен въртящ момент и може да предположим , че най вероятно е ускорил процеса на износването му и е изкарало 120 000 км.Попринцип на една кола като и се поставя чип , собственика трябва да е наясно , че има вероятност някои части да изкарват по малко време от предвиденото от производителя , но това всичко зависи и от самия чип , или по точно с какъв процент променя параметрите. Просто фирмата за чипове "ATB Tuning" , в която чипосаха TDS-a ми преди повече от 5 години и сме останали доволни от чипа , вече не се занимава с тази дейност и поставихме чипа в "DigitalTuning" , въпреки риска от това , че въртящия момент , с който ще работи двигателя надвишава дори този на 530d , а фирмата в случая не предлага по слаба версия.

BMW-E39 написа:.........
може би ако не беше слагал чип на Е60-та , сега щеше да си я караш нормално, а не с преебано турбо нали така

........


Попринцип донякъде си прав , че ако не е бил чипа или по точно ако не е бил точно този чип , който може би е прекалено силен за този двигател , нямаше да се износи турбото толкова рано , но реално погледнато за това може само да предполагаме.
Важното е , че всъщност колата сега се кара абсолютно нормално. Турбото е сменено още като е намерен проблема в него и чипа е свален от колата и временно е с оригиналния софтуер.




BMW-E39 написа: .............
дадох заводски данни на дадените автомобили и ти показах че на всяка бензинова е39 с една и съща кубатура било дизел/бензин, 2рото е с по добри времена както и макс. скорост, а ти веднага започна с това "ако тдс е чипнат"
...........


Аз си дадох моята лична гледна точка , с реално наблюдение , а не написани заводски данни. Написах , че TDS-а е с чип , защото в случая колата , с която съм направил сравнението е такава , не знам TDS без чип как ще се представи при едно такова сравнение. Затова и още в началото на поста написах , че за сравнение на две стокови коли , може и да си прав.


BMW-E39 написа: .............
е още толкова им требва на тдс-те, едно са тормозени толкова години с яко каране, а и чип като му боднеш.. какво правиме после, ново турбо гпп + двигател?
тдс-а си върви готино и без чип :>
...........


Дори и да не му "боднеш" чип , ако е някой изтормозен TDS , какъвто визираш в случая , пак може да се наложи да му се сменя турбото или ГНП.
Попринцип чип е хубаво да се слага само на кола в напълно перфектно техническо състояние. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Фев 2009, 9:38

е видя ли че чипа еба*а всичко, а ти преди викаш е как, на тдс имам чип от 5 г:> не е оферта, те тия от БМВ не са толкова балъци, че да имаш 525д, да сложиш един чип и да върви повече от 530д.
поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 06 Фев 2009, 14:32

Пак ти казвам , че 525 TDS и 525d са два различни двигателя , които възприемат чип тунинга по различен начин. При TDS-a чипа се възприема много добре , стига двигателя да е в перфектно техническо състояние. За сега съм на мнение , че и при 525d може да се получи същия добър ефект , но с чип с малко по слаба версия , а във въпросния тунинг център просто не се предлага такава. И пак казвам , а и във сервиза го казват , че турбината е нещо като консуматив на около 150 000 км. при тези 525d . Не искам пак да въвлизам в напълно излишни спорове , така , че имаш право да си мислиш каквото искаш за чипосването на дизелов автомобил. Аз ти казвам според мен какъв е ефекта , а пък ти как ще го възприемеш си е твоя работа. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.06.2007

Мнение от Michael Schumacher » 06 Фев 2009, 20:46

Маняшка тема.БЪК - горкия има доста по счупени двигатели от тдс но определено той е от първенците в класацията.Има доста работи които още не си изпитал от твоя.Лошото е ако попаднеш и на некадърни майстори - само проблеми ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 06 Фев 2009, 21:24

пичове ай стига вече с глупостите повечето от вас хем не разбират хем пишат че и спорят дайте да го оставим тоя риторичен въпрос тдс или 520и и тдс си има кусуруте и 520-ката ги има така че ай точка вече

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 06 Фев 2009, 21:32

anzak написа:пичове ай стига вече с глупостите повечето от вас хем не разбират хем пишат че и спорят дайте да го оставим тоя риторичен въпрос тдс или 520и и тдс си има кусуруте и 520-ката ги има така че ай точка вече

Не вярвам ча тая тема има край :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Фев 2009, 21:33

какъв краи бе колеги, това е спора на ТИТАНИТЕ ахьахахххаха :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook