прекъсва бензинова помпа

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.12.2005
Местоположение: София

Мнение от moncho_bg » 05 Фев 2009, 18:34

Колега,при мен е почти същото,само че не иска да пали по 2-3 дена.След това пали,карам 50 км. яко на обороти-щот' иначе тресе яко и по някое време решава че ще угасне.... И си гасне ей така, както си карам......и няма палене.И следва дърпане.И после пак разглобяване.И пробни лампи и дирекно ток от акомулатора и нищо- не пали(не качва бензин).Кат' дам ток на помпата от акомулатора си качва бензин,а кат' сложа буксите няма никой.Довечера ще пробвам да ебавам релето по схемата на колегата "Пешо", ако и т'ва не помогне-не знам.Ша са гърма вече,неам нерви.

А,а,а, забравих-няма вакуум в резервоара.просто не качва бензин.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.12.2005
Местоположение: София

Мнение от moncho_bg » 06 Фев 2009, 11:23

Колеги,днес смених релетата и няма резултат.Пак няма ток към помпата.Незнам вече к'во да правя.В неделя ще пускам ток от акомулатора та поне да мога да се движа временно.
Успех!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 06 Фев 2009, 12:15

а замислял ли си се че гасненето на колата може да не е от помпата 8) помпата мисля работи когато колата е в работен режим което ми надява мисълта че при много ниски обороти преди да изгасне колата помпата спира :roll: ,с разхода как е положението,да не е дебита баран,провери ли гумения маншон от дебиа към всмукатела дали не е пукнат някъде незабележимо
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.12.2005
Местоположение: София

Мнение от moncho_bg » 06 Фев 2009, 12:30

Брат,както карам и така гасне-в движение.Може да не е от помпата,но не иска да качва бензин.Разкачам маркуча от помпата и върта на стартера обаче няма никой.Меря тока към помпата и се оказва,че няма такъв.Може и да имам проблеми с маншона,за който говориш,но няма как да разбера ,защото не отива гориво въобще до двигателя.
Мисля че основният проблем поне при мен(и май че и при колегата "amd"),е че нещо се ебава тока към помпата.И тук е въпроса: през кое реле минава тока за помпата и има ли нещо общо компютъра с управлението на помпата.Защото при директен ток от акомулатора помпата си бачка.
Иначе мерси за съвета и това ще го провера,когато успея да откарам бензина до двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 06 Фев 2009, 15:19

Мда колеги,и мен живо ме интересува какво командва помпата и кога започва да работи.При подаден контакт или чак когато се завърти на стартер...щото аз не съм я чувал когато колата е само на контакт :roll: .И от тук следва въпроса компа ли подава ток на релето и от там към нея,или има някакъв датчик който "казва",че двигателя е в работен режим и се пуска ток към помпата :help: .Давайте някакви идеи,че на moncho_bg,аз тяя му правя кошарата Изображение Изображение Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 06 Фев 2009, 15:58

... и аз го имам тоя проблем на ниски колата плете... ходих на "мастор"
направи и диагностика една на осцилоскоп и още 1 на комп и си4ко излиза наред пък тя плете ли плете... даде ми добавка и каза 4е ако не стане с нея номера, дюзи или лабава връзка към "помпей"... та мисълта ми е пробваите с добавка за про4истване при мен маи за сега има малак ефект ама ще видим като изгоря целиа резер.
проблема е всеобщ маи :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.12.2005
Местоположение: София

Мнение от moncho_bg » 06 Фев 2009, 16:08

Бате,не може да запали-не стига бенз до маторя.
:banghead: :banghead: :banghead:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 06 Фев 2009, 16:53

Брат бягай при бай пешо тока(някои жи4каджия) и ако има ток кам помпей по4ваи да търсиш запушен марку4....

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 22.12.2005
Местоположение: София

Мнение от moncho_bg » 06 Фев 2009, 17:08

Бате,,жичкаджията(тоя с рошавия скокомбър за аватар) ще я наляга в неделя.Па ше видим к'во ще стане.Иначе маркучите и филтъра са ОК.
Пак прочетах 30-40 теми по тия въпрос и пак не мога да схвана:компа играе ли няк'ва роля за тока към помпата.
Иначе имам 5 еднакви оранж. релета и днеска ги въртях всичките няколко пъти,ама ток-нъц.
Га дам ряз, прайм чиртъ.
Га сложим шпер, ш' прайм две чирти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Мнение от 6estaka » 06 Фев 2009, 22:22

moncho_bg написа:Бате,,жичкаджията(тоя с рошавия скокомбър за аватар) ще я наляга в неделя.Па ше видим к'во ще стане.Иначе маркучите и филтъра са ОК.
Пак прочетах 30-40 теми по тия въпрос и пак не мога да схвана:компа играе ли няк'ва роля за тока към помпата.
Иначе имам 5 еднакви оранж. релета и днеска ги въртях всичките няколко пъти,ама ток-нъц.


абе колега аз имам чувството че още не си намерил релето за бенз помпата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 21.01.2009
Местоположение: софия,орланденбург,щата холигана
Кара: топли гевреци
Мечтае да кара: симсон на 3-та

Мнение от HOLIIGAN » 06 Фев 2009, 23:36

абе колега я все пак провери да не те ебава ниакои кабел на свещите аз сум страдал така ама с друга марка кола.ако ти е преебана изолацията на някои кабел и е допрян до метал ше прекасва на ниски на високи няма да имаш проблем щот импулса става по чест,но на ниски има повече вибрации мотора като вибрира кабела ту ше се допира до метал ту няма (ще подскача).по тоя начин ше се губи един цилиндър ама повечето хора остават с вечатление че самия мотор прекасва.
Изображение Изображение някои хора не се научиха че има два вида коли БМВ И ОСТАНАЛИТЕ.

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 07 Фев 2009, 1:47

1. РелеТАТА (щото са 3) на помпата не са в кутията при другите , а са при кабелите които минават над мотора (черна кутия по ширината на купето точно под чистачките).
2. Никой на се сеща , че просто може да е прекъснат кабела от релето към помпата.
3. Почистете си стъпковия мотор на ултразвук , или го подменете ако не работи.
4. Направете ДИАГНОСТИКА на работата на мотора в реално време (това не е "Киро" с компа да види за грешки , а проверка на всички системи за начина им на работа).
5. Пробвайте с друг читав дебитомер.

Да колега помпата се оправлява от компа на мотора и може също така да пробвате с комп от друга кола (не се сваля трудно , намира се в жабката).
Това мисля са отговори на всички въпроси досега.
След като пробвате всички тези варианти , ще откриете проблема ;) :arrow:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Мнение от plradev » 07 Фев 2009, 12:07

haho написа:1. РелеТАТА (щото са 3) на помпата не са в кутията при другите , а са при кабелите които минават над мотора (черна кутия по ширината на купето точно под чистачките).
2. Никой на се сеща , че просто може да е прекъснат кабела от релето към помпата.
3. Почистете си стъпковия мотор на ултразвук , или го подменете ако не работи.
4. Направете ДИАГНОСТИКА на работата на мотора в реално време (това не е "Киро" с компа да види за грешки , а проверка на всички системи за начина им на работа).
5. Пробвайте с друг читав дебитомер.

Да колега помпата се оправлява от компа на мотора и може също така да пробвате с комп от друга кола (не се сваля трудно , намира се в жабката).
Това мисля са отговори на всички въпроси досега.
След като пробвате всички тези варианти , ще откриете проблема ;) :arrow:


Това чукане чаках ;) Много мерси за смисления и конкретен отговор,след малко отивам да го разпоря кофтора,че нерви не ми останаха :evil: .Като открием и отстраним проблема ще напиша в темата :winky:

HOLIIGAN от кабелите и свещите започнахме,там всичко е ок :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 07 Фев 2009, 13:07

moncho_bg написа:Бате,,жичкаджията(тоя с рошавия скокомбър за аватар) ще я наляга в неделя.Па ше видим к'во ще стане...

Ако и след "скокомбър"-а (а поне аз само за един такъв се сещам Изображение) пак не пали - сменяй колата :yes:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 07 Фев 2009, 15:35

Прадев ти си 4овека да решиш 1 все общ проблем :help: :help:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook