Има ли по-дефектна кола от BMW 525 tds ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
каква е тая легенда, жалко е кои не може да кара на бензин и кара на дизел и си мисли че е иКОномично, а говори против бензина, що имам много познати с бензин е34 е39 е46 е36 и никои не е имал никви проблеми, а ги карат само до червено повечето, а некои дори над червеното
ама то как беше високото грозде кисело, мноо ми е интересно как тракащ тдс в случая може да кажеш че е по добър от мъркането на бензина, ако искаш да се видиме и да видиме на кои колата работи по тихо, по спокоино и без вибрации при палене/гасене, а вече дали гори масло една кола това зависи в какво състояние е, аре да не казвам на мои авери с тдс-и колко масло има там под турбото и си мислят че било нормално


ама то как беше високото грозде кисело, мноо ми е интересно как тракащ тдс в случая може да кажеш че е по добър от мъркането на бензина, ако искаш да се видиме и да видиме на кои колата работи по тихо, по спокоино и без вибрации при палене/гасене, а вече дали гори масло една кола това зависи в какво състояние е, аре да не казвам на мои авери с тдс-и колко масло има там под турбото и си мислят че било нормално

- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Е няма тема която да на оакате с вечния спор дизел или бензин.Не мога да ви разбера,всеки да си кара квот си има и му е каф.И айде с здраве.
обичам BMW
WALL написа:vladiE300 написа:А МОЯТА 320 Я КАРАМ САМО В ЛЮТЕНИЦАТА И НЯМАМ ПРОБЛЕМИ!
Карай я... така и наистина няма да имаш проблеми с нея, защото после ще е за скраб направо... [img]
Възможно е но поне ще съм се отвозил.
Може би пра внуците ми,ще я дадат за скрап защото тази кола дори и при това каране ще ме надживее!
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Докога ще има такива теми тук. Винаги хората които карат ТДС ще го защитават, а тия с 520 ще си защитават бензина и така.
Колкото до ТДС-а когато взимах, както и след като го взех всеки който разбира от коли, дори и хора които работят в Дару, и в други сервизи на други марки (имам и познат в Унитрейд за Ауди няма да коментирам кви са кофи) ми казваха че добре поддържан тоя двигател е железен. Верно трака повече от бензина, но дори с автоматика ще скъсам всяка една 520-ка просто на тва купе тоя дизел е по-добре. Масово в България се взимат пълни кошници и после е пълни форума с теми, то даже повечето теми които са с ТДС в заглавието, проблема им няма нищо общо с двигателя но хората с бензиновите се аргументират че има повече теми. Е нормално..те и ТДС-ите са повече, поне обявите от 2 години насам както и собствниците са били повече винаги на ТДС. Всичко е въпрос на вкус преди карах бензинова кола но сега съм доволен от дизела и дано да нямам проблеми. Защо трябва постоянно да се карате коя е по-добра..то като тва дали Мерцедес е по-добро от БМВ или Ауди. Въпрос на вкус и желание.
Колкото до ТДС-а когато взимах, както и след като го взех всеки който разбира от коли, дори и хора които работят в Дару, и в други сервизи на други марки (имам и познат в Унитрейд за Ауди няма да коментирам кви са кофи) ми казваха че добре поддържан тоя двигател е железен. Верно трака повече от бензина, но дори с автоматика ще скъсам всяка една 520-ка просто на тва купе тоя дизел е по-добре. Масово в България се взимат пълни кошници и после е пълни форума с теми, то даже повечето теми които са с ТДС в заглавието, проблема им няма нищо общо с двигателя но хората с бензиновите се аргументират че има повече теми. Е нормално..те и ТДС-ите са повече, поне обявите от 2 години насам както и собствниците са били повече винаги на ТДС. Всичко е въпрос на вкус преди карах бензинова кола но сега съм доволен от дизела и дано да нямам проблеми. Защо трябва постоянно да се карате коя е по-добра..то като тва дали Мерцедес е по-добро от БМВ или Ауди. Въпрос на вкус и желание.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
stasko5 написа:Докога ще има такива теми тук. Винаги хората които карат ТДС ще го защитават, а тия с 520 ще си защитават бензина и така.
Колкото до ТДС-а когато взимах, както и след като го взех всеки който разбира от коли, дори и хора които работят в Дару, и в други сервизи на други марки (имам и познат в Унитрейд за Ауди няма да коментирам кви са кофи) ми казваха че добре поддържан тоя двигател е железен. Верно трака повече от бензина, но дори с автоматика ще скъсам всяка една 520-ка просто на тва купе тоя дизел е по-добре. Масово в България се взимат пълни кошници и после е пълни форума с теми, то даже повечето теми които са с ТДС в заглавието, проблема им няма нищо общо с двигателя но хората с бензиновите се аргументират че има повече теми. Е нормално..те и ТДС-ите са повече, поне обявите от 2 години насам както и собствниците са били повече винаги на ТДС. Всичко е въпрос на вкус преди карах бензинова кола но сега съм доволен от дизела и дано да нямам проблеми. Защо трябва постоянно да се карате коя е по-добра..то като тва дали Мерцедес е по-добро от БМВ или Ауди. Въпрос на вкус и желание.

п.с До колегата BMW_E39:
1.Не карам бензин не защото немога а защото не искам!
2.Поинтересувай се какво е КПД-то на дизеловия и на бензиновия двигател!!!На кай въртящият момен е по-голям!!Защо всички камиони са дизели!!?
3.Гроздето е кисело когато не е узряло а не когато е високо


- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
WALL 3ката е перфектна за возене но с вратите настрани, и е39 може но по трудно и е безмислено
stasko5 аз не съм казал никаде че тдс е боклук, или пък да сравнявам тдс с 520, тдс-а е 2.5 дизел, а 523и е 2.5 бензин, т.е и 2те са 2.5, ето каква е разликата, бензина е по добър във всички показатели, освен в ТОВА че на ТДс е по голям въртящият момент, е, коя кола е по бърза, 523i (2.5) или 525тдс 2.5 ?
от 0-100
523 i 170 кс 228 макс. км/ч 0-100 > 8.5
525 tds 143 кс 211 макс. км/ч 0-100 > 10.4
и на 520 му дават по добро време от 0-100 с ръчни ск. подари факта, че ако си карал моделите които ти сравняваш 520 и 525тдс ще видиш как 2ра скорост е по дълга на бензина и оттам се печели време :>
а това колега, че ТДС са повече от 520 да така е, ТДС са масови, но само в България, задаи едни и същи години т.е 1996-1999 , даи първо 525 дизел, после 520 бензин в мобиле.де и ще разбереш че в Германия бензинките са 1/2 повече от тдс-те, това значи че българина иска ТДС, а немеца отдавна го е разкарал, защо ли, защото дизел на старо НЕ си е оферта както и да го гледаш ! тои е скъсан от каране по немските алтубани..
както да ми сравняваш две пу^ки, едната руса другата черна,е, русата е тдс т.е много е ебана.. (повече КМ) а черната има повече акъл и не си отвара краката на всеки (по малко КМ) и да ми разправяш че русата е по готина, да може би е била в началото, но сега на тези години след всичко прекарано, едва ли :>
тъпо сравнение но факт, дизел на старо и бензин на старо, защо си кривите душата и казвате че дизела на старо бил по добър, като всеки 3ти се оплаква с ТДС във форума, може би ако беше 2.5Д комънреил 2003г. нещата щяха да са в полза на него :>
а до колегата 520_i по нагоре съм написал за въртящият момент може да прочетеш. и да те питам теб, след като 530Д от последните има по голям въртящ момент от 535i бензин, какво значи според теб, че 3.0дизел ще бие 3.5 V8 бензин ли ?
поздрави и без лоши чувства
stasko5 аз не съм казал никаде че тдс е боклук, или пък да сравнявам тдс с 520, тдс-а е 2.5 дизел, а 523и е 2.5 бензин, т.е и 2те са 2.5, ето каква е разликата, бензина е по добър във всички показатели, освен в ТОВА че на ТДс е по голям въртящият момент, е, коя кола е по бърза, 523i (2.5) или 525тдс 2.5 ?
от 0-100
523 i 170 кс 228 макс. км/ч 0-100 > 8.5
525 tds 143 кс 211 макс. км/ч 0-100 > 10.4
и на 520 му дават по добро време от 0-100 с ръчни ск. подари факта, че ако си карал моделите които ти сравняваш 520 и 525тдс ще видиш как 2ра скорост е по дълга на бензина и оттам се печели време :>
а това колега, че ТДС са повече от 520 да така е, ТДС са масови, но само в България, задаи едни и същи години т.е 1996-1999 , даи първо 525 дизел, после 520 бензин в мобиле.де и ще разбереш че в Германия бензинките са 1/2 повече от тдс-те, това значи че българина иска ТДС, а немеца отдавна го е разкарал, защо ли, защото дизел на старо НЕ си е оферта както и да го гледаш ! тои е скъсан от каране по немските алтубани..
както да ми сравняваш две пу^ки, едната руса другата черна,е, русата е тдс т.е много е ебана.. (повече КМ) а черната има повече акъл и не си отвара краката на всеки (по малко КМ) и да ми разправяш че русата е по готина, да може би е била в началото, но сега на тези години след всичко прекарано, едва ли :>
тъпо сравнение но факт, дизел на старо и бензин на старо, защо си кривите душата и казвате че дизела на старо бил по добър, като всеки 3ти се оплаква с ТДС във форума, може би ако беше 2.5Д комънреил 2003г. нещата щяха да са в полза на него :>
а до колегата 520_i по нагоре съм написал за въртящият момент може да прочетеш. и да те питам теб, след като 530Д от последните има по голям въртящ момент от 535i бензин, какво значи според теб, че 3.0дизел ще бие 3.5 V8 бензин ли ?

поздрави и без лоши чувства
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Съгласен съм и аз, въпреки че със сравнението с каките малко се отнесе
. В мобиле.де и Д-тата са по-евтини от бензинките, защото всеки знае, че Д на старо означава да си сложиш към цената едно турбо, некоя дюзичка и това в най-добрия случай. Не че и бензина не си иска поддръжка, но всичко което се полага на бензина се полага и на дизела + посочените по-горе неща.

- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
За 528-цата съм напълно съгласен, и ако цената и не беше толкова голяма заради акциза досега да съм подкарал такава, въпреки нуждата от цистерна отзад в София
Иначе този спор наистина няма да приключи никога защото едни винаги ще харесват руси други чернокоси и така..
Аз пожелавам на всички по-малко проблеми било то с руси или чернокоси. И повече любов към марката.
Аз между другото ще използвам темата да помоля за помощ ако има някой от София, който е свалял предна броня и може да ми помогне с едно сваляне и слагане да пише на лс. Добре ще почерпя.

Иначе този спор наистина няма да приключи никога защото едни винаги ще харесват руси други чернокоси и така..
Аз пожелавам на всички по-малко проблеми било то с руси или чернокоси. И повече любов към марката.
Аз между другото ще използвам темата да помоля за помощ ако има някой от София, който е свалял предна броня и може да ми помогне с едно сваляне и слагане да пише на лс. Добре ще почерпя.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
закво ти е помощ сваляш двете малки решетки до халогените има по 2 копчета на тях от горна страна като се наведеш ще видиш две големи дупки по една от страна с торс мисля 45 или 50 развиваш болтовете от страни при гумите има 4 болченца 8 дърпаш бронята напред и това е само някой наистина като се замисля трябва да ти помогне да откачи буксите на халогените ако не ги свалиш предварително
- stasko5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Мерси. Просто не съм го правил, а и нямам нито условията нито инструментите затова. Както и да ще се оправя някак. Айде спирам да пиша по тая тема, че ще стане безкрайна.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
BMW-E39 написа:а до колегата 520_i по нагоре съм написал за въртящият момент може да прочетеш. и да те питам теб, след като 530Д от последните има по голям въртящ момент от 535i бензин, какво значи според теб, че 3.0дизел ще бие 3.5 V8 бензин ли ?
поздрави и без лоши чувства
Дизела няма да бие бензина защото за вървенето не е определящ само въртящият момент. Аз сравнявам двигатели с 2.5tds и 2-ка бензин,защото са с почти еднаква мощност.Не съм се дърпал с 520i но според мен ще ме бие!!!Но за шофиране 525 tds за мен е по приятен-голям въртящ момент на ниски обороти!Бензина колкото и да му даваш газ все набира но не се усеща така ускорението(според мен)!
Относно здравината на двигателите-бензина работи на по-големи обороти(от там идва и по голямото износване на двигателя в сравнение с дизела за едни и същи километри).
Сега ще кажете-'ами помпите на дизела'! Ами ваноса,ами сондите и още купищата датчици на бензина!!
Аз когато търсех кола бях решил ако не намеря tds,който да ми хареса да взема бензинка.Но...
И двата двигателя имат + и -.Въпрос на предпочитание.
Както каза колегата-без лоши чувства.В спора се ражда истината.
Пожелавам на всички(дизели и бензини) милиони безаварийни километри


62 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани