ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
arkys написа:dieselboy написа:Много правилно се изказа колегата!Точно там е цялата работа-в подържането на автомобила.Но и аз съм съгласен,че ако ще взимам в момента кола със сигурност няма да е ТДС,пък дори и да се наложи да чакам докато събера повече пари.Едното ми основание е че това е система и двигател от цели 20 години(монтира се още от времето на е34)и хем харчи повече от Комъна хем върви по малко.Другото е че след 2-3 години едва ли ще си и мисли някой за ТДС и цената му ще падне двойно,защото има доста предлагане и като всеки бяга към новите технологии така ще си угърмат хилядите ТДС-и по автокъщите!Ако вземеш комънреилче знаеш че и да му падне цената за 2-3 години няма да е нещо фрапиращо,ще я развържеш и ще се вземеш е60 примерно и така.Само погледни в мобилето,че 70 % от е39 и е38 са именно с тоя мотор 2,5 ТДС!Съвета ми е -просто не се набутвай в такива кошници на по 400-500к пък макар и "запазени"!Плати на некой познат да ти докара едно 520д или 525 д за 5-6000 евро и си ти!![]()
![]()
Мноооого пък ги разбираш бе,ми ти сам го каза/цели 20 години .......още от времето на Е34/+това ще ти кажа,че няма как да падне цената цели 2-а пъти,тъй като тази кола е класика,бате,повтарям КЛАСИКА пък макар и с ТДС мотор.Твоята тройка не вярвам да бъде укачествявана някога с епитети като :Живата класика и т.н.Нищо лично
ХАХА!Карай си класиката и се не бой!!!И след 2 години се опитай да го продадеш това е34 за повече от 3000 лв.!!!!Имаш предвид нещо друга-живата легенда,това в никакъв случай не мисля че важи за е34!!Но нали ти казвам щом си ти харесва машината,карай я,няма проблем.Просто давам съвет на момчето да не взима кола с такъв мотор,щото ше му излезе 2 пъти по-скъпа накрая.Аз специално такава "класика" и без пари да ми я дават няма да я карам,честно!!!Както сам каза,нищо лично-всеки има право на избор все пак!

Не знам точно кои бмв-та са по добри бензина или дизела,но вчера бях при един маистор да ми смени дифернциала на моето,а тои беше разглобил една е46 за смяна на ванус,а приди това два пъти и на него диференциал.
Знам че спора за бензина и дизела е вечен и едва ли ще се разбере кое е по добре нафта или бензин!
Но истина или не,е факт че ТДС-ите не ги хвалят,и е факт че в момента 525тдс е с по 2000лева по евтин от 520 бензин,което ме навежда на мисълта,че и в наи-неприемливият слух има известна доза истина!
Друг е вече момента че бмв-тата които се вкарват в бг. предимно са спукани от каране и ние продалжаваме да ги спукваме от каране.
Мерси колеги!
Знам че спора за бензина и дизела е вечен и едва ли ще се разбере кое е по добре нафта или бензин!
Но истина или не,е факт че ТДС-ите не ги хвалят,и е факт че в момента 525тдс е с по 2000лева по евтин от 520 бензин,което ме навежда на мисълта,че и в наи-неприемливият слух има известна доза истина!
Друг е вече момента че бмв-тата които се вкарват в бг. предимно са спукани от каране и ние продалжаваме да ги спукваме от каране.
Мерси колеги!
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
На черното бяло не може да се каже! Само погледнете колко теми има във форума свързани с проблеми с ТДС-ите и веднага става ясно и за малко дете що за стока са.
Извинения от сорта "поддръжка" не минават поради простия факт,че и бензиновите им събратя не са видели по-добра,погледнато общо. Следователно фактите са еднозначни: дизела е по-капризен и склонен към проблеми!
Аз също мисля за Е39,но ще бъде 525d а не tds!!!
Извинения от сорта "поддръжка" не минават поради простия факт,че и бензиновите им събратя не са видели по-добра,погледнато общо. Следователно фактите са еднозначни: дизела е по-капризен и склонен към проблеми!
Аз също мисля за Е39,но ще бъде 525d а не tds!!!
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
dieselboy написа:Много правилно се изказа колегата!Точно там е цялата работа-в подържането на автомобила.Но и аз съм съгласен,че ако ще взимам в момента кола със сигурност няма да е ТДС,пък дори и да се наложи да чакам докато събера повече пари.Едното ми основание е че това е система и двигател от цели 20 години(монтира се още от времето на е34)и хем харчи повече от Комъна хем върви по малко.Другото е че след 2-3 години едва ли ще си и мисли някой за ТДС и цената му ще падне двойно,защото има доста предлагане и като всеки бяга към новите технологии така ще си угърмат хилядите ТДС-и по автокъщите!Ако вземеш комънреилче знаеш че и да му падне цената за 2-3 години няма да е нещо фрапиращо,ще я развържеш и ще се вземеш е60 примерно и така.Само погледни в мобилето,че 70 % от е39 и е38 са именно с тоя мотор 2,5 ТДС!Съвета ми е -просто не се набутвай в такива кошници на по 400-500к пък макар и "запазени"!Плати на некой познат да ти докара едно 520д или 525 д за 5-6000 евро и си ти!
Колга,като гледам тя и твоята не е коман рейл,и тя също е с доста проблемен двигател. И ако не си и първият собстваник,откаде знаеш ,че и тя не е 500к!

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Исках да кажа,че когато купуваш кола гледаш да ти хареса,да ти доставя удоволствие да я шофираш (и да можеш да си я позволиш).А не колко време ще държи цена!!
- renene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 30.11.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325xi
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
520_i написа:renene написа:На мен ми пълни душата пък за вас незнам
Няма такава возия и удоволствие от шофирането като от Е39

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Аз съм горд собственник на 325 ТДС 97 год с новия мотор и съм супер доволен.Единствения "кусур" на този тип двигател е охлаждането,което значи че трябва да се внимава и поддържа системата за охлаждане да е на ниво от към чистота и изправност на отделните възли по нея.Всичко друго е супер в машината.Попаднеш ли на читава такава и си я пазиш и гледаш ще и се радваш много.Нито 320-ка или още по-малко 520-ка бензин ще могат да ми направят такъв кеф както 325 или 525 ТДС поради това,че вътрящия момент на ТДС-а е висок и в ниски обороти(около 2500-2800).А така усещането е върховно при ускорение.Гласа на мотора е направо възбуждащ за ухото на издухан БМВ мераклия като мен.Като му дам газ и подмина 3500 оборота имам чувството че ще му се отворят крила и ще излети хулигана хахах.Та стига излишни приказки.Читавия ТДС не отстъпва по нищо на читавата бензинка.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
sash0 написа:Виж 325 няма нищо общо с 525
3ката си е дамска кола с тези размери
До колкото разбрах темата е "За или против ТДС",и за това се изказвам в тази посока.Не говорим за возия и комфорт.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Аз скоро, има няма 2 месеца, бях пред тази дилема. И надделя Common Rail-а. Защо ли? Незнам. По-нова и т.н., ама седнах да я карам, а мразех автоматиците и като се качих, забравих и за автоматик и за TDS и за всичко. Платих и си тръгнах. Скоро няма да сляза. Моят съвет, наистина има много истина в това, че колите в БГ се сдухват от каране и дори като дойдат тук, са вече сдухани.Такава кола, от чужбина и внимателен оглед. Само новата няма кусури. Ма и тя има, обаче си проличават след време. Аз съм против TDS, защото такава кола в България, читава, трудно ще се намери. Навън, друга бира.
Elesar74 написа: ....... Моят съвет, наистина има много истина в това, че колите в БГ се сдухват от каране и дори като дойдат тук, са вече сдухани.Такава кола, от чужбина и внимателен оглед. Само новата няма кусури. Ма и тя има, обаче си проличават след време. Аз съм против TDS, защото такава кола в България, читава, трудно ще се намери. Навън, друга бира.
С това не съм особено съгласен , защото и в България има хора , които си подържат колите на високо ниво , дори и по добре някои чужденци. Визирам коли , които се карат в България , а не такива , които се продават "Нов Внос" , чието състояние е вследствие на подръжката на чужденец. В България също може да намериш читава кола , но въпроса е дали ще я платиш колкото и е цената , защото повечето като не им хареса цената на една читава кола , си купуват някой "нов внос" на по ниска цена подържан , допреди това точно от чужденец и като зпочне да им създава проблеми започват да обвинявт това какви коли продавали тук и какви били в чужбина. Че тия коли "Нов Внос" по автокъщите от къде са? Друг е въпроса , защо търговците вкарват най евтините екземпляри и съответно в повечето случаи с куп части за подмяна , ами защото такива коли се купуват тук. Ако вкарат някоя читава и съответно на по висока цена , най вероятно ще се продава много повече време , отколкото по евтината , а накрая печалбата му сигурно ще е същата , дори и може би по голяма от по евтината кола. В България , макар и по трудно може да намериш читава кола карана тук и най вероятно ще е на по ниска цена отколкото цената на същата читава кола продавана в чужбина.
69 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани