ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София
Кара: Е39

Мнение от FNC_VeNoM » 05 Фев 2009, 2:16

поддържаш ли си го колата е уникална !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 19.01.2009

Мнение от dieselboy » 05 Фев 2009, 14:27

arkys написа:
dieselboy написа:Много правилно се изказа колегата!Точно там е цялата работа-в подържането на автомобила.Но и аз съм съгласен,че ако ще взимам в момента кола със сигурност няма да е ТДС,пък дори и да се наложи да чакам докато събера повече пари.Едното ми основание е че това е система и двигател от цели 20 години(монтира се още от времето на е34)и хем харчи повече от Комъна хем върви по малко.Другото е че след 2-3 години едва ли ще си и мисли някой за ТДС и цената му ще падне двойно,защото има доста предлагане и като всеки бяга към новите технологии така ще си угърмат хилядите ТДС-и по автокъщите!Ако вземеш комънреилче знаеш че и да му падне цената за 2-3 години няма да е нещо фрапиращо,ще я развържеш и ще се вземеш е60 примерно и така.Само погледни в мобилето,че 70 % от е39 и е38 са именно с тоя мотор 2,5 ТДС!Съвета ми е -просто не се набутвай в такива кошници на по 400-500к пък макар и "запазени"!Плати на некой познат да ти докара едно 520д или 525 д за 5-6000 евро и си ти!
:shock: :shock: :shock: Мноооого пък ги разбираш бе,ми ти сам го каза/цели 20 години .......още от времето на Е34/+това ще ти кажа,че няма как да падне цената цели 2-а пъти,тъй като тази кола е класика,бате,повтарям КЛАСИКА пък макар и с ТДС мотор.Твоята тройка не вярвам да бъде укачествявана някога с епитети като :Живата класика и т.н.Нищо лично :winky:


ХАХА!Карай си класиката и се не бой!!!И след 2 години се опитай да го продадеш това е34 за повече от 3000 лв.!!!!Имаш предвид нещо друга-живата легенда,това в никакъв случай не мисля че важи за е34!!Но нали ти казвам щом си ти харесва машината,карай я,няма проблем.Просто давам съвет на момчето да не взима кола с такъв мотор,щото ше му излезе 2 пъти по-скъпа накрая.Аз специално такава "класика" и без пари да ми я дават няма да я карам,честно!!!Както сам каза,нищо лично-всеки има право на избор все пак! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 05 Фев 2009, 14:41

dieselboy написа:.......монтира се още от времето на е34 .....


Само да те светна , че TDS-те в Е34 и в Е39 са различни един от друг. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 30.01.2009

Мнение от vladiE300 » 05 Фев 2009, 14:55

Не знам точно кои бмв-та са по добри бензина или дизела,но вчера бях при един маистор да ми смени дифернциала на моето,а тои беше разглобил една е46 за смяна на ванус,а приди това два пъти и на него диференциал.
Знам че спора за бензина и дизела е вечен и едва ли ще се разбере кое е по добре нафта или бензин!
Но истина или не,е факт че ТДС-ите не ги хвалят,и е факт че в момента 525тдс е с по 2000лева по евтин от 520 бензин,което ме навежда на мисълта,че и в наи-неприемливият слух има известна доза истина!
Друг е вече момента че бмв-тата които се вкарват в бг. предимно са спукани от каране и ние продалжаваме да ги спукваме от каране.
Мерси колеги!

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 05 Фев 2009, 16:37

На черното бяло не може да се каже! Само погледнете колко теми има във форума свързани с проблеми с ТДС-ите и веднага става ясно и за малко дете що за стока са.
Извинения от сорта "поддръжка" не минават поради простия факт,че и бензиновите им събратя не са видели по-добра,погледнато общо. Следователно фактите са еднозначни: дизела е по-капризен и склонен към проблеми!
Аз също мисля за Е39,но ще бъде 525d а не tds!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 05 Фев 2009, 17:08

dieselboy написа:Много правилно се изказа колегата!Точно там е цялата работа-в подържането на автомобила.Но и аз съм съгласен,че ако ще взимам в момента кола със сигурност няма да е ТДС,пък дори и да се наложи да чакам докато събера повече пари.Едното ми основание е че това е система и двигател от цели 20 години(монтира се още от времето на е34)и хем харчи повече от Комъна хем върви по малко.Другото е че след 2-3 години едва ли ще си и мисли някой за ТДС и цената му ще падне двойно,защото има доста предлагане и като всеки бяга към новите технологии така ще си угърмат хилядите ТДС-и по автокъщите!Ако вземеш комънреилче знаеш че и да му падне цената за 2-3 години няма да е нещо фрапиращо,ще я развържеш и ще се вземеш е60 примерно и така.Само погледни в мобилето,че 70 % от е39 и е38 са именно с тоя мотор 2,5 ТДС!Съвета ми е -просто не се набутвай в такива кошници на по 400-500к пък макар и "запазени"!Плати на некой познат да ти докара едно 520д или 525 д за 5-6000 евро и си ти!


Колга,като гледам тя и твоята не е коман рейл,и тя също е с доста проблемен двигател. И ако не си и първият собстваник,откаде знаеш ,че и тя не е 500к! ;) Да не говорим,че по автокъщите се наплни с е46-ки и цените стремглаво спаднаха,и 5-цата винаги е държала повече цена от 3-ката!
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 05 Фев 2009, 22:15

Исках да кажа,че когато купуваш кола гледаш да ти хареса,да ти доставя удоволствие да я шофираш (и да можеш да си я позволиш).А не колко време ще държи цена!!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 05 Фев 2009, 22:53

На мен ми пълни душата пък за вас незнам :D
диагностика 0899937450

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 05 Фев 2009, 23:07

renene написа:На мен ми пълни душата пък за вас незнам :D


:yes:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 05 Фев 2009, 23:15

520_i написа:
renene написа:На мен ми пълни душата пък за вас незнам :D


:yes:

Няма такава возия и удоволствие от шофирането като от Е39 :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 06 Фев 2009, 10:53

Аз съм горд собственник на 325 ТДС 97 год с новия мотор и съм супер доволен.Единствения "кусур" на този тип двигател е охлаждането,което значи че трябва да се внимава и поддържа системата за охлаждане да е на ниво от към чистота и изправност на отделните възли по нея.Всичко друго е супер в машината.Попаднеш ли на читава такава и си я пазиш и гледаш ще и се радваш много.Нито 320-ка или още по-малко 520-ка бензин ще могат да ми направят такъв кеф както 325 или 525 ТДС поради това,че вътрящия момент на ТДС-а е висок и в ниски обороти(около 2500-2800).А така усещането е върховно при ускорение.Гласа на мотора е направо възбуждащ за ухото на издухан БМВ мераклия като мен.Като му дам газ и подмина 3500 оборота имам чувството че ще му се отворят крила и ще излети хулигана хахах.Та стига излишни приказки.Читавия ТДС не отстъпва по нищо на читавата бензинка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 09 Фев 2009, 10:02

Виж 325 няма нищо общо с 525
3ката си е дамска кола с тези размери

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 09 Фев 2009, 21:47

sash0 написа:Виж 325 няма нищо общо с 525
3ката си е дамска кола с тези размери


До колкото разбрах темата е "За или против ТДС",и за това се изказвам в тази посока.Не говорим за возия и комфорт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Мнение от Elesar74 » 12 Фев 2009, 10:48

Аз скоро, има няма 2 месеца, бях пред тази дилема. И надделя Common Rail-а. Защо ли? Незнам. По-нова и т.н., ама седнах да я карам, а мразех автоматиците и като се качих, забравих и за автоматик и за TDS и за всичко. Платих и си тръгнах. Скоро няма да сляза. Моят съвет, наистина има много истина в това, че колите в БГ се сдухват от каране и дори като дойдат тук, са вече сдухани.Такава кола, от чужбина и внимателен оглед. Само новата няма кусури. Ма и тя има, обаче си проличават след време. Аз съм против TDS, защото такава кола в България, читава, трудно ще се намери. Навън, друга бира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 12 Фев 2009, 15:13

Elesar74 написа: ....... Моят съвет, наистина има много истина в това, че колите в БГ се сдухват от каране и дори като дойдат тук, са вече сдухани.Такава кола, от чужбина и внимателен оглед. Само новата няма кусури. Ма и тя има, обаче си проличават след време. Аз съм против TDS, защото такава кола в България, читава, трудно ще се намери. Навън, друга бира.



С това не съм особено съгласен , защото и в България има хора , които си подържат колите на високо ниво , дори и по добре някои чужденци. Визирам коли , които се карат в България , а не такива , които се продават "Нов Внос" , чието състояние е вследствие на подръжката на чужденец. В България също може да намериш читава кола , но въпроса е дали ще я платиш колкото и е цената , защото повечето като не им хареса цената на една читава кола , си купуват някой "нов внос" на по ниска цена подържан , допреди това точно от чужденец и като зпочне да им създава проблеми започват да обвинявт това какви коли продавали тук и какви били в чужбина. Че тия коли "Нов Внос" по автокъщите от къде са? Друг е въпроса , защо търговците вкарват най евтините екземпляри и съответно в повечето случаи с куп части за подмяна , ами защото такива коли се купуват тук. Ако вкарат някоя читава и съответно на по висока цена , най вероятно ще се продава много повече време , отколкото по евтината , а накрая печалбата му сигурно ще е същата , дори и може би по голяма от по евтината кола. В България , макар и по трудно може да намериш читава кола карана тук и най вероятно ще е на по ниска цена отколкото цената на същата читава кола продавана в чужбина.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook