ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 04 Фев 2009, 2:17

VIS-2 написа:Подкрепям колегата напълно,при Е34 и Е39 ТДС-а и специално М51 е много добър мотор,нождаещ се само от поддръжка и нищо повече,много добър :ok:

Да не забравяме все пак М57 нали?! Така е класика си е, затова си и държа на него, не защото нямам пари да си купя коман реал ами защото съм се сблъсквал с почти всичко при ТДС-а (денфери, денферни шайби, глави, турбина и т.н.). Верно е 20 години не са малко, но нека видим коман реал колко време ще бъде "модерен" дизел....може би ще стане калсика когато вече ще започнем да се движим с хибриди и основното ни гориво (или по добре казано източник на енергия за МПС) ще бъде светлината...Нека да се върнем назаде...дали "тати" когато си е карал е34-ката ТДС-а а преди това 2.4 ТД си е мислил някога че хората ще измислят коман реал, че той гражданина се качва от ВАЗ на БМВ :mhihi: :P няма страшно...кола ли е, над 10 години ли е - очаквай неочакваното...колкото и корава да е тя едва сега започва да дава фира 8)
Това е лично мое мнение не засягам чужди интереси ;)
The Ultimate Driving Machine

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 04 Фев 2009, 3:47

Още един глас за tds-a.Имам приятел с Е36 tds 92г,той под 4000 оборота не превключва скоростите!!!Има го от 3г. и му е навъртял 130 000км.По двигателя е сменил само водната помпа и термостата.
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

сгхюсгх

Мнение от RASI » 04 Фев 2009, 8:48

Владе вземиси тдс нали сам видя че аз нямах никакви проблеми след като смених водна помпа която не беше за смяна но все пак,термостат,промивка на водната система и евентуално виското ако е за смяна.да ти кажа честно аз пак искам да си взема 725 тдс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: София
Кара: Рейдж Ровър 4,4

Мнение от Mitaran » 04 Фев 2009, 10:35

добре де и аз съм за тдс'а, машината е чудна ако я глезиш ще ти се отблагодарява ама наистина тия 10 годишни коли... к'во да очакваш ако не изненади...
ама на 7цата 2,5 двигател....не и ли е мъничък а...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 19.09.2008
Местоположение: Пловдив

Мнение от sash0 » 04 Фев 2009, 11:15

Не знам какво ми ги хвалите толкова тия тдс-и че тоя форум се напълни с проблеми на хора каращи дизел бмв.та
Според вас случайно ли е в момента тдс-сите да са с 1000-2000лв по-евтини от бензиновите
Не мисля че бмв са известни с дизеловите си коли
Ако ще се купува дизел той трябва да гори 2 пъти по-чалко ПОНЕ че да си струва
а какво се получава ставаме свидетели на горе долу изравняване на разхода
Аз лично посмъртно не бих купил дизел бмв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Фев 2009, 12:41

dieselboy написа:Много правилно се изказа колегата!Точно там е цялата работа-в подържането на автомобила.Но и аз съм съгласен,че ако ще взимам в момента кола със сигурност няма да е ТДС,пък дори и да се наложи да чакам докато събера повече пари.Едното ми основание е че това е система и двигател от цели 20 години(монтира се още от времето на е34)и хем харчи повече от Комъна хем върви по малко.Другото е че след 2-3 години едва ли ще си и мисли някой за ТДС и цената му ще падне двойно,защото има доста предлагане и като всеки бяга към новите технологии така ще си угърмат хилядите ТДС-и по автокъщите!Ако вземеш комънреилче знаеш че и да му падне цената за 2-3 години няма да е нещо фрапиращо,ще я развържеш и ще се вземеш е60 примерно и така.Само погледни в мобилето,че 70 % от е39 и е38 са именно с тоя мотор 2,5 ТДС!Съвета ми е -просто не се набутвай в такива кошници на по 400-500к пък макар и "запазени"!Плати на некой познат да ти докара едно 520д или 525 д за 5-6000 евро и си ти!

чул си ти за тдс-а ама само си чул да та светна че при е38 е 39 и някои от последните е36 тдс-а не е както при е 34 и по старите е36 системата при тях е едц 1.3.1 може и да греша за точното наименование ама има и една по стара едц 1.2.3 беше тя даже и живи данни на мотор няма а по новата която е на е38 и е39 е МСА11 която е с дебитомер усъвършенстван софтуер и така нататък пък да не говорим че 520д което препоръчваш минало и заминало покрай комън рейла с тая ебана помпа вп44 което си е жив тдс с повишено налягане и друга система за управление мелеза между тдс и комън рейл и като намериш хубаво 525д за 5-6к евро ела са обади да земем и ние така че мислете малко преди да пишете и изказвате мнения

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Фев 2009, 12:56

Колега,не мислиш ли че са сложили тая помпа защото все пак е четири цилиндров двигател и не могат да сложат тази помпа от шестака?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Фев 2009, 13:01

за коя помпа говориш колега и от кой шестак

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Фев 2009, 13:07

ВП44 на 520Д,а не помпата от 525Д

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 04 Фев 2009, 13:38

ми колега те тоя тип помпи и на а6 2.5тди ги слагат пък те са 6 цилиндрови така че не е проблема в броя на цилиндрите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: varna

Re: ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS

Мнение от hellbull » 04 Фев 2009, 13:52

vladiE300 написа:Истина или мит е че тдс кривят глави и прегряват или всичко идва от немарливоста на собствениците тъи като знаем че бмв са претенциозни на вода!


Истина е пуакт глави, но това става ако не внимаваш в карането.
Ако решиш да я ръчкаш преди да е загряла добре, приготви се точно за това, но като загрее няма да имаш такива проблеми. За прегряването сменяш водната помпа с такава с метални лопатки, сменяш термостата, една профилактика на системата и няма за какво да се притесняваш (е може и виското ако е дало нещо фира и него да смениш).
Другото което ми се е случвало с прегряването на колата е следното, но за него си има логично обяснение. Ето я и ситуацията, караш си по магистралата с 100 настъпваш колата до 160 държиш я така известно време и после изключваш от косрост, и какво става докато си на скорост водната помпа се върти по-бързо и изведнъж изключваш от скорост и водната помпа започва да се върти по-бавно, а преди това ти си ускорявал и е започнало да се отеделя повече топлина. В такъв случай какво се прави, вкарваш на 5-та и на 2500 оборота, понеже там в него диапазон помпата работи най-ефективно и стрелката си се връща веднага на мястото.
Така че колеги всичко е до потдръжка и стопанисване :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 04 Фев 2009, 13:55

Аха,и затова ли смяташ че тоя мотор не е комънрейл.Защото аз си мислех че м47 е точно такъв.Може и да съм се объркал :roll: Ще потърся инфо а ако можеш и ти да ми дадеш ако имаш нещо за тоя мотор.Ама на лична ако може колега да неразводняваме темата.Поздрави! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 04 Фев 2009, 14:12

Ivo_Borisov мотора 520д 320д които е 136 кс не е комън реил :>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: ЗА ИЛИ ПРОТИВ TDS

Мнение от ///sasho » 04 Фев 2009, 14:25

hellbull написа: .......Така че колеги всичко е до потдръжка и стопанисване :D


На базата на тези две неща /подръжка и стопанисване/ , може да се отговара на въпроса на темата. Ако вземете кола , която е получавала висока ниво на тези две неща ще видите предимно плюсовете в този автомобил , и съответно , ако вземете кола с по немърливо отношение на тези две неща към нея , предимно минусите.
Проверявайте добре техническото състояние на автомобила от този вид , който купувате.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от Noob4o » 05 Фев 2009, 1:56

sash0 написа:Не знам какво ми ги хвалите толкова тия тдс-и че тоя форум се напълни с проблеми на хора каращи дизел бмв.та
Според вас случайно ли е в момента тдс-сите да са с 1000-2000лв по-евтини от бензиновите
Не мисля че бмв са известни с дизеловите си коли
Ако ще се купува дизел той трябва да гори 2 пъти по-чалко ПОНЕ че да си струва
а какво се получава ставаме свидетели на горе долу изравняване на разхода
Аз лично посмъртно не бих купил дизел бмв

Поредното комерсиално мнение. Колега нямам намерение нито да се заяждам нито да успорвам мнението ти, все пак да не забравяме че това е форум и сме тук именно да дискутираме. Че дискутирайки защо не си аргументираш мнението...карал ли си някога ТДС, сблъсквал ли си се въобще с това нящо. Казваш че БМВ не са известни с дизеловите си двигатели...тогава защо им е на тея човечета от БМВ да произвеждат дизелов М power?!? За да харчи по малко ли?! :confused: не мисля така. И не знам какво те води до мисълта че дизеловите са по евтини от бензинките...аз поне ги следя и специално е38 и е39 си държат доста прилична цена за дизеловите моторчета...това че гледаш даден кошер който има за смяна сигурно една камара с чаркаляци независимо дали е дизел или бензин цената му няма как да е равна на тази с читавите, защото все пак никой който отива да си купува кола не идва от гората или пък сутрин да закусва с гъби....балъците отдавна свършаха че да можи някой продавач да си позволи тази сложна и не толколова коректна операция.
The Ultimate Driving Machine

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook