кога да си сменя маслото,светят две зелени

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.01.2009

кога да си сменя маслото,светят две зелени

Мнение от kolibarski » 03 Фев 2009, 11:19

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Мнение от Ivo_Borisov » 03 Фев 2009, 12:46

Зависи какво масло си сложил :roll:В смисъл на колко км се сменя-дали е обикновено или с удължена смяна.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.01.2009

за маслото

Мнение от kolibarski » 03 Фев 2009, 13:12

Сложил сам 5-30 кастрол


Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 9.09.2007
Местоположение: ПЛЕВЕН
Пол: Мъж
Кара: 525dА-2003

Мнение от mashina » 03 Фев 2009, 14:53

Моя съвет е ако си наближил към 10 000км. отиди да го сменяш без значение маслото за какъв пробег е.И като го сменяш,сменяй и всички филтри

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 9.11.2008

Мнение от BMW-Poklonnik » 03 Фев 2009, 16:56

То си светва едно часовниче бе колега :) Преди да стигне оранжевите лампи( и до оранжево съм го карал) светва един часовник :) Веднага след тов е добре да се смени :) Поне така ми казаха на мен :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 03 Фев 2009, 17:28

мисля че кастрола си го дават оригинално от БМВ, ако е така карай докато изгасне и последната зелена и сменяй, ако не го дават по каталог от БМВ, карай 10 000 и го сменяй без значение какво излиза на дисплея. Дисплея мери моточасовете и ги съобразява за масла дадени по каталог на БМВ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 170
Регистриран на: 12.11.2008
Местоположение: Бургас

Мнение от ALFA155Ts » 03 Фев 2009, 18:48

С БМВ масло карам аз 10/40 та вече е на 3600км. и едва вчера угасна първия диод а има още 4 зелени...... тъи че, си го сменяите на 10 000 тея диоди .... нещо .... според тях трябва да го сменя на 20 000 ... штом за 3600км гасне един от 5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: за маслото

Мнение от Ivo_Borisov » 03 Фев 2009, 19:42

kolibarski написа:Сложил сам 5-30 кастрол

Колега това масло се сменя на 20 хил км ,аз съм със същото и чертите сега ми са наполовина при изминати 10 хил км.Така че сменяй ако искаш на 15 :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: sofia

Мнение от ivo_motul » 03 Фев 2009, 20:09

За да не те боли глава , сменяй на 10 000км.
Изображение Има много автомобили , но има само един истински и това е BMW всичко друго е компромис!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 03 Фев 2009, 23:34

ivo_motul написа:За да не те боли глава , сменяй на 10 000км.

Принципно, това не е правилно.Индикатора отчита мото часове и да мериш по изминати километри е много неправилно (но не и фатално де).
карам само с оригинални масла на BMW и според зависи дали съм карал по голяма част от времето в града или извъм градско ми е светвал първия оранжев диод (аз го сменям ,като светне първия жълт).Раликата е била до 2000км.Ако карам повече из града, светва на 8000-9000, ако карам повече извън града светва на 10 000-11 000км.
Никога не ми е светвала на еднакви киломерти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 03 Фев 2009, 23:42

Добре това с диодите при бензина се вързва... При мен на 1 зелена съм на 20 хил. км с масло Long life 04... и сменям масло. Ако ги изчакам жълта, червена отивам на 30 хил. км, защото на около 5 хил. ми гаснат. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 03 Фев 2009, 23:52

WALL написа:Добре това с диодите при бензина се вързва... При мен на 1 зелена съм на 20 хил. км с масло Long life 04... и сменям масло. Ако ги изчакам жълта, червена отивам на 30 хил. км, защото на около 5 хил. ми гаснат. :roll:

В интерес на истината, все още не съм чул логично обяснение, какво освен мото часове се мери, за да ти гаснат светлините.Чувал съм, че се мерел вискозитета на маслото, но това малко не го вярвам, защото не знам за такъв датчик по колата.
От друга страна пък, имам един приятел пак с 520-ка като моята и като сложи лонг лайф масло му светва жълтата след 20 000-25 000км.

Да не би да е нещо по зануляването, да зануляват като за типа масло!?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Фев 2009, 0:14

mad_presley написа:Да не би да е нещо по зануляването, да зануляват като за типа масло!?


Напълно е възможно. Аз съм решил точно за това да се консултирам във Варна карс. Ти на твоя софт не си ли пробвал за такава опция при зануляване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 04 Фев 2009, 0:44

WALL написа:Ти на твоя софт не си ли пробвал за такава опция при зануляване.

Ами няма, има само зануляване без опции, но все пак аз съм с BMW Scanner и INPA/EDIABAS.Знам ли, може да има някаква опция в GT1, въпреки че ми се струва невъзможно.
Все пак са само предположения, ако някой знае с точност, как точно се отчита сървиса на маслото да казва :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 04 Фев 2009, 5:00

Не мога да кажа с точност, но ПРЕДПОЛАГАМ че НЕ може да се занулява според типа масло. Разликите идват според мотора и това как караш. Тоест за 520и е към 10000-15000км итервала в зависимост как караш. А твоя приятел с 520и дето му е светнала чак на 20000-25000км може де "галил" педала през цялото време.
за колегата WALL понеже е с 3.0л дизелак може би затова при него светва червена чак на 30000км.
ето и моя опит - жълта на 15000км, червена малко след туй (16000-17000км). Колата е 520и като се стремя да "галя" педала. Градско се стремя да карам на 5та около 1500 оборота и на магистрала мноооого рядко дигам над 160км/ч.
:bchug:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook