кога да си сменя маслото,светят две зелени
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kolibarski
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 3.01.2009
кога да си сменя маслото,светят две зелени
Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
- BMW-Poklonnik
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.11.2008
То си светва едно часовниче бе колега
Преди да стигне оранжевите лампи( и до оранжево съм го карал) светва един часовник
Веднага след тов е добре да се смени
Поне така ми казаха на мен 




- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
мисля че кастрола си го дават оригинално от БМВ, ако е така карай докато изгасне и последната зелена и сменяй, ако не го дават по каталог от БМВ, карай 10 000 и го сменяй без значение какво излиза на дисплея. Дисплея мери моточасовете и ги съобразява за масла дадени по каталог на БМВ.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: за маслото
kolibarski написа:Сложил сам 5-30 кастрол
Колега това масло се сменя на 20 хил км ,аз съм със същото и чертите сега ми са наполовина при изминати 10 хил км.Така че сменяй ако искаш на 15

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
ivo_motul написа:За да не те боли глава , сменяй на 10 000км.
Принципно, това не е правилно.Индикатора отчита мото часове и да мериш по изминати километри е много неправилно (но не и фатално де).
карам само с оригинални масла на BMW и според зависи дали съм карал по голяма част от времето в града или извъм градско ми е светвал първия оранжев диод (аз го сменям ,като светне първия жълт).Раликата е била до 2000км.Ако карам повече из града, светва на 8000-9000, ако карам повече извън града светва на 10 000-11 000км.
Никога не ми е светвала на еднакви киломерти.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
WALL написа:Добре това с диодите при бензина се вързва... При мен на 1 зелена съм на 20 хил. км с масло Long life 04... и сменям масло. Ако ги изчакам жълта, червена отивам на 30 хил. км, защото на около 5 хил. ми гаснат.
В интерес на истината, все още не съм чул логично обяснение, какво освен мото часове се мери, за да ти гаснат светлините.Чувал съм, че се мерел вискозитета на маслото, но това малко не го вярвам, защото не знам за такъв датчик по колата.
От друга страна пък, имам един приятел пак с 520-ка като моята и като сложи лонг лайф масло му светва жълтата след 20 000-25 000км.
Да не би да е нещо по зануляването, да зануляват като за типа масло!?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
WALL написа:Ти на твоя софт не си ли пробвал за такава опция при зануляване.
Ами няма, има само зануляване без опции, но все пак аз съм с BMW Scanner и INPA/EDIABAS.Знам ли, може да има някаква опция в GT1, въпреки че ми се струва невъзможно.
Все пак са само предположения, ако някой знае с точност, как точно се отчита сървиса на маслото да казва

- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Не мога да кажа с точност, но ПРЕДПОЛАГАМ че НЕ може да се занулява според типа масло. Разликите идват според мотора и това как караш. Тоест за 520и е към 10000-15000км итервала в зависимост как караш. А твоя приятел с 520и дето му е светнала чак на 20000-25000км може де "галил" педала през цялото време.
за колегата WALL понеже е с 3.0л дизелак може би затова при него светва червена чак на 30000км.
ето и моя опит - жълта на 15000км, червена малко след туй (16000-17000км). Колата е 520и като се стремя да "галя" педала. Градско се стремя да карам на 5та около 1500 оборота и на магистрала мноооого рядко дигам над 160км/ч.
за колегата WALL понеже е с 3.0л дизелак може би затова при него светва червена чак на 30000км.
ето и моя опит - жълта на 15000км, червена малко след туй (16000-17000км). Колата е 520и като се стремя да "галя" педала. Градско се стремя да карам на 5та около 1500 оборота и на магистрала мноооого рядко дигам над 160км/ч.

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани