Пръскачките не пръскат!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Всички бушони са здрави, обаче се чудя ако е от лостчето на волана да не дава хубав контакт, защо ми работят всички ходове на чистачките.А пък за почерпката лесна работа само да тръгне да пръскат. 

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Най-после открих проблема, но става доста сложно и не мисля да го отстранявам сам.Проблема е че кабелите до помпичката са прекъснати някъде и затова неработи.Почнах да следя къде отиват, но като стигнат до фара се смесват с цял куп кабели, и май ще се наложи да се сваля радиатора.Ако някой знае по-лесен начин да сподели. 

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Ами замервах ги и никакъв ток няма до буксата.Пък и като вържа буксата към моторчето и спира хода на чистачките.И сега съм решил да сменям кабелите.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
ivantchoG написа:... Аз залагам на окислена обувка в куплунга при помпата...

Така и така ще режеш - резни кабелите на 3-4 см от куплунга при помпата и виж идва ли до отрязаното тока за помпата

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Жорка,утре при хубаво време ще разгледам моята.Ако можеш изчакай преди да отваряш зад кормилото...и не режи кабели
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Жорка,помпичката работи и с извадено черно реле(както писа "ИванчоГ.").В пакетния ключ има отделен контакт за помпичката.Той сработва при дърпане на лостчето към теб,при всяко положение:импулс,изключено,повтарящо се и т.н.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
*Да проверим проводника по който трябва да има "+" при "контакт".1*.Извади релето-черното.Дай на контакт.Измери имаш ли "+" на клема 15 спрямо корпус - капака на главата на двигатела.Гледай да опираш хубаво!При мен номерата на изводите ги пише на релето отдолу.
2*.Където е куплунга на помпичката има отбелязани "+" и "-".на самата помпичка.
Извади буксата.
Замери има ли "+" на кабелчето спрямо
корпус (маса,корпуса на двигатела).при това пак трябва да си "на контакт".
*Да проверим проводника по който трябва да има "-" при придърпване на лоста за чистачките.Изключи "контакта".
Релето остава извадено.Замери имаш ли напрежение между клема 85 и плюса на акумулатора.При положение че си дръпнал лостчето,трябва да ти отчете напрежение-няма нужда да си "на контакт".
Ако до тук не се открие нещо и гарантираш,че си проверил целите кабели от таблото с предпазителите до помпичката,остава куплунга под кората на кормилната кутия или самия ключ.
p.s.*пиши точно къде замерваш.бъди сигурен,че опираш добре пробната лампа или мултицет.пиши дали при замерване е била извадена буксата на помпичката...спокойно и успех!
2*.Където е куплунга на помпичката има отбелязани "+" и "-".на самата помпичка.
Извади буксата.
Замери има ли "+" на кабелчето спрямо
корпус (маса,корпуса на двигатела).при това пак трябва да си "на контакт".
*Да проверим проводника по който трябва да има "-" при придърпване на лоста за чистачките.Изключи "контакта".
Релето остава извадено.Замери имаш ли напрежение между клема 85 и плюса на акумулатора.При положение че си дръпнал лостчето,трябва да ти отчете напрежение-няма нужда да си "на контакт".
Ако до тук не се открие нещо и гарантираш,че си проверил целите кабели от таблото с предпазителите до помпичката,остава куплунга под кората на кормилната кутия или самия ключ.
p.s.*пиши точно къде замерваш.бъди сигурен,че опираш добре пробната лампа или мултицет.пиши дали при замерване е била извадена буксата на помпичката...спокойно и успех!
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Мерси за съвета колега, утре ще пробвам.А сега я вързах временно с копче, защото днес валеше дъжд и ми писна да излизам с това шише. 

44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани