Леко возене...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
http://www.youtube.com/watch?v=ocaRpjxNId8
единствено, че е 4х4 и взе старта... , а да и не е атмосферка
http://www.youtube.com/watch?v=X30yp2qh ... re=related
пачему он нас так даганяит 
единствено, че е 4х4 и взе старта... , а да и не е атмосферка

http://www.youtube.com/watch?v=X30yp2qh ... re=related


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Еми така ще е, докато БМВ се занимават с глупости Х6, Х7 Х не знам си къв варел вместо най-накрая да изкарат е92 м3 цсл дръпнатите ще водят
Prekysvach написа:http://www.youtube.com/watch?v=ocaRpjxNId8
единствено, че е 4х4 и взе старта... , а да и не е атмосферка![]()
http://www.youtube.com/watch?v=X30yp2qh ... re=relatedпачему он нас так даганяит
младеж, червената М6-ца не е сток, р35-цата е сток -> ето това е м6-цата
http://www.youtube.com/watch?v=S8Vdec37 ... re=related
та, съвсем нормално е тунингована м6ца да смачка сток гтр, все пак има клипче как тая м6ца прави 332 км/ч ...
No bling at the Ring
- Prekysvach
- ентусиаст
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
как разбра ,че е тунинг ... и като гледам къв ластик му напрай и ако е наистина тунингована , то сток м6 би трябвало прилично да си го мине .. ама 400-те метра и в 2-та случея ще са си за нисана 4по 4..............
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
на клипове е едно на живо е друго, нищо общо за съжаление в полза на нисана и защо винаги като се преценява коя кола колко е добра се гледа тъпия драг 

- zliat71
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 15.02.2008
- Местоположение: SOFIA///GREECE
- Пол: Мъж
- Кара: 99"318 I"E-46
- Детайли за колата: E46
Да, само че нисана е със двоен съединител и смяната на предавките ставаше за нещото от рода на 80милисекунди или нещо подобно, хич не ми се рови по списанията сега за да ви кажа с точност. Също така за нисана казват че можеш спокойно да си пуснеш 1та ръка от волана и да си говориш със спътника до теб въпреки скороста от 315км/ч. И това е същият нисан който прегазва Ауди Р8, в япония по един планински път
Силата му не е на правата, а в завойте, драг-а не е показател според мен! Машината е великолепна!

.
Извинявам се за
,но защо някой хора правят сравнение с М3? по честно е с М6.До колкото знам 25 коня са по-малко от 40 (M3 e92 420hp<GTR-R35 480hp)<M6 505hp>GTR-R35 480hp) ->4x4 си казва старта,ала после.......
http://www.youtube.com/watch?v=X30yp2qh ... re=related


- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Въртящия момент на GT-R не е ли доста над този на М6 (588Nm vs 520Nm) ?
Пък и като гледам и 0-200км/ч GT-R е по-бърз от М6 със секунда...
И това е чистия драг, а в завой ми се струва, че японеца ще е доста по-устойчив заради 4х4...
Но няма смисъл спора да става марка срещу марка - и двете коли са от най-расовите спортисти
Останалото е вече лично виждане и конкретни пристрастия..
Пък и като гледам и 0-200км/ч GT-R е по-бърз от М6 със секунда...
И това е чистия драг, а в завой ми се струва, че японеца ще е доста по-устойчив заради 4х4...
Но няма смисъл спора да става марка срещу марка - и двете коли са от най-расовите спортисти

Останалото е вече лично виждане и конкретни пристрастия..
понеже се изписаха куп глупости от рода "кенеф па яз не панимаю веке мпеке и т.н."
колега абсикс следващия път погледни когато са отворени вратите (шофьорската) пише че скоростната кутия иска смяна на масло на всеки 15000 мили на писта...демек драг,писта и все такива дисциплини които тормозят 101 процента скоростната кутия...това че ще караш с 300 км продължително време това изобщо не влияе на кутията а факта че за половин час каране си сменял 1000 пъти скорости...разбрахте ли вече?
за този бисер че когато изключваш тракшъна си губиш гаранцията умрях да се смея докъде стигат рибарските приказки
все едно да ми дадат едно ферари енцо и да ми кажат повече от 50 км/ч недей карай че....
само и единствено в япония , нисан гтр е с ограничител и постоянно включен тракшън които се изключват автоматично когато колата влезе в писта (вижте предаването топ гиър)...те са вкарали на ГПС на колата къде се намират пистите и щом прекрачиш прага колата сама изключва простотиите...то важи само за япония!
между другото , японците винаги са били първенци в тема технологии...в началото правеха грозни копия на европейски производители но дръпнаха много напред....
няма да забравя в ютюб как гледах един японец който искаше и направи перфектната кола за писта...купе Е36 и двигател от хонда С2000
колега абсикс следващия път погледни когато са отворени вратите (шофьорската) пише че скоростната кутия иска смяна на масло на всеки 15000 мили на писта...демек драг,писта и все такива дисциплини които тормозят 101 процента скоростната кутия...това че ще караш с 300 км продължително време това изобщо не влияе на кутията а факта че за половин час каране си сменял 1000 пъти скорости...разбрахте ли вече?
за този бисер че когато изключваш тракшъна си губиш гаранцията умрях да се смея докъде стигат рибарските приказки


само и единствено в япония , нисан гтр е с ограничител и постоянно включен тракшън които се изключват автоматично когато колата влезе в писта (вижте предаването топ гиър)...те са вкарали на ГПС на колата къде се намират пистите и щом прекрачиш прага колата сама изключва простотиите...то важи само за япония!
между другото , японците винаги са били първенци в тема технологии...в началото правеха грозни копия на европейски производители но дръпнаха много напред....
няма да забравя в ютюб как гледах един японец който искаше и направи перфектната кола за писта...купе Е36 и двигател от хонда С2000
Колега, grnka, при цялото ми уважение, смятам че не си прав.
Първо в Owners manual на GT-R е записано черно на бяло, че изключването на тракшън-контрола (или VDC, както го наричат Нисан), НЕИЗМЕННО води до отпадане на гаранцията. Освен това, в инструкциите на колата е записано че маслото на скоростната кутия и на двигателя трябва да се сменява на всеки 3000 или 5000 мили (не си спомням точно) при здраво каране...
Плюс това, документирани са случаи на строшени скоростни кутии на Нисан GT-R, и след като потърпевшите собственици са отивали в представителство на Нисан, след прегледа на колата им е било съобщавано, че в "черната кутия" е записано, че са карали колата без тракшън-контрол, което автоматично значело отпаднала гаранция, и поради тази причина самите собственици е трябвало да покриват разходите по слагането на нова скоростна кутия - приблизително $25000!! Готин номер от страна на Нисан, нали?
Още нещо много важно - явно ускорението от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди, рекламирано така смело от Нисан, е било с включен VDC, действие, което както вече казах, унищожава гаранцията на колата...
Със изключен VDC ускорението на GT-R е забележимо по-бавно, и въобще не е на нивото на суперколите.
Отделно, в същия Owners manual, на една от последните страници, са предвидени и сложени 7-8 полета, в които да става вписването на номерът на всяка НОВА скоростна кутия, монтирана на колата да замени СТАРАТА!!! Какво излиза, че скоростите на Нисан GT-R са консуматив, и в целия живот на колата трябва да бъдат сменени поне няколко пъти....
И всяка смяна на стойност $25000
Наистина е суперкар на суперкарите..... ама само по разходите за поддръжка, по нищо друго!
Лично за мен Нисан GT-R не е нещо изключително и революционно, напротив, изглежда че е доста чуплива кола, а огромна част от фактите за него са маркетинг-трикове и градски легенди... А на Топ Гиър, и най-вече на Джеръми, отдавна вече не вярвам за факти, свързани с колите. Просто едно добро шоу, нищо повече...
Първо в Owners manual на GT-R е записано черно на бяло, че изключването на тракшън-контрола (или VDC, както го наричат Нисан), НЕИЗМЕННО води до отпадане на гаранцията. Освен това, в инструкциите на колата е записано че маслото на скоростната кутия и на двигателя трябва да се сменява на всеки 3000 или 5000 мили (не си спомням точно) при здраво каране...
Плюс това, документирани са случаи на строшени скоростни кутии на Нисан GT-R, и след като потърпевшите собственици са отивали в представителство на Нисан, след прегледа на колата им е било съобщавано, че в "черната кутия" е записано, че са карали колата без тракшън-контрол, което автоматично значело отпаднала гаранция, и поради тази причина самите собственици е трябвало да покриват разходите по слагането на нова скоростна кутия - приблизително $25000!! Готин номер от страна на Нисан, нали?

Още нещо много важно - явно ускорението от 0 до 100 км/ч за 3.5 секунди, рекламирано така смело от Нисан, е било с включен VDC, действие, което както вече казах, унищожава гаранцията на колата...
Със изключен VDC ускорението на GT-R е забележимо по-бавно, и въобще не е на нивото на суперколите.
Отделно, в същия Owners manual, на една от последните страници, са предвидени и сложени 7-8 полета, в които да става вписването на номерът на всяка НОВА скоростна кутия, монтирана на колата да замени СТАРАТА!!! Какво излиза, че скоростите на Нисан GT-R са консуматив, и в целия живот на колата трябва да бъдат сменени поне няколко пъти....



Лично за мен Нисан GT-R не е нещо изключително и революционно, напротив, изглежда че е доста чуплива кола, а огромна част от фактите за него са маркетинг-трикове и градски легенди... А на Топ Гиър, и най-вече на Джеръми, отдавна вече не вярвам за факти, свързани с колите. Просто едно добро шоу, нищо повече...
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани