Ламбда сонди.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
mad_presley написа:моите са от са от тези на 5в, дето ги няма никъде
И моите са от тези и ги има навсякъде

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Абе колега mad_presley сложи си оригинални в оторизиран сервиз най добре така имаш гаранция че не са фалшиви и не са внос от китай
Последна промяна anzak на 02 Фев 2009, 10:36, променена общо 1 път
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
anzak написа:Абе колега сложи си оригинални в оторизиран сервиз най добре така имаш гаранция че не са фалшиви и не са внос от китай
Да верно, по-добре така направи

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Колега, я кажи първо - при диагностика ли установи проблема,
само ламбда ли беше записана като грешка?
По принцип се съмнявам да са ти заминали и двете - предполагам, че
ще се наложи да смениш само едната.
Аз миналата проле сменях ламбда, втората. Положението е следното:
като си със Siemens компютър (като мен), ти трябват Siemens сонди,
които са по-скъпи но и по-качествени от Bosch - каквито биха ти
трябвали, ако беше с Bosch комп.
Има нещо хубаво все пак - намират се едни японски сонди, която лично
на мен м иструваше 260 лв., с хиляда зора ми я намериха някъде от
провинцията. Ще се опитам да разбера каква беше марката.
Това за кодирането ми се струва малко преувеличено, защото след
смяна на моята просто ми изчистиха грешките в ЮВЕ, и да чукам на
дърво повече от половин година и 10К км вс е ок, без нови грешки.
Все пак може да има нещо вярно ако става въпрос за Siemens сонди -
не съм сигурен.
Едно мога да ти препоръчам - ако нямаш доверие в сервиза където
ходиш, най-добре отиди в оторизиран сервиз, поне няма да хвърлиш пари
на вятъра. Спомням си много добре колко отвратително се държеше колата
като беше с развалена сонда... Успех!
само ламбда ли беше записана като грешка?
По принцип се съмнявам да са ти заминали и двете - предполагам, че
ще се наложи да смениш само едната.
Аз миналата проле сменях ламбда, втората. Положението е следното:
като си със Siemens компютър (като мен), ти трябват Siemens сонди,
които са по-скъпи но и по-качествени от Bosch - каквито биха ти
трябвали, ако беше с Bosch комп.
Има нещо хубаво все пак - намират се едни японски сонди, която лично
на мен м иструваше 260 лв., с хиляда зора ми я намериха някъде от
провинцията. Ще се опитам да разбера каква беше марката.
Това за кодирането ми се струва малко преувеличено, защото след
смяна на моята просто ми изчистиха грешките в ЮВЕ, и да чукам на
дърво повече от половин година и 10К км вс е ок, без нови грешки.
Все пак може да има нещо вярно ако става въпрос за Siemens сонди -
не съм сигурен.
Едно мога да ти препоръчам - ако нямаш доверие в сервиза където
ходиш, най-добре отиди в оторизиран сервиз, поне няма да хвърлиш пари
на вятъра. Спомням си много добре колко отвратително се държеше колата
като беше с развалена сонда... Успех!
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
е що да са базикам той нали само оригинални неща от оторизирани сервизи понеже (само там били оригинални) препоръчва и на колегите даже няма той да са излага да слага не оргинално я
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Emilio написа:Колега, лятото смених и 2те с HELLA - 170лв./бр един приятел ми ги взе от някакъв склад, това е цена с отстъпкаиначе били по 210лв./бр
![]()
А аз даже не знаех, че HELLA правят такива части
Колега Emilio, а ти знаеш ли с какъв комп. си? Щото ако може на
Siemens система да се вържат тези Hella за по 170лв., значи много добре

- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
anzak написа:Абе колега mad_presley сложи си оригинални в оторизиран сервиз най добре така имаш гаранция че не са фалшиви и не са внос от китай
Колега, прочети внимателно ТЕМАТА пак и тогава се опитай да се изкажеш подготвен

А и както виждаш, търся оригинални но с отстъпка

Karlo написа:Колега, я кажи първо - при диагностика ли установи проблема,
само ламбда ли беше записана като грешка?
По принцип се съмнявам да са ти заминали и двете - предполагам, че
ще се наложи да смениш само едната.
Аз миналата проле сменях ламбда, втората. Положението е следното:
като си със Siemens компютър (като мен), ти трябват Siemens сонди,
които са по-скъпи но и по-качествени от Bosch - каквито биха ти
трябвали, ако беше с Bosch комп.
Има нещо хубаво все пак - намират се едни японски сонди, която лично
на мен м иструваше 260 лв., с хиляда зора ми я намериха някъде от
провинцията. Ще се опитам да разбера каква беше марката.
Това за кодирането ми се струва малко преувеличено, защото след
смяна на моята просто ми изчистиха грешките в ЮВЕ, и да чукам на
дърво повече от половин година и 10К км вс е ок, без нови грешки.
Все пак може да има нещо вярно ако става въпрос за Siemens сонди -
не съм сигурен.
Едно мога да ти препоръчам - ако нямаш доверие в сервиза където
ходиш, най-добре отиди в оторизиран сервиз, поне няма да хвърлиш пари
на вятъра. Спомням си много добре колко отвратително се държеше колата
като беше с развалена сонда... Успех!
Ами освен от диагностика, усещам и симптомите, които съм описал на предната страница.Диагностиката си я правя сам, а на себе си мога да имам доверие

Повечето неща си ги правя сам, а това което не мога сам го правя във Варна Карс.
Верно, кофти е за нас, които сме със Siemens електоника.Качествения аналог на нашите е само NTK, те са по 100-150$ в щатите, предполагам си взел от тях.
Ще потърся и аз NTK и ако не намеря, в краен случай ще взема оригинални Siemens, само да намеря някой, който да дава отстъпка

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
А на диагностиката и двете ли излизат, че са аут? Доколкото знам е
възможно от една прецакана да вкарва грешка и в другата...
възможно от една прецакана да вкарва грешка и в другата...
- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
Имаше една много полезна тема за това кое ускорява износването
на сондите - ако гори масло, или антифриз живота на ламбдата се
съкращава много, не си спомням нещо за газта да имаше но е възможно...
на сондите - ако гори масло, или антифриз живота на ламбдата се
съкращава много, не си спомням нещо за газта да имаше но е възможно...
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Навсяъкде из литературата дават живот на ламбда сондата максимум 120 000км. Аз на 250 000км ги смених без да ходя на диагностика. Освен това ламбдата може да не дава грешка, но да отчита по - бавно промените в изгорелите газове и с известно отклонение.
И аз съм с Hella и компютър Сименс и нямам никакви проблеми вече 20 000км
И аз съм с Hella и компютър Сименс и нямам никакви проблеми вече 20 000км
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани