Лампичка на маслото !!!!!!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2008

Лампичка на маслото !!!!!!!!

Мнение от Black german power » 23 Яну 2009, 22:56

Колеги помагайте лампичката на маслото премигва когато колата е в спряло положение най вече в задръствания смених маслото и датчика и никой майстор при който ходих не разбра от какво е .Мн ще съм благодарен ако някои ми каже вероятна причина освен тия 2те ... :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 24 Яну 2009, 0:52

Колега искаш да кажеш, че като двигатела е в обороти на празен ход и лампата на маслото ти присветва.... провери за лош контакт при датчика..., ако всичко е наред идва по лошия момент слабо налягане в маслената магистрала... измери си налягането!

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2008

Мнение от Black german power » 24 Яну 2009, 20:36

Проверих го казаха че е леко ниско и казаха да сложа добавка мерси все пак за предложението колега :) НЯКАКВИ ДРУГИ ИДЕИ ???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 24 Яну 2009, 21:11

Black german power написа:Проверих го казаха че е леко ниско и казаха да сложа добавка мерси все пак за предложението колега :) НЯКАКВИ ДРУГИ ИДЕИ ???


Лошо колега... Колко e налягане на празен ход и при 3-4000 оборота? Добавката никак не ти решава проблема...
Проблема може да ти е от:
Маслената помпа ти е заминала... не прави необходимото налягане или го губи от износени биелни и основни лагери ( кола с много голям пробег или тормозена и т.н.) или лагер (примерно задрал и сменен без шлайф)....

Моят съвет е отиваш в сервиз и да ти замерят с точност налягането и да го сверят с това което е по таблица и съответно ако е зле почваш от помпата, клапана на помпата, елментите ( сменяй цялата) ако не е от това ... колянов вал шлайф... и почти основен ремонт... или друг двигател.
П.С
Ти да не караш с някой пълна синтетика 0w40, или пък на газ и да ти са ниски оборотите на празен ход?
Последна промяна WALL на 25 Яну 2009, 18:38, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 25 Яну 2009, 7:15

WALL е прав, за съжаление не са много вероятностите при теб, щом си сменил и датчика и продължава... на колко километра е колата?

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2008

Мнение от Black german power » 31 Яну 2009, 2:39

мом4ета благодаря мн на вси4ки оправих нещатата в крайна сметка се оказа 4е инсталациата на дат4ика се ебава но поне смених някои неща по двигателя които така или ина4е бяха тръгнали още веднъж БЛАГОДАРЯ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 31 Яну 2009, 3:34

колега какво е било тръгнало по двигатела и какво си сменил, я разясни :>

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Re: Лампичка на маслото !!!!!!!!

Мнение от ///sasho » 31 Яну 2009, 5:22

Black german power написа: ........ никой майстор при който ходих не разбра от какво е .....


Явно не си ходил при майстори , които разбират достатъчно от Е39. Пробвай тук или тук. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2008

Мнение от Black german power » 31 Яну 2009, 21:14

Еми бая бяха нещата но общо казано смених биалните лагери, основните лагери, маслената помпа, самотото масло, филтера и дат4ика 2 пъти :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 01 Фев 2009, 3:32

Black german power написа:...смених биалните лагери, основните лагери...
:shock: :shock: :shock:
на колко километра е колата ти??? мислех че тез лагери ги смятат да сиздържат поне колкото целия двигател тоест 250.000+ км.
и за да се сменят трябва да се разколачва целия двигател и да се маха даже и коляновия вал. колко струваше процедурата ако не е тайна?
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Фев 2009, 12:14

големия пробег може да се дължи това да е имала или да има газ.. все пак кои слага газ и се вози малко :>

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2008

Мнение от Black german power » 01 Фев 2009, 23:05

Хахах газ ако исках на газ щях си взема Опел примерно ... :D без нищо ли4но към опел4етата а колата е гледана като пиленце то си и личи и по външния вид но не е там работата иначе е на 160 000 но явно им е дошло времето пък и е ванус и съм 4увал 4е специално биалните лагери при вануса по бурзо се ебават не ми зву4и мн мн правдоподобно но не съм го 4увал от едно място

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 7.10.2008

Мнение от Black german power » 01 Фев 2009, 23:10

еми вс се махна 3 дена вися в сервиза а бе да го кажем 400 кинта плус минус и то без работата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 01 Фев 2009, 23:39

Колега за биелните и основните лагери т.е. коляно-мотовилковия механизъм е много важно с какво масло си и да ли тормозиш докато загрее... Студеният старт най-много износва двигатела! Другото което е, че може някой преди теб да я е карал и без необходимото ниво на масло, или не е сменял навреме и т.н. Дано да нямаш повече проблеми!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 24.05.2008
Местоположение: София

Мнение от Emilio » 02 Фев 2009, 1:08

Дааа Талянците не сменят масълцето :evil:
НЕ КАРАЙТЕ С ПО-ВИСОКА СКОРОСТ ОТ КОЛКОТО ВАШИЯ АНГЕЛ ПАЗИТЕЛ МОЖЕ ДА ЛЕТИ!

О BMW, имам лудост в главата си от теб!

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook