Няколко въпроса към имащите 2.5TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Фев 2009, 20:45

anzak щом толкова се интересуваш карам наи спънатото бензиново Е39 и наи спънатото дизелово Е70 :> имам много познати с бензинови и дизелови е39ки, стари като тдс и нови като комънреил и т..н
но къде видя да плюя тдс-а и да казвам че не стават за нищо? казвам за 12 годишна Е39 кое е възможно да се вземе по запазено и на по малко КМ, а именно бензиново Е39, или съм в грешка за едни и същи пари?
последно какво стана, 530д преди феислифта не е ли комънреил разбирач, които вървят по 5000 евра в германия по простата причина че са коли на 10 години и повече :lol:

ето една красавица черна 530д преди феиса която спокоино може да се вземе за 5600, с доста екстри и готин цвят и салон и то ЛИчНО от човек в ГЕРМАНИЯ !
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=vplm34wsts2j

Das Auto befindet sich in guten Zustand

Venkata и ти живееш в заблуда :> погледни горния линк

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 01 Фев 2009, 20:53

BMW-E39 написа:
Venkata и ти живееш в заблуда :> погледни горния линк


ОК първо това е частна обява
Второ - никаква сервизна история
Трето - 99 г - 230000 км. :?: ДАЛИ защото много ама много се съмнявам.
А относно състоянието на интериор и екстериор е доста дълече от истината - пък кой живее в заблуда не знам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 01 Фев 2009, 20:55

колега аз освен изброените коли в профила карам и Q7 Ланд круизер 120 Нисан Навара всичките чисто нови на по 7-8 месеца и да ти кажа прехода им до тука е между 30 и 50 000 км това за няма и година и то в българия я ги наложи тия километри на годините както каза 12 и нагоре сметни и си ходил в германия какви преходи се минават там и май ще получиш сбор от 350 000+ а тия дето хвалиш 90% са такива и нали се сещаш че кола на тия километри няма нищо хубаво в нея вече и относно тдс-а никаде не съм видял да си казал нещо хубаво за тоя мотор даже го изкара че не е толкова проходим колкото 520и не че съм фен на тдс-а ама не мисля че си чак толкова навътре с колите и двигателите че чак такива мнения за изказваш лошо няма комън рейла е бъдещето съгласен съм ама и навлиза и директното впръскване за бензинките и дай ся да седнем да плюем всички инжекциони които не са директно впръскване и да пуснем ако искаш тема че 520и с директно впръскване на бензина е по проходимо от 520с нормален многоточков инжекцион а? и относно фейслифта 3.0 дизеловия мотор си е комън рейл и никаде не съм твърдял че не е казах че 96-а няма комън рейли чети ми правилно постовете
Последна промяна anzak на 01 Фев 2009, 20:57, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 01 Фев 2009, 20:56

Venkata написа:Колега ja, само да те светна че сто пъти предпочитам да дам 15-16000 за ТДС от колкото 5000eur за d. Ако можеш да ми покажеш в Германия или където и да е тъкава кола / за 5000 eur / ама в истинския смисъл на думата кола. Още малко ще ми намериш и Е60 3.0d за около 10000 EUR :winky:
И само да вметна, че в момента в който обява моят ТДС за продажба няма да го продам под 16000 - 17000 лв. Даже ако проявиш интерес и една година гаранция ще ти дам. За момента без да съм казъл че ще я продавам имам двама, трима кандидати. :D


Абе кандидати много ама като треа да се вади кеша размислят.

Хубаво е, че даваш гаранция щото тя струва пари, реално ако 1 година колата не се счупи или ако се счупи нещо да поемеш ремонта тогава мога да оправдая такава цена донякъде. Ама ей така да викаш перфектен ТДС за 16 000 глупаво ми звучи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 01 Фев 2009, 21:00

ja ти сам са похвали че си наясно с колите и гледам тука постове едно друго все (авторитетни и обосновани) мнения даваш да та питам знаеш ли какво е комън рейл и какво го отличава от тдс-а по отношение на впръскването ама отговори бързо недей рови в нета за инфо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 01 Фев 2009, 21:03

хАрабията Сашкоо, само не разбрах какво общо имаше препарата на БМВ които съм използвал за кожа с тази тема? помогнал съм на много колеги с кожени салони и после са ми благодарили че салона ставал като "нов" ясно ми е че на тебе ти е по лесно да си закараш плюшения салон на автомивка и да ти го изперат :>
също така като си боядисах от тъмни на сиви лаисни пак на доста колеги им хареса, случаино бях в дарукар за смяна на масло в СК кутия и ДИФ, и мн случаино се запознах с колегата Ламкус, които си я продаде неговата наскоро, и бях приятно изненадан - и тои като видял ефекта му харесало и си беше боядисал САМ както аз интериорните лаисни, та се с нещо допринасям за раздела Е39
сега съм сигорен че ако пусна снимки с новия ми червен кожен салон на много хора ще им хареса идеята да си го направят и те, но после някои като тебе ще ме плуе че след всяко подобрение на колата съм казвал на всеки, та няма нужда :>

ти се гордееш с това, че си сменил всичко възможно по своят ТДС и бил на реални 212 000 км ама това са километрите на новия двигател нали така, Не на колата, добави още колко 400 или 500 000 от стария двигател, все пак ТДС е двигател които издържа доста кМ.
Е какво става, големата гордост че караш кола на половин милион КМ, със сменени всички части "ОРИГИНАЛ"

погледни в германия кои коли държат високи цени, а именно МАЛКО караните КОЛИ, а не тези, на които им е сменено всичко :>
ето пример със е39 520-ка която няма никакви екстри само автоматик,

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ves3sxlje22d

аз си свиркам на мене ми е все едно дали си продаваш колата за 1000 или 20 000 тя е твоя и ти сам решаваш, само е смешно как във всяка тема изтъкваш че твоя ТДС е перфектен и имало само 2 процента в БГ които били на същото ниво
Изображение

аз си свиркам с моята спъната бензинка, още всичко е фабрично, амортесиори, носачи .... всичко е още от завода и не е сменяно, е преебах се и я взех на реални 150 000, и сега само се занимавам с глупости като си сменям салоните от кожа цвят шампанско със червена кожа като на М5 Е60 или па че си я направих като М5 на външен вид>: преебал съм се, требвало е явно да си взема стартер от ВАРИ или ДАРУ за 1000 лв и помпа на ГНП за 2500 ... :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 01 Фев 2009, 21:05

anzak написа:ja ти сам са похвали че си наясно с колите и гледам тука постове едно друго все (авторитетни и обосновани) мнения даваш да та питам знаеш ли какво е комън рейл и какво го отличава от тдс-а по отношение на впръскването ама отговори бързо недей рови в нета за инфо


Знам че комън рейла е по-новата технология и си заслужава да взема такъв двигател за сметка на някой екстри пред ТДС-а, който повече няма на къде да се развие... Иначе в технически детайли нема как да ти обясня шото не знам точно каква е разликата. Гледам само характеристиките на колите. Мисля че ТДС е с дюзи и помпа а Комън рейла е с директно впръскване. Помпа с по-високо налягане и незнам предполагам пак има нещо като дюзи...

Това какво общо има със спора ни тука?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 01 Фев 2009, 21:11

ся слушай да ти обясня комън рейла е система за впръскване на горивото директно в цилиндъра там има рейка с високо налягане което се подава от помпа и еку-то командва директно дюзите това най общо с 2 думи че ме мързи да пиша но въпроса ми беше по отношение на впръскването едното при комън рейл е директно в цилиндрите а при тдс-а е предкамерно това те питах и сега те питам ти на базата на какво след като даже не знаеш най елементарни неща изказваш негативно мнение за даден мотор? И казваш че тдс-а няма на къде да се развие това е така той и затова не се произвежда вече ама на къде ще се развие 2.5 или 3.0 д купено втора ръка ъпдейт ли ще му направиш или какво
Последна промяна anzak на 01 Фев 2009, 21:15, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 01 Фев 2009, 21:14

anzak написа:ся слушай да ти обясня комън рейла е система за впръскване на горивото директно в цилиндъра там има рейка с високо налягане което се подава от помпа и еку-то командва директно дюзите това най общо с 2 думи че ме мързи да пиша но въпроса ми беше по отношение на впръскването едното при комън рейл е директно в цилиндрите а при тдс-а е предкамерно с бренери това те питах и сега те питам ти на базата на какво след като даже не знаеш най елементарни неща изказваш негативно мнение за даден мотор?


За кой мотор съм се изказал негативно? За ТДС-а ли?

Никъде не съм казал, че ТДС-а е кофти мотор, дори напротив на много места го хваля, но предпочитам комън рейла.

И пак казвам за 16 000 лева ТДС-нема да взема при положение, че за 18 - 19 000 ще взема комън рейл.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 01 Фев 2009, 23:48

BMW-E39 написа: ........ хАрабията Сашкоо, само не разбрах какво общо имаше препарата на БМВ които съм използвал за кожа с тази тема? помогнал съм на много колеги с кожени салони и после са ми благодарили че салона ставал като "нов" ясно ми е че на тебе ти е по лесно да си закараш плюшения салон на автомивка и да ти го изперат :>
........


Не ми слагай някакви прякори пред името , ако обичаш. Такива "харабии" и "арабии" си ги използвай между приятелите , а не тук с хора , които не познаваш. И за прапарата , доколкото си спомням точно аз ти казах , че има такъв и къде се продава , та да ми обясняваш какво си си взел и на кой си помогнал. Замисъла на това , което бях написъл , беше съвсем друг , но ти явно пак не го разбра. Е можеш да го прочетеш още един път , пък може и да се сетиш какво съм имал впредвид.

BMW-E39 написа: ....... ти се гордееш с това, че си сменил всичко възможно по своят ТДС и бил на реални 212 000 км ама това са километрите на новия двигател нали така, Не на колата, добави още колко 400 или 500 000 от стария двигател, все пак ТДС е двигател които издържа доста кМ.
Е какво става, големата гордост че караш кола на половин милион КМ, със сменени всички части "ОРИГИНАЛ"

погледни в германия кои коли държат високи цени, а именно МАЛКО караните КОЛИ, а не тези, на които им е сменено всичко :>
.......


Виж какво , ти неможеш да знаеш нещо за тази кола , разбираш ли , можеш само да си гадаеш какво всъщност представлява , така , че няма смисъл да даваш такива мнения , защото са излишни. TDS-a е на около 215 000 км. и е с пълна сервизна история , и в оторизиран сервиз в България и със сервизна история преди това в Германия , така , че който има интерес към нея може да разгледа всичко това , защото няма нищо скрито и покрито. Ако искам мога да му направя да пише и 100 000 и в трите модула , в които се записват километрите и да му скрия сервизната история и според техническото му състояние едва ли някой ще разбере , че са върнати , ама не съм такъв човек , не съм измамник , затова и съм описал и казвам реално какво представлява колата.
Тия коли на малко километри в Гемания , знаеш ли какво всъщност представляват или пак гледаш снимки и четеш какво са писали и им вярваш. А и като си се научил да следиш обявите в немските сайтове и да сравняваш цените с нашите коли тук , научи се и да гледаш и читавите Е39-ки там на какви цени са.


BMW-E39 написа: .......
ето пример със е39 520-ка която няма никакви екстри само автоматик,

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ves3sxlje22d

.......


Продължавай да си гледаш снимките и обясненията на немски , ама поне не ни пускай линкове и да ни обясняваш , колко са добри тези коли без дори и да имаш и най малка реална представа от тях , защото едва ли всички имат интерес да ги гледат при положение , че всички , които пишеме тук ползваме интернет и може да отвориме тези сайтове и да разгледаме какво има в тях.

BMW-E39 написа: ............
как във всяка тема изтъкваш че твоя ТДС е перфектен и имало само 2 процента в БГ които били на същото ниво
.........




Няма нищо смешно в това да пишеш реални неща. Аз гледам да не пиша глупости и да не твърдя със сигурност неща , за които не съм сигурен. От доста време съм в този форум и много хора са го разбрали това.


BMW-E39 написа: ....... аз си свиркам с моята спъната бензинка, още всичко е фабрично, амортесиори, носачи .... всичко е още от завода и не е сменяно, е преебах се и я взех на реални 150 000, и сега само се занимавам с глупости като си сменям салоните от кожа цвят шампанско със червена кожа като на М5 Е60 или па че си я направих като М5 на външен вид>: преебал съм се, требвало е явно да си взема стартер от ВАРИ или ДАРУ за 1000 лв и помпа на ГНП за 2500 ... :(


Карай си колата със здраве , но недей да коментираш колите на другите след като не си запознат с тях. Това какво е сменено по колата говори само хубаво за нея , защото при тези коли това са нормални неща , които да се износват за това време. Кола , на която не са сменяни , просто предстои да се сменят , а тук вече са сменени и то с оригинални , което дава някаква гаранция за по дълга надежност на тези части , немислиш ли?


ja написа: ..... Хубаво е, че даваш гаранция щото тя струва пари, реално ако 1 година колата не се счупи или ако се счупи нещо да поемеш ремонта тогава мога да оправдая такава цена донякъде. Ама ей така да викаш перфектен ТДС за 16 000 глупаво ми звучи.


Аз написах по нагоре , че за колата ми мога и аз да дам гаранция , може и през автокъща да мине и да се получи гаранция , стика кандидата да получи гаранция да е готов да плати малко по висока цена /т.е. % за автокъщата/.
А перфектен TDS за 16 000 не звучи глупаво , а много нормално. Пак ти казвам ако намекваш моята кола , поне прочети дословно обявата , за да имаш някаква представа защо е такава цената.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 02 Фев 2009, 0:20

Аиде саше и ти си я караи със здраве, наздраве :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 02 Фев 2009, 0:35

Сашо, ТДС-а е вече остаряла технология и с всеки изминал ден остава в историята. Поради тази причина не е нормално да струва толкова и това, че обявата ти стои отдавна го доказва.

Са жив и здрав да си да я продадеш. Ама лично говоря какво аз бих направил с тези пари+ 3 бона отгоре.

Момчето обаче уточни, че става дума за 11 000, така че няма нужда да спорим вече в тази тема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 02 Фев 2009, 1:43

Забравяте едно основно нещо , че пазара определя цената,ако някои я купи за 16хл.значи ,че цената е нормална.Обаче ако никои не я купи сваляш докато я купят.А затова ,че са сменени много неща добре,ама има ли гаранция, че кола на 10г.като купиш няма да се счупят нови 20? Така , че всичко е на късмет.
обичам BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 02 Фев 2009, 2:09

ja написа:Сашо, ТДС-а е вече остаряла технология и с всеки изминал ден остава в историята. Поради тази причина не е нормално да струва толкова и това, че обявата ти стои отдавна го доказва.
........


Остаряла технология е , защото явече не се прилага и е нормално да се приложи по нова технология , тази марка автомобили трябва да се развива по някакъв начин и TDS някога е било неща ново в ставнение с TD. Но просто TDS може би ще си остане , поне за момента , най здравия дизелв двигател.Изказвам се така , защото от около две години имам някакво реално наблюдение върху 525d /177 к.с./ , трябва да ти кажа , че освен , че е по скъп за подръжка този двигател , не е и толкова здрав колкото TDS. На около 120 000 км. заводски му дават да се сменят такива неща , от сорта на всмукателни и изпускателни колектори , които на TDS- a сигурно и на 220 000 няма да си помислиш , че ще сменяш. Но ако имаш голямо желание да караш D пожелавам ти някой ден да си купиш и да пуснеш теми и мнения какви са ти впечетленията и дали е кола стакъв двигател е достигнала или надминала очакванията ти.


А иначе кое ненормално виждаш в цената от 15 500 лв. на моята кола , и кое реално виждаш в цени от 12 500 за други TDS-и? Това са точно 3000 лв. разлика , за които се получава освен доказуемо перфектно техническо състояние и платени такси+пълно Автокаско+покривало BMW+"фейслифт" елементи+чип от "ATB Tuning".
Според мен е абсолютно нормална според Българския пазар , аз затова и казвам да прочетеш подробно обявата , за да придобиеш подробна представа какво предлага тази цена и да видиш колко коли предлагат подобни неща.

ПС: И по повод това , че споменаваш , че се е заформил , спор , не ме разбирай погрешно , нямам за цел да се възроди какъвто и да е конфликт тук , все пак тук сме за да си помагаме , а не да се караме. Това е обществен форум и си изказвам мнението от моя реална гледна точка , като успорвам само коментари , с които не съм съгласен и смятам за нереални. Все пак се повдигна на въпрос моята кола , и беше нормално да се включа и да обясна някои неща за нея , които мисля , че от този форум аз най добре знам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 03 Фев 2009, 0:33

Само искам да добавя един съвет към автора на темата.

Колега , искам да те посъветвам за бъдещата ти покупка и като пример ще ти дам тези неща , които са сменяни по моята кола така наричаните "ремонти" в темата , които всъщност са технически части , които рано или късно се износват при една Е39 525 TDS. На моята кола е дошло времето да се износат тези части и са сменени , защото колата е подържана , за да се кара перфектно състояние и като са сменяни тези части не е мислено да се продава , а да се кара. Но имай на впредвид , че това са скъпи ремонти и когато се появът на много Е39 , а те се появяват рано или късно един по един , една част от собствениците на тези коли , предпочитат да си ги спестят и продават колата на някаква цена само и само да я разкарат по бързо. Та , съвета ми е , когато копуваш такава кола , задължително да искаш да разгледаш сервизната история и да видиш , колко от тези неща , които съм описал малко по назад в темата , са сменяни и колко не , за да имаш някаква представа , какво в най скоро време ще се появи за смяна , защото ако нещо не е сменяно при тези дизелови коли на по и над 10 години , много малка е вероятноста да не се повреди.

Ако искаш още някакъв съвет или те интересува още нещо относно модела Е39 525 TDS нямам нищо напротив да ти помогна с каквото мога.


Успех в покупката!!! :D

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook