Псевдо шпер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
можеше и да се обосновеш 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
явно идеята е да имаш ефтин шпер,ама все пак не е ли по добре да си намериш един износен такъф да му боднеш нови фрикционни дикове и лагери и да го търкаляш още 20 години 

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
идеята не е само заради това че ще е по евтино ами че ще е нещо различно
хаха
а пък в най честия случай шперовте вобще не издържат толкова дълго...
плюс това ремонтния комплект струва сумати и пари 

а пък в най честия случай шперовте вобще не издържат толкова дълго...


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- dido-bmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 17.08.2006
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е30М40Б18 touring/MB190 1.8
- Мечтае да кара: еМММММ
Идеята като цяло е много добра.И на мен ми харесва.Даже скоро ще се захванем с нея с колегата S-stail.В момента сме на етап събиране на информация:размери,материал за пластините,пружини,добър стругар.Дифа за експеримента го имаме.Защо се захващаме ли?Ами просто за уплътняване на свободното време.Това което искаме да постигнем е почети постоянно заключен диф.Как смятаме даго постигнем евентуално?С много твърди пружини много здрав и абсолютно не износващ се материал (ако съществува такъв) за пластините.Смятам че колкото по трудно оключва толкова по малко ще е триенето и износването.За това колко ще излезе цялата работа,въобще не мислиме,че ще е евтино.Най-добрия начин да се обедиш за нещо дали е добро или не си струва е като го направиш.
Последна промяна dido-bmw на 31 Яну 2009, 0:35, променена общо 1 път
Поздрави.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
плюс това ремонтния комплект струва сумати и пари
ako не е тайна колко пара е ремонтния комплект и какво включва?
колкото до това колко издържат е много относително

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
dido-bmw написа:Идеята като цяло е много добра.И на мен ми харесва.Даже скоро ще се захванем с нея с колегата S-stail.В момента сме на етап събиране на информация:размери,материал за пластините,пружини,добър стругар.Дифа за експеримента го имаме.Защо се захващаме ли?Ами просто за уплътняване на свободното време.Това което искаме да постигнем е почети постоянно заключен диф.Как смятаме даго постигнем евентуално?С много твърди пружини много здрав и абсолютно не износващ се материал (ако съществува такъв) за пластините.Смятам че колкото по трудно оключва толкова по малко ще е триенето и износването.За това колко ще излезе цялата работа,въобще не мислиме,че ще е евтино.Най-добрия начин да се обедиш за нещо дали е добро или не си струва е като го направиш.
ако материяла на пластините ви е по твърд от тоя на зъбните колела познай кое от двете ще се износва и кво ще трябва да сменяш всеки месец....

пружини се полазват от съединител на камион но колкото и здрави да са и яко да натягат ще иамте най много 30 процента да речем заключване...
вчера няколко часа си побъбрихме с един човек от форума дето са го правили това само че между плочките и зъбнните колела са слагали фрикционни дискове от мотокар и тоначало се държи много добре имаш си яко шпер нооо издържа само 1000 км и фрикционните дискове се износват и пак си имаш отворен диф

но линкът от миналата стрнаица койт одаде колегата за продажба на такова нещо в готов вариянт само си поръчваш за твоя модел кола означава че има матрял който е подходящ за целта и който няма да се износва толкова бързо ... .така че вариянти има ... само трябва да открием точния матерял за плочките ...
ще помоля колегите от плевен дето имат някви тяхни разработки и върашт работа да споделят какъв матерял са използвали за изработка на плочите

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.
- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
колега разкажи по подробно за дифа с какви матеряли сте го направили какво му е предавателното число демек какв сте използвали....аз мисля че да издържи към 3000-4000 километра е добре сменяш пластините ако те се преебат и отново си на линия....

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.
усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
матеряла ни е малко кофти щото дифа се напулни с струшки и на единия диф направо насра симирините но това са 15 20 състезания и ЕДИН ИЗМОРИТЕЛЕН СЪБОР
мотор даде фира дифа не
пружините са от феродов диск коклото по твърди толкова по добре сега ще пробваме с легирана стомана от танк
за плочите и ако нестане и това минаваме на материял от някоие уръдие от воените
че е още по кораво .Чисто нова шпер касета е към 1000лв диф с шпер към 3500 нова съм чул несъм го проверявал като цени




само най-добрите умират млади
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани