Няколко въпроса към имащите 2.5TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
предлагам му да си вземе хубава кола пък дали ще е тдс или д или бензинка каквато и да е и по малко пари да хвърли в нея после нито тдс-а нито бензинката нито д-то са вечни въпроса е да уцели момчето по запазена кола то това е трудното и най вече на късмет е
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
anzak написа:предлагам му да си вземе хубава кола пък дали ще е тдс или д или бензинка каквато и да е и по малко пари да хвърли в нея после нито тдс-а нито бензинката нито д-то са вечни въпроса е да уцели момчето по запазена кола то това е трудното и най вече на късмет е
Да аз това и мисля да направя



ja написа:Не знам къде гледаш цените и що си решил, че нема свестни дизели ама в Германия за 5-6К евро ще си купи човека перфектен коман рейл...
Колега , чета ти постовете и направо се чудя ти и още много хора , които споделят мнението ти , какво си мислите за колите в Германия , че всики до една обявени за продажба там са само читави екземпляри , на малко километри и разновидности с най различни екстри и на ниски цени и само стоят и чакат накой Българин да отиде и да ги купи? Ти разбираш ли , че пазара на коли в Германия не е това , което е бил преди време? Знаеш ли колко трудно се намира читава дизелова Е39-ка там , а? Може да попиташ колегата @pazokolarov , който беше отишъл там с цел да закупи читава Е39 дизел , да ти обясни колко представители на BMW е обиколил , а не автокъщи и пак не е намерил , даже беше пуснал и тема за това пътуване , и накрая е взел Е46. И в Германия като навсякъде почти няма читави дизелови коли , които се продават , а тези които са читави всички може да видят в mobile.de на какви цени са. Просто единственото хубаво на колите от Германия , че най евтините им коли от даден модел , ще са по-добри от най евтините тук , внос от Италия например , но това по-никакъв начин не ги прави в перфектно състояние.
ja написа:
Ми какво му предлагаш да вземе ТДС за 16 000 ли
Със сигурност може и да остане много по доволен от покупка на читав 525TDS за тези пари.
А пък ако с този пост намекваш нещо за моя TDS , трябва да ти кажа , че ще сигурно ще остане по-доволен отколкото да си купи 525d и за над 25 000 от автокъща , защото освен , че е в перфектно техническо състояние и е напълно обслужен и подържан с оригинални части със сервизна BMW история и е с чип тунинг и всички такси са му платени. Колко коли на Българския автомобилен пазар могат да се похвалат с това?
sean-john написа:[Да аз това и мисля да направяще си набележа няколко тдс-а няколко бензинки 20-ски и така... от там на татък диагностика реглаж...и късмет мерси
оффф само да дойде лятото и дано съм събрал парите де
Колега , гледай да вземеш читава кола без значение дали е 525 TDS , 520i или 525D , просто гледай да е наистина в перфектно състояние , за да ти доставя удоволствие , а не да висиш по сервизи или да пълниш форума с теми с описани проблеми по колата. Както ти казах и по-нагоре , задължително я закарайте на пълни прегледи + компютърна диагностика в оторизиран сервиз и гледай да има сервизна история в такъв сервиз. Успех!!!

Последна промяна ///sasho на 01 Фев 2009, 4:05, променена общо 3 пъти
///sasho, с търсене всичко се намира. Когато се наложи да сменя мойта ще пусна една тема специално заради тоя спор
Иначе си прав де все по-трудно се намират здрави и стари коли ама то е нормално. На мен ми стига да отида на стенд, през Дару един преглед и ако всичко е ок взимам. Така взех моя ТДС и е не по-малко перфектен от твоя, само че цената беше 12 500.
Колата ти е готина спор няма ама за тия пари и малко отгоре ще си взема също толкова готина Е39-тка Д...
От вънка носят курници и ги лъскат в некой гараж за да станат мадафака... Варианта да вземеш хубава кола от тук е ако некой се е набутал да купи такъв курник и е налял една купчина пари за да го стегне...

Иначе си прав де все по-трудно се намират здрави и стари коли ама то е нормално. На мен ми стига да отида на стенд, през Дару един преглед и ако всичко е ок взимам. Така взех моя ТДС и е не по-малко перфектен от твоя, само че цената беше 12 500.
Колата ти е готина спор няма ама за тия пари и малко отгоре ще си взема също толкова готина Е39-тка Д...
dim_67 написа:Съгласен съм със Sasho.В моита до сега съм налял около 6000лв.За колко да я дам,ако въобще я сменя.Нали виждам какво носят от вънка.
От вънка носят курници и ги лъскат в некой гараж за да станат мадафака... Варианта да вземеш хубава кола от тук е ако некой се е набутал да купи такъв курник и е налял една купчина пари за да го стегне...
ja написа:///sasho, с търсене всичко се намира. ....
Намира се , ако се има кой да ги предлага наистина читави коли на ниски цени. Според теб има ли такъв?
ja написа: ....... Когато се наложи да сменя мойта ще пусна една тема специално заради тоя спор.....
Коега , незнам какво имаш впредвид , но най малко искам да навлизам в спорове , с който и да е в този форум.
Не ме разбирай погрешно нямам това за цел.
Аз просто изразявам личното си мнение , като всеки потребител тук.
ja написа: .....Иначе си прав де все по-трудно се намират здрави и стари коли ама то е нормално. .....
Особено дизелови такива и в продажба , почти не се намират.
ja написа: .... Така взех моя ТДС и е не по-малко перфектен от твоя, само че цената беше 12 500. .....
Не искам да обсъждам това твое твърдение , защото нито аз познавам твоята кола , нито ти моята , но за моята много лесно можеш да разбереш какво горе-долу представлява , например ако го подържаш с оригинални части като ходиш да си купуваш части от "Вари 2000" например ми прати едно ЛС да ти кажа какво да попиташ в магазина за моята кола , за да чуеш какво ще ти кажат за нея хора , които ежедневно работят с БМВ и при интерес от твоя страна да извадят информация , за всичко сменено по колата , и така да си извадиш някаква представа какво се очква да и е техническото състояние , а и след като се продава нямам и нищо напротив да я погледне , който има това желание дори и ти , въпреки , че няма да е от страната на купувач. Това не го казвам с цел да доказвам по някакъв начин състоянието на колата , но просто друг път ако се наложи да споменаваш състоянието на колата ми , все пак да имаш някаква представа за нея , защото като сравняваш две коли и не си запознат с едната от тях , според мен няма смисъл втова сравнение.
ja написа: .....
Колата ти е готина спор няма ама за тия пари и малко отгоре ще си взема също толкова готина Е39-тка Д...
Колега , пак казвам - не познаваш колата ми. За тези пари мисля , че ще е трудно да вземеш дори и наполовината "готина" , ако под "готина" разбираш техноческо състояние Е39 D. Колата е с над 75% сменени технически части и то с оригинални , а пък да не говориме , че и с чип , и напълно обслужена + платени такси.
ja написа: .....dim_67 написа:Съгласен съм със Sasho.В моита до сега съм налял около 6000лв.За колко да я дам,ако въобще я сменя.Нали виждам какво носят от вънка.
От вънка носят курници и ги лъскат в некой гараж за да станат мадафака... Варианта да вземеш хубава кола от тук е ако некой се е набутал да купи такъв курник и е налял една купчина пари за да го стегне...
С това съм съгласен. Докарват каруци , защото са евтини , и такива като теб например в конкретния случай , които твърдят , че за 16000 е по добре 525D пред читав 525 TDS ги купуват. Много пъти съм го писал и пак ще го напиша - просто хората тъсят преди всичко ниската цена , а не качеството в една кола. Когато на хората им писне от проблемни коли втора употреба и повечето започнат да купуват чисто нови , а останалата част , които ще продължът ги купуват започнат да слагат на първо място качеството , а не цената и дори цената да надвишава възможностите им , ще бъдат склонни да се откажат да се примиряват с това да купуват боклуците само заради ниската цена , и ако трябва ще са готови да изчакат и да търсят друга читава кола на по достъпна за тях цена , тогава ще спрът и да вкарват боклуци , просто защото няма кой да ги купува , както е и в Германия например.
Опитвам се да ти кажа, че това за което ти говоя са нормалните цени на колите. Психозата идва от това, че тук се вкарват таралясниците и се продават пак на тия цени с цел по-голяма печалба... Това че си сменил 75% от частите на колата си не я прави по-скъпа, просто тя се откроява на фона на кенефите, но всъщност си е един ТДС в добро техническо състояние. А за ТДС на 10 години да кихне некой 15-16К много се съмнявам. По-добре не я продавай. Не може да искаш да си избиваш ремонтите.
Има добри коли на нормални пари, писах по-горе за 19 000 можех да купа 530д миналата година в перфектно състояние. Просто това са нормалните цени. Не се психирайте с глупости за нямане на свестни дизели и т.н. Има и се намират стига да си отишъл да търсиш свестна кола, нашите търговци повечето не отиват за това а за ефтина кола. От там идва психозата...
Има добри коли на нормални пари, писах по-горе за 19 000 можех да купа 530д миналата година в перфектно състояние. Просто това са нормалните цени. Не се психирайте с глупости за нямане на свестни дизели и т.н. Има и се намират стига да си отишъл да търсиш свестна кола, нашите търговци повечето не отиват за това а за ефтина кола. От там идва психозата...
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
абе колега ти как го разбра тоя дизел че е перфектен дето си щял да го купуваш на кафе ли му гледа или какво ? Иди виж свят малко свери си часовника с цените и тогава пиши пак плюс че 530д е акцизен мотор и ако ти седнал на 19 с акциза направо ме изумяваш
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
е кво бе, 19 000 дори е много за 530д
530д върват по 4000-5000 евро в германия, отворете мобиле.де цъкнете 530 дизел от 1996 до 2000 и вижте, за 5000 с кожи можи всичко ще се намери, боли ме фара че е преди феиса, пак е комън реил и не е тдс :>
там е 10 000 колата + 2000 докарване + 5000 ацкиз = 17 000 :>
арабияята сашко ти у всека тема си предлагаш читавия тдс :> сигорно повече от година го продаваш и няма интерес, нали знаеш - хубавите и изгодни коли веднага се лапват
какво толкова хвалиш че тдс-а ти бил чипнат
че хубаво ли е една кола да е чипната ? всичко по нея се износва по бързо
пък и аз ли не съм в час или твоя тДс не беше ли на поне 800 000 кМ ? некви момчета нали го беха гледали и беха писали после у темата ти, че БИЛ със сменян двигател и такива работи които ти не си написал ?
вСе 1 да ти направят сърдечна трансплантация.. да си с друго сърце, и да твърдиш че нема по запазен от тебе :> щото аз по скъп тдс от твоя не съм виждал пускан за продан у БГ
моето мнение за колегата е, ако не си намери читав дизел което наистина е трудно, виж ако беха на по 2-3 години колите да, ама за 10-13 годишен дизел 2ра 3та 4та рака трудно, да погледне бензинова Е39, 100% ще попадне на по запазена по читава и на по малко КМ кола като говориме за едни и същи пари, пък и колегата по горе го е написал
при покупка на дизелова кола не трябва да се пестят пари, защото после може да ти излезе през гъза, дизела е доста по сложно устроен от бензинова, което води до по скъпа подръжка и елементи, които ги няма при бенз. и т.н.
летото да се похвалиш с някоя е39 да се видиш у кеф :>
530д върват по 4000-5000 евро в германия, отворете мобиле.де цъкнете 530 дизел от 1996 до 2000 и вижте, за 5000 с кожи можи всичко ще се намери, боли ме фара че е преди феиса, пак е комън реил и не е тдс :>
там е 10 000 колата + 2000 докарване + 5000 ацкиз = 17 000 :>
арабияята сашко ти у всека тема си предлагаш читавия тдс :> сигорно повече от година го продаваш и няма интерес, нали знаеш - хубавите и изгодни коли веднага се лапват
какво толкова хвалиш че тдс-а ти бил чипнат

пък и аз ли не съм в час или твоя тДс не беше ли на поне 800 000 кМ ? некви момчета нали го беха гледали и беха писали после у темата ти, че БИЛ със сменян двигател и такива работи които ти не си написал ?
вСе 1 да ти направят сърдечна трансплантация.. да си с друго сърце, и да твърдиш че нема по запазен от тебе :> щото аз по скъп тдс от твоя не съм виждал пускан за продан у БГ
моето мнение за колегата е, ако не си намери читав дизел което наистина е трудно, виж ако беха на по 2-3 години колите да, ама за 10-13 годишен дизел 2ра 3та 4та рака трудно, да погледне бензинова Е39, 100% ще попадне на по запазена по читава и на по малко КМ кола като говориме за едни и същи пари, пък и колегата по горе го е написал
dim_67 написа:Здравейте колеги.Отдавна не сам писал .Миналата седмица правих ремонт на горивната помпа.Направо ме заболя главата.Мен ако питате наи добре 530.Перфектен мотор.Ако не можеш да си го позволиш внимавай много с дизела.
при покупка на дизелова кола не трябва да се пестят пари, защото после може да ти излезе през гъза, дизела е доста по сложно устроен от бензинова, което води до по скъпа подръжка и елементи, които ги няма при бенз. и т.н.
летото да се похвалиш с някоя е39 да се видиш у кеф :>
- sean-john
- ентусиаст
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: Габрово/Атина
- Пол: Мъж
- Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
- Мечтае да кара: М5
BMW-E39 написа:
летото да се похвалиш с някоя е39 да се видиш у кеф :>
Задължително




- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
BMW-E39 написа:е кво бе, 19 000 дори е много за 530д
530д върват по 4000-5000 евро в германия, отворете мобиле.де цъкнете 530 дизел от 1996 до 2000 и вижте, за 5000 с кожи можи всичко ще се намери, боли ме фара че е преди феиса, пак е комън реил и не е тдс :>
там е 10 000 колата + 2000 докарване + 5000 ацкиз = 17 000 :>
арабияята сашко ти у всека тема си предлагаш читавия тдс :> сигорно повече от година го продаваш и няма интерес, нали знаеш - хубавите и изгодни коли веднага се лапват
какво толкова хвалиш че тдс-а ти бил чипнатче хубаво ли е една кола да е чипната ? всичко по нея се износва по бързо
пък и аз ли не съм в час или твоя тДс не беше ли на поне 800 000 кМ ? некви момчета нали го беха гледали и беха писали после у темата ти, че БИЛ със сменян двигател и такива работи които ти не си написал ?
вСе 1 да ти направят сърдечна трансплантация.. да си с друго сърце, и да твърдиш че нема по запазен от тебе :> щото аз по скъп тдс от твоя не съм виждал пускан за продан у БГ
моето мнение за колегата е, ако не си намери читав дизел което наистина е трудно, виж ако беха на по 2-3 години колите да, ама за 10-13 годишен дизел 2ра 3та 4та рака трудно, да погледне бензинова Е39, 100% ще попадне на по запазена по читава и на по малко КМ кола като говориме за едни и същи пари, пък и колегата по горе го е написалdim_67 написа:Здравейте колеги.Отдавна не сам писал .Миналата седмица правих ремонт на горивната помпа.Направо ме заболя главата.Мен ако питате наи добре 530.Перфектен мотор.Ако не можеш да си го позволиш внимавай много с дизела.
при покупка на дизелова кола не трябва да се пестят пари, защото после може да ти излезе през гъза, дизела е доста по сложно устроен от бензинова, което води до по скъпа подръжка и елементи, които ги няма при бенз. и т.н.
летото да се похвалиш с някоя е39 да се видиш у кеф :>
да ти имам аритметиката колега първо 96-а комън рейл няма второ ти ходил ли си за кола че да говориш така и трето виждал ли си ги на живо тия комън рейли за 5000 евро защото има два варианта или а видиш бялата лястовица с други думи фалшива обява или някой кош дето ще те остави на пътя за бг или ако те докара до тука ще ти глътне още 5 хилки евро и ти гледам постовете все плюеш тдс-ите само се чудя ти какво караш м5 или 520 ?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
да ходил съм много пъри с какви ли не гробници съм се прибирал коли за по 500-800 евро :>
а моята също я взех оттам, и сия докарах без проблем с жълти транзитни номера през италия на ферибота голем кеф, а как я купих? от мобиле.де, качих се запалих я и казах че това е моята кола, мъркаше като кукла, запали от раз без проблем, загря на 12 ч всичко работеше по нея, без да я карам, както каза по горе колегата ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ, нямаше номера и никъде не съм я водил да я гледат, чак като стигнах в БГ, но наиситна цената беше скъпа
не знам мислех че всички 530д са комънреил може и да греша, пък и лично никога не бих си взел евтин дизел
ето ти снимки ако не верваш, снимката с 1-та е от мобилето т.е автокъщата

а моята също я взех оттам, и сия докарах без проблем с жълти транзитни номера през италия на ферибота голем кеф, а как я купих? от мобиле.де, качих се запалих я и казах че това е моята кола, мъркаше като кукла, запали от раз без проблем, загря на 12 ч всичко работеше по нея, без да я карам, както каза по горе колегата ЖЕНА И КОЛА НА КЪСМЕТ, нямаше номера и никъде не съм я водил да я гледат, чак като стигнах в БГ, но наиситна цената беше скъпа
не знам мислех че всички 530д са комънреил може и да греша, пък и лично никога не бих си взел евтин дизел

ето ти снимки ако не верваш, снимката с 1-та е от мобилето т.е автокъщата

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани