!!!Помогнете!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 28.01.2009

!!!Помогнете!!!

Мнение от martin_ir1 » 30 Яну 2009, 16:29

Купих си BMW 530d 2000г. автоматик и имам проблем който немога да разбера от какво се получава. Както си карам, в купето се получават вибрации, вибрира цялата кола. Получава се на различни обороти. Точно преди да се получи двигателя за секунди му се сменя звука и започват вибрациите в купето, като натисна газта продалжава а като го махна спира. Казаха ми че, е от гумите, купих си нови гуми с джанти проблема пак го има, смених главините на предните гуми и пак е сащото. Моля ви някой ако знае от какво може да е да сподели!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 30 Яну 2009, 16:30

Отиди на реглаж на преден и заден мост и там ще ти видят дали има проблем... ;)

p.s.Според мен най-вероятно луфт в тампоните..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 3.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Bass_Man » 30 Яну 2009, 16:36

Провери си всички карета по кардани и полуоски . Също и лагери по главини . И недей да сменяваш неща на сляпо !
ПС: също и тампоните по двигателя скоростите , диференциалите и тн .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: !!!Помогнете!!!

Мнение от WALL » 30 Яну 2009, 19:33

martin_ir1 написа:... в купето се получават вибрации, вибрира цялата кола. Получава се на различни обороти. Точно преди да се получи двигателя за секунди му се сменя звука и започват вибрациите в купето...


Добре дошъл колега във форума и много безаварийни км!

Както си описал проблема... трябва да си провериш тампоните на двигатела и скоростната кутия, ако не е от това диагностика на двигатела. Такова заклащане може да е от дюза или някой датчик...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 23.03.2007
Местоположение: София
Кара: Е39

Мнение от FNC_VeNoM » 30 Яну 2009, 21:31

Преден тампон на коляновия вал(шайба)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 30 Яну 2009, 22:17

FNC_VeNoM написа:Преден тампон на коляновия вал(шайба)


Демферната шайба няма нищо общо с вибрации на колата. Между другото проверявайте я! http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 327
Регистриран на: 20.11.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е39 525

Мнение от 520_i » 31 Яну 2009, 0:16

Виж дали го прави при едни и съща скорост,ако е така може да е нещо по кардана-каре,висящ лагер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 9.04.2008
Местоположение: "СПА столица на Балканите"
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D TOURING
Мечтае да кара: X6 M-POWER

Мнение от Lyubo » 31 Яну 2009, 1:06

Здравейте.И аз си мисля че проблема е в кардана.Или е скъсан висящия лагер или карето задното е останало без грес и съчмите изяждат сепаратора на криво и започва да заяжда карето.Имахме такав проблем с една 7-мица и се оказа на края от карето на кардана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Re: !!!Помогнете!!!

Мнение от Toni Montana » 31 Яну 2009, 5:47

martin_ir1 написа: Точно преди да се получи двигателя за секунди му се сменя звука

според мен е нещо по двигателя, но дребно. Или дизелова дюза или друго по Комън рейл системата за впръскване на горивото. Моето предположение е дюза и че в този момент двигателя работи на 5 или по малко цилиндъра. Затова тресе и си сменя звука. Усещаш ли загуба на мощност? Пуши ли като прай така?
Иди на диагностика. Ако е дюза ще има записана грешка и коя точно е.
:bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 31 Яну 2009, 9:35

ASC-то работи ли ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Мнение от miroalpina » 31 Яну 2009, 12:37

колега като смени гумите провери ли за луфт между главината и джантата ако си с лети и не са оригинални bmw джанти винаги се получава разлика в луфта макар и малак и почва да тресе колата. ако го имаш с дистанционна фтулка се решава всичко

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 31 Яну 2009, 12:48

Не са нито криви гуми, нито джанти, нито дискове, нито предница и въобще това не е от окачването.
Щом вибрациите започват след промяна на работата на двигателя и като върнеш газта изчезват, най-добре иди на една диагностика, но не на бай Киро в гаража, ами в оторизиран сервиз.Струва 62лв, но шанса да ти кажат точно от какво е 90%.Ако тръгнеш по разни гаражи и сервизи, ще дадеш доста повече за дигностики и смяна на читави части ;)
Може да е нещо и от скоростите, но диагностиката ще си го покаже.

Честита придобивка :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 563
Регистриран на: 20.11.2005
Местоположение: Бургас
Кара: E60 530D '05

Мнение от toni » 31 Яну 2009, 18:57

Когато е скъсан един от тампоните на двигателя при мен се получават големи вибрации и двигателя шуми много повече. Ако са скъсани и двата може от там да е проблема. Провери ги за си сигурен, че са здрави.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook