Пръскачките не пръскат!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 25 Яну 2009, 15:04

Всички бушони са здрави, обаче се чудя ако е от лостчето на волана да не дава хубав контакт, защо ми работят всички ходове на чистачките.А пък за почерпката лесна работа само да тръгне да пръскат. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 26 Яну 2009, 19:59

Днеска пак ги пробвах и нищо, май ще си остана с шишето с вода в багажника. :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 30 Яну 2009, 11:30

Най-после открих проблема, но става доста сложно и не мисля да го отстранявам сам.Проблема е че кабелите до помпичката са прекъснати някъде и затова неработи.Почнах да следя къде отиват, но като стигнат до фара се смесват с цял куп кабели, и май ще се наложи да се сваля радиатора.Ако някой знае по-лесен начин да сподели. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 30 Яну 2009, 13:41

Как разбра че са прекъснати? След фаровете са в сноп и вероятността точно там да се прекъснати е най-малка ;)
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 31 Яну 2009, 19:20

Ами замервах ги и никакъв ток няма до буксата.Пък и като вържа буксата към моторчето и спира хода на чистачките.И сега съм решил да сменям кабелите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 31 Яну 2009, 23:01

ivantchoG написа:... Аз залагам на окислена обувка в куплунга при помпата :twisted: ...

;)

Така и така ще режеш - резни кабелите на 3-4 см от куплунга при помпата и виж идва ли до отрязаното тока за помпата :roll: .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 01 Фев 2009, 3:24

JoRkAtA_pld написа:Ами замервах ги и никакъв ток няма до буксата.Пък и като вържа буксата към моторчето и спира хода на чистачките.И сега съм решил да сменям кабелите.
Смени ги без да вадиш старите /ще се наиграеш/. ;) Прекъсни ги някъде при лявото бомбе и намери цветовете на помпичката ;)
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 01 Фев 2009, 16:16

Днес ги размотах и никъде няма прекъснато. :|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 02 Фев 2009, 23:17

Жорка,утре при хубаво време ще разгледам моята.Ако можеш изчакай преди да отваряш зад кормилото...и не режи кабели

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 03 Фев 2009, 17:38

Ще почакам колега, че вече ми писна, малко остана да е вържа директно към акумулатора. :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 03 Фев 2009, 20:09

Жорка,помпичката работи и с извадено черно реле(както писа "ИванчоГ.").В пакетния ключ има отделен контакт за помпичката.Той сработва при дърпане на лостчето към теб,при всяко положение:импулс,изключено,повтарящо се и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 03 Фев 2009, 21:04

Това значи, че ще трябва да разглобявам кората на волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Мнение от Стаевски » 03 Фев 2009, 21:20

*Да проверим проводника по който трябва да има "+" при "контакт".1*.Извади релето-черното.Дай на контакт.Измери имаш ли "+" на клема 15 спрямо корпус - капака на главата на двигатела.Гледай да опираш хубаво!При мен номерата на изводите ги пише на релето отдолу.
2*.Където е куплунга на помпичката има отбелязани "+" и "-".на самата помпичка.
Извади буксата.
Замери има ли "+" на кабелчето спрямо
корпус (маса,корпуса на двигатела).при това пак трябва да си "на контакт".
*Да проверим проводника по който трябва да има "-" при придърпване на лоста за чистачките.Изключи "контакта".
Релето остава извадено.Замери имаш ли напрежение между клема 85 и плюса на акумулатора.При положение че си дръпнал лостчето,трябва да ти отчете напрежение-няма нужда да си "на контакт".
Ако до тук не се открие нещо и гарантираш,че си проверил целите кабели от таблото с предпазителите до помпичката,остава куплунга под кората на кормилната кутия или самия ключ.
p.s.*пиши точно къде замерваш.бъди сигурен,че опираш добре пробната лампа или мултицет.пиши дали при замерване е била извадена буксата на помпичката...спокойно и успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от JoRkAtA_pld » 04 Фев 2009, 21:24

Мерси за съвета колега, утре ще пробвам.А сега я вързах временно с копче, защото днес валеше дъжд и ми писна да излизам с това шише. :mhihi:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook