Каква ви е утечката при заключена кола колеги????

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 27 Яну 2009, 11:13

е неоригиналната алармата излетя вече
днеска ще се търси отново утечката
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 683
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Мнение от dankata » 27 Яну 2009, 14:16

50 милиампера се води допустима консумация (0,05А). При консумация над 100милиампера имаш допълнителни консуматори или утечка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 27 Яну 2009, 19:48

dankata написа:50 милиампера се води допустима консумация (0,05А). При консумация над 100милиампера имаш допълнителни консуматори или утечка.

На мен консумацията ми бе 200мА и разреди чисто нов акумулатор 63Ah за около месец-два при положение, че се кара почти всеки ден.
Без панела на ЦД-то даде 130-ина мА, а след като махнах едно резисторче на оригиналната аларма остана 20-25мА от радиото и часовника и още толкова от самата аларма, та се получава около 50мА, което от МонБат приемат за горна допустима граница, но акумулатора си остана този "разреждания" - сега държи ток, ама нещо напрежението му не ме радва много - малко над 12Волта за няколко часа.
Виж отпред консумацията на бушоните поред...

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5%F7%EA%E0

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Яну 2009, 18:17

утечката вероятно е намерена - едно черно реленце под задната седалка което според ЕТМ пише че е за регулатора на усилие на чистачката. Възможен е дефект на въпросното моторче но това ще разберем утре
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 29 Яну 2009, 21:59

При мен е 0.17 утечката за около 10-12 дни акумулатора (95Ah) се скапва тотално - плафона чак не иска да светне като отворя вратата


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 29 Яну 2009, 22:25

Стартера особено с калпави четки дърпа доста ток
Изображение
by ''kompleksa''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Яну 2009, 22:26

не е стартер Ванка
по горе го написах или е релето на моторчето което регулира натиска на чистачките или е моторчето, като повече клоня към моторчето което утре ще го разглобя въпреки че е на майната си.

ПС днеска като откачах и закачах акумулатора оригиналната аларма се разпищя така че смятам че има надежда за нея :D :D :D :D :D :D
утре ще погледна и окабеляването и към таблото за светодиода и инфрачервените датчици.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 29 Яну 2009, 23:11

Искам да попитам за какво регулиране на натиска на чистачките става дума? Простете невежеството ми...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 29 Яну 2009, 23:21

dokie написа:Искам да попитам за какво регулиране на натиска на чистачките става дума? Простете невежеството ми...


еми предполагам че в зависимост от скоростта регулира натиска на чистачката в-у стъклото
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 862
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
Мечтае да кара: Е60 М5

Мнение от dokie » 30 Яну 2009, 0:34

_65536_kb_sec_ написа:
dokie написа:Искам да попитам за какво регулиране на натиска на чистачките става дума? Простете невежеството ми...


еми предполагам че в зависимост от скоростта регулира натиска на чистачката в-у стъклото

сигурно само 7-ците го имат?!
при мен натискът идва от пружината на чистачката, която заедно с разбитата втулка допринасят рамото да бие в капака при долно положение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 30 Яну 2009, 0:53

http://bmwe32.masscom.net/dutch740/wipertensioner.htm

ето това е инструкция в снимки как да се ремонтира въпросния механизъм
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 30 Яну 2009, 8:01

Общо взето простата сметка е такава 0,27х24=7,2Ah за денонощие ги няма (на практика не е точно) така, че за седмица може да не запалиш. Консумация под 0,1А е нормална. Не забравяйте, че някой ниски класове музики даже и на реномирани марки когато са вързани за работа без контактен ключ си ръбат акумулатора яко.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 30 Яну 2009, 20:15

//Zender написа:Общо взето простата сметка е такава 0,27х24=7,2Ah за денонощие ги няма (на практика не е точно) така, че за седмица може да не запалиш. Консумация под 0,1А е нормална. Не забравяйте, че някой ниски класове музики даже и на реномирани марки когато са вързани за работа без контактен ключ си ръбат акумулатора яко.

При мен се получи следното - откачих алрмата: консумацията падна от 0.17->0.16; откачих CD-то от 0.16->0.15; Накрая почнахме да мерим бушоните махнах бушон N20 и нямаше никаква консумация,но резултата беше - климатика не се вклучваше, нямаше парно ( вентилатора духа,ама топъл въздух няма) часовника спря, дневния километраж при всяко изгасяне на колата се зануляваше. Идната седмица мисля да я закарам на някой жичкаджия

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.02.2009

проверил ли си подгряването на клу4алките?

Мнение от milencho » 10 Фев 2009, 21:52

проверил ли си подгряването на клу4алките?на мен ми се е слу4вало този проблем със бравата .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 23.05.2008

Мнение от Poki » 12 Фев 2009, 10:15

мен откакто спрях да я карам редовно почна да яде акумолатора. днес премерих над 1 ампер :S мерих бушоните на ред и единствено на 22-ри има 0,25А ма сигурно и имам чувство,че компресора на климата е постоянно зацепен... на момент преди ми се шашкаше перката отпред на всичко изключено и само на контакт тръгваше да работи(на студен двигател) бушон 9 също има няква драма с него преди изгаряше смених го но сега гледам се е разтопила пластмасата(шибани китайски ментета)
Проверих неоригиналната аларма 0,01А консумира. НАправо зех да се изнервям вече с тая кола, не я карах 1 месец и са ше влизам в филми....

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook