Каква ви е утечката при заключена кола колеги????
Модератор: Технически модератори
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
50 милиампера се води допустима консумация (0,05А). При консумация над 100милиампера имаш допълнителни консуматори или утечка.
- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
dankata написа:50 милиампера се води допустима консумация (0,05А). При консумация над 100милиампера имаш допълнителни консуматори или утечка.
На мен консумацията ми бе 200мА и разреди чисто нов акумулатор 63Ah за около месец-два при положение, че се кара почти всеки ден.
Без панела на ЦД-то даде 130-ина мА, а след като махнах едно резисторче на оригиналната аларма остана 20-25мА от радиото и часовника и още толкова от самата аларма, та се получава около 50мА, което от МонБат приемат за горна допустима граница, но акумулатора си остана този "разреждания" - сега държи ток, ама нещо напрежението му не ме радва много - малко над 12Волта за няколко часа.
Виж отпред консумацията на бушоните поред...
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 5%F7%EA%E0
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
утечката вероятно е намерена - едно черно реленце под задната седалка което според ЕТМ пише че е за регулатора на усилие на чистачката. Възможен е дефект на въпросното моторче но това ще разберем утре

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
При мен е 0.17 утечката за около 10-12 дни акумулатора (95Ah) се скапва тотално - плафона чак не иска да светне като отворя вратата
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
не е стартер Ванка
по горе го написах или е релето на моторчето което регулира натиска на чистачките или е моторчето, като повече клоня към моторчето което утре ще го разглобя въпреки че е на майната си.
ПС днеска като откачах и закачах акумулатора оригиналната аларма се разпищя така че смятам че има надежда за нея
утре ще погледна и окабеляването и към таблото за светодиода и инфрачервените датчици.
по горе го написах или е релето на моторчето което регулира натиска на чистачките или е моторчето, като повече клоня към моторчето което утре ще го разглобя въпреки че е на майната си.
ПС днеска като откачах и закачах акумулатора оригиналната аларма се разпищя така че смятам че има надежда за нея






утре ще погледна и окабеляването и към таблото за светодиода и инфрачервените датчици.

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Искам да попитам за какво регулиране на натиска на чистачките става дума? Простете невежеството ми...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
dokie написа:Искам да попитам за какво регулиране на натиска на чистачките става дума? Простете невежеството ми...
еми предполагам че в зависимост от скоростта регулира натиска на чистачката в-у стъклото

- dokie
- ентусиаст
-
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
_65536_kb_sec_ написа:dokie написа:Искам да попитам за какво регулиране на натиска на чистачките става дума? Простете невежеството ми...
еми предполагам че в зависимост от скоростта регулира натиска на чистачката в-у стъклото
сигурно само 7-ците го имат?!
при мен натискът идва от пружината на чистачката, която заедно с разбитата втулка допринасят рамото да бие в капака при долно положение
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
http://bmwe32.masscom.net/dutch740/wipertensioner.htm
ето това е инструкция в снимки как да се ремонтира въпросния механизъм
ето това е инструкция в снимки как да се ремонтира въпросния механизъм

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Общо взето простата сметка е такава 0,27х24=7,2Ah за денонощие ги няма (на практика не е точно) така, че за седмица може да не запалиш. Консумация под 0,1А е нормална. Не забравяйте, че някой ниски класове музики даже и на реномирани марки когато са вързани за работа без контактен ключ си ръбат акумулатора яко.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
//Zender написа:Общо взето простата сметка е такава 0,27х24=7,2Ah за денонощие ги няма (на практика не е точно) така, че за седмица може да не запалиш. Консумация под 0,1А е нормална. Не забравяйте, че някой ниски класове музики даже и на реномирани марки когато са вързани за работа без контактен ключ си ръбат акумулатора яко.
При мен се получи следното - откачих алрмата: консумацията падна от 0.17->0.16; откачих CD-то от 0.16->0.15; Накрая почнахме да мерим бушоните махнах бушон N20 и нямаше никаква консумация,но резултата беше - климатика не се вклучваше, нямаше парно ( вентилатора духа,ама топъл въздух няма) часовника спря, дневния километраж при всяко изгасяне на колата се зануляваше. Идната седмица мисля да я закарам на някой жичкаджия
проверил ли си подгряването на клу4алките?
проверил ли си подгряването на клу4алките?на мен ми се е слу4вало този проблем със бравата .
мен откакто спрях да я карам редовно почна да яде акумолатора. днес премерих над 1 ампер :S мерих бушоните на ред и единствено на 22-ри има 0,25А ма сигурно и имам чувство,че компресора на климата е постоянно зацепен... на момент преди ми се шашкаше перката отпред на всичко изключено и само на контакт тръгваше да работи(на студен двигател) бушон 9 също има няква драма с него преди изгаряше смених го но сега гледам се е разтопила пластмасата(шибани китайски ментета)
Проверих неоригиналната аларма 0,01А консумира. НАправо зех да се изнервям вече с тая кола, не я карах 1 месец и са ше влизам в филми....
Проверих неоригиналната аларма 0,01А консумира. НАправо зех да се изнервям вече с тая кола, не я карах 1 месец и са ше влизам в филми....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани