Activation, map cooling
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Activation, map cooling
Колеги имам проблем, излиза ми код "139 Activation, map cooling"
Какво точно означава това?
Благодаря предварително за помощта!
Какво точно означава това?
Благодаря предварително за помощта!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Това е точно грешка за термостат с датчик.Дори и колата да не е с такъв датчик, тази грешка може да се появи, ако е сменяно табло или DME-DDE (според зависи дизел или бензин е колата).
Можеш да провериш там където стои термостата и ако има един голям датчик на капака, значи грешката е реална, ако няма нищо подобно, значи е имало някаква интервенция по контролните юнити или таблото.
Разбира се, ако двигателя си държи нормална температура, няма място за притеснение.
С каква диагноза тестваш?
Можеш да провериш там където стои термостата и ако има един голям датчик на капака, значи грешката е реална, ако няма нищо подобно, значи е имало някаква интервенция по контролните юнити или таблото.
Разбира се, ако двигателя си държи нормална температура, няма място за притеснение.
С каква диагноза тестваш?
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Activation, map cooling
Какво намерих аз:
Nothing was posted about any misfire issues?
There is only 1 thermostat, it regulates the engines temperature by allowing coolant to pass through the radiator. More often than not, they stick in the open position, which means your vehicle will never fully get to operating temperature.
This code COULD cause some misfires if the vehicle is never entering its closed loop fuel status, but hard to say at this point. This is a condition that needs fixed first then w can further diagnose the problem.
Nothing was posted about any misfire issues?
There is only 1 thermostat, it regulates the engines temperature by allowing coolant to pass through the radiator. More often than not, they stick in the open position, which means your vehicle will never fully get to operating temperature.
This code COULD cause some misfires if the vehicle is never entering its closed loop fuel status, but hard to say at this point. This is a condition that needs fixed first then w can further diagnose the problem.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани