питане за Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Реално погледнато от практична гледна точка и от финансова покупката на екземпляр от последните Е34 примерно 96 г.с всички екстри е по-добре отколкото от първите Е39 с всичките им детски болести.Но това мое твърдение го доказва и пазара в Германия където хубава Е34-ка е доста по скъпа от Е39 от първите години.
Но зависи от гледната точка на купувача.Ако си е наумил твърдо Е39 никой не може да го спре.
Но зависи от гледната точка на купувача.Ако си е наумил твърдо Е39 никой не може да го спре.
Georgi написа:Реално погледнато от практична гледна точка и от финансова покупката на екземпляр от последните Е34 примерно 96 г.с всички екстри е по-добре отколкото от първите Е39 с всичките им детски болести.Но това мое твърдение го доказва и пазара в Германия където хубава Е34-ка е доста по скъпа от Е39 от първите години.
Но зависи от гледната точка на купувача.Ако си е наумил твърдо Е39 никой не може да го спре.
Донякъде си прав , че Е34 от последните са добри , за по-добри незнам , зависи от гледната точка , в някои случаи може и да са по-добри но само в някои , ама това сравнение е за друга тема , защото ако човека искаше Е34 щеше да си пусне темата там а не тук , немислиш ли?
Колеги, благодаря ви за съветите. Определено ми бяха полезни.
Искам е39, защото е по-ново от моя в124 (не искам да си го продавам, понеже много си го обичам а и имам планове за него), та по тази причина не търся е34.
Сашо, прегледах обстойно обявата ти и колата наистина е много хубава! Аз обаче като гледам ще взимам бензин. Поддръжката мисля че мога да си я позволя, пък и вече съм набелязсал някои неща, които е почти сигурно че ще сменя, тъй че съм склонен да наливам пари в количката. Идеалният вариант за мен би бил модел след 2001, но не мога да наброя наведнъж толкова пари за покупката :/ Мислех си и за по-големите шестцилиндрови мотори, но тъй като не търся вървеж засега, B20 ми е напълно достатъчен. По нататък ако имам желание и възможност ще мисля други варианти.
Мерси за препоръките отново. Ако си харесам някоя е39-ка ще се похваля във форума
Искам е39, защото е по-ново от моя в124 (не искам да си го продавам, понеже много си го обичам а и имам планове за него), та по тази причина не търся е34.
Сашо, прегледах обстойно обявата ти и колата наистина е много хубава! Аз обаче като гледам ще взимам бензин. Поддръжката мисля че мога да си я позволя, пък и вече съм набелязсал някои неща, които е почти сигурно че ще сменя, тъй че съм склонен да наливам пари в количката. Идеалният вариант за мен би бил модел след 2001, но не мога да наброя наведнъж толкова пари за покупката :/ Мислех си и за по-големите шестцилиндрови мотори, но тъй като не търся вървеж засега, B20 ми е напълно достатъчен. По нататък ако имам желание и възможност ще мисля други варианти.
Мерси за препоръките отново. Ако си харесам някоя е39-ка ще се похваля във форума

"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Нещо не разбрах за тези 4, или 6 цилиндрови... че то няма 4 цилиндрова Е39 (бензин)!!!
А за М52, че били калпави, или нещо подобно... почти не съм срещал постове в които някои да се е оплакъл, че е за ремонт на двг. И мисля, че изкарват по над 500 000км.
Моята кола е с М52, на 214 000 и я карам със синтетика, не ми се е налагало да доливам от смяна до смяна.
А за М52, че били калпави, или нещо подобно... почти не съм срещал постове в които някои да се е оплакъл, че е за ремонт на двг. И мисля, че изкарват по над 500 000км.
Моята кола е с М52, на 214 000 и я карам със синтетика, не ми се е налагало да доливам от смяна до смяна.
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани