питане за Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- xela
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 12.04.2005
- Пол: Мъж
- Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
- Мечтае да кара: E30 - M3
Bobbybd написа:520d
Расход топлива на шоссе 4.7 л/100км
Количество цилиндров 4
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1301.html
Сашо.
!
ro6lyo представям си тогава ако караш НЕ"АЙЛЯШКО" какъв разход ще ти даде (хихихихи) - те по книжка му дават на 520 - 13 л.

- maty_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 2.09.2008
- Местоположение: Бургас, Несебър, Слънчев бряг
- Кара: Е38
Re: !
graf_vlad написа:те по книжка му дават на 520 - 13 л.
Вярна е тая работа, ама има и един друг момент - зависи колко ти е натоварено "градското" - през 5 светофара ли минаваш на път към работа или през 15 и ако имаш късмета да хванеш "червената вълна" или някое "качествено" задръстване може и 18 да ти даде. Извинявам се предварително колега ro6lyo, ама друг такъв разход няма във форума на БМВ

Които иска да вярва напълних от Бургас до горе докато се покаже на капачката бензина до Пловдив карах и пак я напълних докато се покаже бензина и точно 6,7/100км. ми излезе разхода като си разделих литрите на изминатите километри умножено по 100 и показа 6,7лтр. това е каране с 90-100км в час и по инерция където може при идеал условия само извън градско това го направих нарочно да видя колко най-малко може да изгори..... И бях потресен.... става въпрос за 520ка. може да гори и малко колеги
градско в Бургас засичах на 100 по същия начин супер внимателно шофиране без да забивам газта никаде по същия начин пълно пълно засичане 10,2/100км

за градското наистина е така чак и аз се очудих щото ми казаха да се готвя за големия разход ама не стана така
) един два пати ми е давало само 13-14 ама само като сам я рачкал
айди ся за извън градско. от Пловдив до Несебър и обратно средния разход ми излезе точно 7 при положение, че съм карал с 120-140.

айди ся за извън градско. от Пловдив до Несебър и обратно средния разход ми излезе точно 7 при положение, че съм карал с 120-140.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
е38,728
много лесна поддръжка,много екстри,добър вървеж...
много лесна поддръжка,много екстри,добър вървеж...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
за 520и 97г мога да кажа че разхода ми е между 9 (извънградско) и 11 (градско) бензин ИЛИ 10 (извънградско) и 13 (градско) газ.
Като цяло БМВ 520и е доста надеждна кола.
Слаба е само водната система (водна помпа/термостат).
Електрониката може да даде дефетки (сензори разпр. и колянов вал, дебитомер и т.н.) но и при други коли от тия години не е по добре (Мерцедес, Ауди, Фолксваген).
Ако нещо се резбие по окачването, то това се разбира на време. Няма да останеш на пътя заради това. При Мерцедес от тия години окачването не е по добре, а при Ауди/Фолксваген се износва по бързо.
Като цяло 520и според мен е доста НАДЕЖДНА кола.
Като цяло БМВ 520и е доста надеждна кола.
Слаба е само водната система (водна помпа/термостат).
Електрониката може да даде дефетки (сензори разпр. и колянов вал, дебитомер и т.н.) но и при други коли от тия години не е по добре (Мерцедес, Ауди, Фолксваген).
Ако нещо се резбие по окачването, то това се разбира на време. Няма да останеш на пътя заради това. При Мерцедес от тия години окачването не е по добре, а при Ауди/Фолксваген се износва по бързо.
Като цяло 520и според мен е доста НАДЕЖДНА кола.

Здравейте, не ми се иска да пускам нова тема затова ще ползвам тази на колегата (ако има проблем, нека ми каже, за да си пусна моя), за да ви отправя едно много елементарно питане.
Стававъпрос за следното нещо. В момента карам мерцедес в124, който по принцип ми харесва и не мгоа да се оплача от него, но ми се иска да си взема е39. Първата ми количка беше е36 316-ка, но от 39 нищо не разбирам. Разполагам с около 12 500 лева (повече за самата покупка не мога да дам). Предпочитам 520 бензин, тъй като за 523 финансите ми са недостатъчни, но пък казват, че М52 не е надежден мотор. Чудя се дали да не избера 525тдс, макар и да знам колко проблемно е това нещо. Моля за съвет.
Другото, което обмислям е да взема нещо евтино и после да си му сменя каквото има нужда. Става въпрос за основен ремонт на мотора, смяна на пружини, носачи, дискове , нови неща по салона (първо където се налага, в последствие - целия), нова боя и т.н. Знам, че се вкарвам в безкраен филм с неясен край, но ако има някакви изгледи за успех, бих се пробвал. И по този повод искам вашето мнение.
Благодарности.
Стававъпрос за следното нещо. В момента карам мерцедес в124, който по принцип ми харесва и не мгоа да се оплача от него, но ми се иска да си взема е39. Първата ми количка беше е36 316-ка, но от 39 нищо не разбирам. Разполагам с около 12 500 лева (повече за самата покупка не мога да дам). Предпочитам 520 бензин, тъй като за 523 финансите ми са недостатъчни, но пък казват, че М52 не е надежден мотор. Чудя се дали да не избера 525тдс, макар и да знам колко проблемно е това нещо. Моля за съвет.
Другото, което обмислям е да взема нещо евтино и после да си му сменя каквото има нужда. Става въпрос за основен ремонт на мотора, смяна на пружини, носачи, дискове , нови неща по салона (първо където се налага, в последствие - целия), нова боя и т.н. Знам, че се вкарвам в безкраен филм с неясен край, но ако има някакви изгледи за успех, бих се пробвал. И по този повод искам вашето мнение.
Благодарности.
"Провалът не е опция, провалът не е вариант, провалът не е избор - той не може да бъде и решение."
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Виж ми мнението малко по нагоре! Според мен Е39 с М52 е доста надеждна кола! За основен ремонт може да говориш на над 250 000км-300000км. Според мен единствения недостатък е водната система. Ако не си сигурен кога кое е сменяно, сменяш водна помпа и термостат. Друго по мотора според мен няма кво да прай проблем. Ако срвняваш Е39 с други коли от тез годни (примерно Мерц Е200/ Е230) БМВто има предимство че има на всеки цилиндър бобина и няма тъпи кабели за свещи дето са напукват и т.н.! и туй съм го виждал как на една МазНа 323 по време на път и отказаха 2 цилиндъра заради такива кабели на свещите. Смрямо ФВ/Ауди БМВто е с верига и т.н. ...
...
за М51 не мога да кажа нищо. имам бензинова.
айде, и да си земеш М52! Ако можеш М52Б28
...
за М51 не мога да кажа нищо. имам бензинова.
айде, и да си земеш М52! Ако можеш М52Б28


Kenslay написа: ....... Чудя се дали да не избера 525тдс, макар и да знам колко проблемно е това нещо. Моля за съвет.
........
Виж го , стои в подписа и се продава , това е един от много малкото , ако и има въобще други такива TDS-и , които да се продават в България , който след покупката само ще караш без да се оплакваш по форума. По добре да дадеш малко повече пари за кола , която си заслужава , отколкото да дадеш много повече в последствие и пак да не получиш същия резултат. .
Последна промяна ///sasho на 26 Мар 2012, 23:10, променена общо 1 път
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани