Забива муцуната!?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
ясен беше,ама на мен тва не ми се вярва да е точно така,просто няма начин да не се подава бензин в мотора,искаш да кажеш че в тоя режим на работа от гърнето нетрябва да излизат изгорели газове?И какво става ако температурата на охлаждащата течност не е 80 градуса,то е доста трудно да ги учелиш точно когато са 80 .Ама както и да еивчо3 написа:petio_bmw 318is написа:не ле колега ,чудно ми е как работи без бензин ,то и на мен ми показва 0 разход като пусна педала на гаста ама мотора негасне как става така?По тая логика ако изгаса двигатела на скорост помпата неподкачва бензин и ефекта ще е все едно съм пуснал гаста ли?Според мен тва е нереално,дори и минимално количество бензин да е но си гори.Mollov написа:petio_bmw 318is написа:спира притока на бензин????????НИКОГА
И за теб важи написаното от мен по-горе...Намери някой с по-ново BMW (дето го показва дигитално моментният разход, че може и да не вярваш на стрелката при Е36) и го накарай да се набере до към 70км/ч на 4-та скорост и да отпусне педала на газта... и гледай моментното показание.... и после пак ще обсъдим това "НИКОГА"...
Така, щом желаете ще обясня подробно и след това си изкарайте всички хилещи се иконки, но нали знаете кой се смее най-добре. Съвременните горивоподаващи и запалителни системи работят съвместно с електронно управление на двигателя (DME), поставено и изпитано за пръв път по време на Втората Световна Война на германските самолети "Месершмит". Тя управлява впръскването на горивото в цилиндрите, запалителната уредба и регулирането на състава на сместа чрез “ламбда”-сондата в катализатора. Заедно с това изпълнява многобройни допълнителни функции. Най-важната от тях е да осигури минимален разход на гориво при съответното натоварване на двигателя и с това да се намали отделянето на вредни газове. DME взема показания от датчици за температура на входящия въздух, температура на охлаждащата течност, налягане на маслото, обороти на коляновия и разпределителен /лни/вал /ове/, натоварване на двигателя /това се определя и от положението на дроселовата клапа посредством прекъсвача при по-стария тип, или потенциометъра при по-новите, който е на оста на дроселовата клапа./, датчик на демпферната шайба на коляновия вал, нок сензори, датчик за наличие на кислород в отработените газове, по-известен като ламбда сонда и т.н. всичко което е свързано с подаване на горивото /става въпрос за бензинови двигатели/. Запалването се определя от параметрична запалителна система, в която предварително са въведени данни за различните работни режими на двигателя- празен ход, движение с изключени предавки, движение с включена предавка при спускане, натоварване когато автомобила изкачва наклон и т.н. Всички параметри са изчислени на базата на многобройни стендови изпитания и те не се променят. Евентуално това може да се осъществи с промяна на софтуера. В случая коментираме спускане на автомобила по наклон с включена предавка, независимо коя и обороти на двигателя надвишаващи 1200-1400. Софтуерът на DME отговаря както за впръскването на горивото, така и за запалването. Информацията която ползва за този работен режим се взема от датчика на коляновия вал /този който отговаря за оборотите/, нок сензорите /ако има такива/, налягане на маслото, прекъсвача, или потенциометъра определящи положението на дроселовата клапа, температурата на входящия въздух и на охлаждащата течност /последното е от изключителна важност, защото независимо от работния режим, двигателя е в процес на загряване и има постоянен приток на гориво/. При всякакъв режим на работа горивната помпа е в движение. Има клапан за отвеждане на излишното гориво обратно в резервоара. Когато са налице следните показания- температура на охлаждащата течност 80 градуса, ненатоварен двигател /подразбира се от положението на дроселовата клапа, която е притворена/, обороти над 1200 в минута, възможно и други неща, за които не се сещам в момента, спира притока на гориво, просто се прекратява електроимпулса към дюзите, както споменах бензина циркулира в системата с постоянно налягане. Достатъчно е савсев леко отваряне на дроселовата клапа, за да се включи отново. Дано съм бил ясен.

petio_bmw 318is написа:ясен беше,ама на мен тва не ми се вярва да е точно така,просто няма начин да не се подава бензин в мотора,искаш да кажеш че в тоя режим на работа от гърнето нетрябва да излизат изгорели газове?И какво става ако температурата на охлаждащата течност не е 80 градуса,то е доста трудно да ги учелиш точно когато са 80 .Ама както и да е
Човек, чети какво ти пише Mollov и не спори за глупости. Точно така, не излизат изгорели газове отзад, но нямаш къде да го тестваш в нормални условия. Какво става с температурата ли? Затваря термостата и двигателя поддържа температурата на антифриза от движението на цилиндрите, както са ти написали. Никой не очаква да се топли вечно, това не е перпетуум-мобиле. Никой не очаква и да караш без газ, на скорост в продължение на много километри, не е реално.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
неискам да споря,ами просто ми е интересно тва като пусна гаста на скорост и да си гаса мотораliloff написа:petio_bmw 318is написа:ясен беше,ама на мен тва не ми се вярва да е точно така,просто няма начин да не се подава бензин в мотора,искаш да кажеш че в тоя режим на работа от гърнето нетрябва да излизат изгорели газове?И какво става ако температурата на охлаждащата течност не е 80 градуса,то е доста трудно да ги учелиш точно когато са 80 .Ама както и да е
Човек, чети какво ти пише Mollov и не спори за глупости. Точно така, не излизат изгорели газове отзад, но нямаш къде да го тестваш в нормални условия. Какво става с температурата ли? Затваря термостата и двигателя поддържа температурата на антифриза от движението на цилиндрите, както са ти написали. Никой не очаква да се топли вечно, това не е перпетуум-мобиле. Никой не очаква и да караш без газ, на скорост в продължение на много километри, не е реално.
По темата проблема може да е от ТПС плочката и казвам защо мисля така . Един приятел има Пежо 106 и ТПС плочката му беше проблемна и трябваше да я смени и точно това правеше . Когато караш на скорост и пуснеш педала на гастъ веднага забива супер неприятно музуцата ( независимо от предавката ) При него имаше и при спряло положение оборотите да се качат и свалят както си искат . 900 - 1400 оборота и постоянно нагоре надолу оборотите и като кара и пусне гастъ бам долу муцуната . Дано съм помогнал 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Забива муцуната!?
bimbolet написа:Колеги, имам следния пролем! Колата си върви яко като си и давам газ, обаче като пусна газта, започва да забива муцуната, все едно и прекъсва горивото, но натисна ли пак газта си върви нормално. Все си мисля, че е TPS-a ама кажете си своето мнение по проблема!
TPS-а на М42, 43,44,50,52 е с еднакви параметри. Щом имаш съмнения в него замери показанията, които са: Затворено положение на дроселовата клапа- 1000 плюс-минус 200 ома; напълно отворено положение- 4000 плюс-минус 800 ома.
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Колеги, на този спор съм присъствал безброй пъти в тоя форум и всеки път изхода е един : при изправно ECU няма приток на гориво към цилиндрите при "принудителна работа на двигателя на празен ход", защото не е необходимо такова. Само ще допълня, че температурата се запазва временно.
Относно проблемът на колегата: погледни въздушния филтър, маслото, дори по-меки гуми... Имай предвид, че при студен двигател компресията е по-висока и ефектът от използването на двигателя като спирачка е по-силен. Успех!
Относно проблемът на колегата: погледни въздушния филтър, маслото, дори по-меки гуми... Имай предвид, че при студен двигател компресията е по-висока и ефектът от използването на двигателя като спирачка е по-силен. Успех!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- bimbolet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 540
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
- Пол: Мъж
- Кара: Старо BMW
- Мечтае да кара: Ново BMW
Re: Забива муцуната!?
....за сега всичко клони към него.Ще взема от един TPS от приятел за да тествам и ако е от него го сменям!ивчо3 написа:bimbolet написа:Колеги, имам следния пролем! Колата си върви яко като си и давам газ, обаче като пусна газта, започва да забива муцуната, все едно и прекъсва горивото, но натисна ли пак газта си върви нормално. Все си мисля, че е TPS-a ама кажете си своето мнение по проблема!
TPS-а на М42, 43,44,50,52 е с еднакви параметри. Щом имаш съмнения в него замери показанията, които са: Затворено положение на дроселовата клапа- 1000 плюс-минус 200 ома; напълно отворено положение- 4000 плюс-минус 800 ома.

- stefkata1990
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.09.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: e36 m43 318i e39 528i
- Мечтае да кара: m3 e36/e38 760
Re: Забива муцуната!?
Колега провери си буксата на ламбдата.При мен беше пална с вода и варвеше само на всоките обороти , на ниски забиваше муцуаната 

38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани