Колата ми прекъсва Помощ!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 2.01.2009

Мнение от RFBM » 26 Яну 2009, 20:34

Вчера ходих на диагностика да вида от какво прекъсваше бобината на 5 цилиндър беше заминала смених я и за сега е добре дано и така да остане , обаче ме притесняват ниските обороти 0.6 днеска се срещтнах с един колега който също кара 520ка и му държеше 0.9. :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd
Мечтае да кара: ...

....

Мнение от Пламен Андреев » 27 Яну 2009, 10:13

да не е бил на газ?Карам втора бавария с тоя мотор 2,0 ванос и съм виждал "н" на брои имам приятел с 320 и пак му е на 0,6 оборота просто тези коли са направени да работят на такива обороти нали не ти тресе на празен ход не ти работи неравномерно просто си работи като по старите дизели на ниски обороти!Не се коси караи смело ако има нещо ще се чуе 8)
Изображение

БЪДИ ВИНАГИ ВЕРЕН НА МАРКАТА И НАЙ - ВЕЧЕ НА СЕБЕ СИ. "B M W"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 27 Яну 2009, 11:04

Ниските обороти трябва да са от 650 до 750rpm, 900 са високи, 600 са си нормални ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 5.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd
Мечтае да кара: ...

...

Мнение от Пламен Андреев » 27 Яну 2009, 11:16

mad_presley написа:Ниските обороти трябва да са от 650 до 750rpm, 900 са високи, 600 са си нормални ;)




и аз така знам :yes:
Изображение

БЪДИ ВИНАГИ ВЕРЕН НА МАРКАТА И НАЙ - ВЕЧЕ НА СЕБЕ СИ. "B M W"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 2.01.2009

Мнение от RFBM » 27 Яну 2009, 14:03

Колеги наистина много ме успокоихте :) обаче днеска вдигам 100 км и пускам по енерция загасна паля пробвам пак пак гасне помислих че е от ниските обороти ама явно не е :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 27 Яну 2009, 15:07

А къде ходиш на диагностика? Мисля, че ако отидеш в оторизиран
сервиз, или поне такъв където минават много бими ще ти помогнат.
можем само да гадаем дотогава... Успех!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 04 Юни 2009, 15:32

RFBM написа:Колеги наистина много ме успокоихте :) обаче днеска вдигам 100 км и пускам по енерция загасна паля пробвам пак пак гасне помислих че е от ниските обороти ама явно не е :confused:


Колега какво стана с твоя проблем,реши ли го??? И мен ме мъчи тая мъка и незнам от какво е :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 04 Юни 2009, 15:42

Първо 2 -та вида датчици ,клапан картерни газове :?:
Нищо лично ,Просто бизнес !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 04 Юни 2009, 15:45

i4koo написа:Първо 2 -та вида датчици ,клапан картерни газове :?:


Клапана картерни газове го смених преди 1 час ,датчик колянов вал е сменян а на диагностика не вади нищо нередно,тоест на разпределителния вал уж е здрав.И аз така като колегата със смяна на свещи ми се оправи проблема за около месец и сега пак почна...ама е мн фрапантни при мен,чак не се търпи :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 04 Юни 2009, 16:17

Оборотите могат да се видят в тайните менюта. При мен са 750-760 без пуснат климатик. С климатик - малко по-високи.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 2.01.2009

Мнение от RFBM » 10 Юни 2009, 12:05

im0tep написа:
RFBM написа:Колеги наистина много ме успокоихте :) обаче днеска вдигам 100 км и пускам по енерция загасна паля пробвам пак пак гасне помислих че е от ниските обороти ама явно не е :confused:


Колега какво стана с твоя проблем,реши ли го??? И мен ме мъчи тая мъка и незнам от какво е :roll:


Значи колега проблема беше от датчик на коляновия вал , от това кадето гаснеше и трудно пали и като запали няма проблем до известно време . А това каде не искаше повече от 4 хиляди оборота беше от бобината . Датчика го платих 140 лв , бобината 150 лв в един сервиз в надежда близо до билата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 10 Юни 2009, 12:13

RFBM написа:
im0tep написа:
RFBM написа:Колеги наистина много ме успокоихте :) обаче днеска вдигам 100 км и пускам по енерция загасна паля пробвам пак пак гасне помислих че е от ниските обороти ама явно не е :confused:


Колега какво стана с твоя проблем,реши ли го??? И мен ме мъчи тая мъка и незнам от какво е :roll:


Значи колега проблема беше от датчик на коляновия вал , от това кадето гаснеше и трудно пали и като запали няма проблем до известно време . А това каде не искаше повече от 4 хиляди оборота беше от бобината . Датчика го платих 140 лв , бобината 150 лв в един сервиз в надежда близо до билата.


И при мен за сега се оправи.Със любезното съдействие на mad_presley установихме,че е бобина на трети цилиндър :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 2.01.2009

Мнение от RFBM » 10 Юни 2009, 12:44

Дано нямаш повече проблеми , при мен , майстора в сервиза кадето ми сменяха бобината ми вика тя щом една е трагнала те всички заминали :D
вече 3та смяна на маслото никакви проблеми .

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook