Забива муцуната!?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 540
Регистриран на: 6.01.2005
Местоположение: гр.София ж.к.Надежда-4
Пол: Мъж
Кара: Старо BMW
Мечтае да кара: Ново BMW

Мнение от bimbolet » 26 Яну 2009, 0:09

.....10Х, сега така и така ще сменям масло и филтри! Дано се оправи! :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 26 Яну 2009, 10:56

bimbolet написа:....значи, това го прави на всяка предавка(.....на 5-та не съм го пробвал), след като си на някакви по-високи обороти и отпусна газта без да изключвам от скорост. Преди си намаляваше плавно, а сега все едно прекъсва горивото за момент и пак се оправя, подам ли си газ след това си тръгва нормално, но с леко подскачане. На празен ход не гасне и не колебае оборотите. Странното е, че докато е студена всичко си е наред, а после като загрее започва да прави този номер. Предположих, че е TPS-а, защото на диагностиката ми показа грешка в него, след като я изчистихме пак я закачихме на компютъра и пак показа същата грешка!

Винаги когато отпуснеш педала на газта както е на скорост и в движение притока на гориво се преустановява. Това забиване не е от горивната система.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 26 Яну 2009, 11:03

ивчо3 написа:Винаги когато отпуснеш педала на газта както е на скорост и в движение притока на гориво се преустановява...

ма ти сериозно ли? и в тоя момент двигателя само с въздух ли работи? :winky:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Яну 2009, 11:05

zazomazo написа:ма ти сериозно ли? и в тоя момент двигателя само с въздух ли работи? :winky:


Недей да се излагаш... хвани да прочетеш какво е "принудителен празен ход" при работата на мотора и тогава дрънкай.... :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 26 Яну 2009, 14:18

zazomazo написа:
ивчо3 написа:Винаги когато отпуснеш педала на газта както е на скорост и в движение притока на гориво се преустановява...

ма ти сериозно ли? и в тоя момент двигателя само с въздух ли работи? :winky:

По-точно когато отпуснеш педала на газта и т.н. и оборотите превишават 1200-1400 спира притока на бензин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 26 Яну 2009, 19:45

ивчо3 написа:
zazomazo написа:
ивчо3 написа:Винаги когато отпуснеш педала на газта както е на скорост и в движение притока на гориво се преустановява...

ма ти сериозно ли? и в тоя момент двигателя само с въздух ли работи? :winky:

По-точно когато отпуснеш педала на газта и т.н. и оборотите превишават 1200-1400 спира притока на бензин.
спира притока на бензин????????НИКОГА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 26 Яну 2009, 20:34

:drinking: къде е хилещата се иконка :mrgreen:

ползвайте търсачката малко, че ще стане 5стр. тема за нещо отдавна изяснено :!:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 26 Яну 2009, 22:18

petio_bmw 318is написа:спира притока на бензин????????НИКОГА


И за теб важи написаното от мен по-горе... :roll: Намери някой с по-ново BMW (дето го показва дигитално моментният разход, че може и да не вярваш на стрелката при Е36) и го накарай да се набере до към 70км/ч на 4-та скорост и да отпусне педала на газта... и гледай моментното показание.... и после пак ще обсъдим това "НИКОГА"... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 26 Яну 2009, 23:17

Mollov написа:
petio_bmw 318is написа:спира притока на бензин????????НИКОГА


И за теб важи написаното от мен по-горе... :roll: Намери някой с по-ново BMW (дето го показва дигитално моментният разход, че може и да не вярваш на стрелката при Е36) и го накарай да се набере до към 70км/ч на 4-та скорост и да отпусне педала на газта... и гледай моментното показание.... и после пак ще обсъдим това "НИКОГА"... ;)
не ле колега ,чудно ми е как работи без бензин ,то и на мен ми показва 0 разход като пусна педала на гаста ама мотора негасне как става така?По тая логика ако изгаса двигатела на скорост помпата неподкачва бензин и ефекта ще е все едно съм пуснал гаста ли?Според мен тва е нереално,дори и минимално количество бензин да е но си гори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 26 Яну 2009, 23:23

[quote="Hellrider"]:drinking: къде е хилещата се иконка :mrgreen:

Да бе верно ... къде е оня шебек хилещия се ... много беше див ...аз мислех , че само на мен ми липсва :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 26 Яну 2009, 23:24

[quote="Hellrider"]:drinking: къде е хилещата се иконка :mrgreen:

Да бе верно ... къде е оня шебек хилещия се ... много беше див ...аз мислех , че само на мен ми липсва :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Яну 2009, 12:39

petio_bmw 318is написа:
Mollov написа:
petio_bmw 318is написа:спира притока на бензин????????НИКОГА


И за теб важи написаното от мен по-горе... :roll: Намери някой с по-ново BMW (дето го показва дигитално моментният разход, че може и да не вярваш на стрелката при Е36) и го накарай да се набере до към 70км/ч на 4-та скорост и да отпусне педала на газта... и гледай моментното показание.... и после пак ще обсъдим това "НИКОГА"... ;)
не ле колега ,чудно ми е как работи без бензин ,то и на мен ми показва 0 разход като пусна педала на гаста ама мотора негасне как става така?По тая логика ако изгаса двигатела на скорост помпата неподкачва бензин и ефекта ще е все едно съм пуснал гаста ли?Според мен тва е нереално,дори и минимално количество бензин да е но си гори.

Така, щом желаете ще обясня подробно и след това си изкарайте всички хилещи се иконки, но нали знаете кой се смее най-добре :lol: . Съвременните горивоподаващи и запалителни системи работят съвместно с електронно управление на двигателя (DME), поставено и изпитано за пръв път по време на Втората Световна Война на германските самолети "Месершмит". Тя управлява впръскването на горивото в цилиндрите, запалителната уредба и регулирането на състава на сместа чрез “ламбда”-сондата в катализатора. Заедно с това изпълнява многобройни допълнителни функции. Най-важната от тях е да осигури минимален разход на гориво при съответното натоварване на двигателя и с това да се намали отделянето на вредни газове. DME взема показания от датчици за температура на входящия въздух, температура на охлаждащата течност, налягане на маслото, обороти на коляновия и разпределителен /лни/вал /ове/, натоварване на двигателя /това се определя и от положението на дроселовата клапа посредством прекъсвача при по-стария тип, или потенциометъра при по-новите, който е на оста на дроселовата клапа./, датчик на демпферната шайба на коляновия вал, нок сензори, датчик за наличие на кислород в отработените газове, по-известен като ламбда сонда и т.н. всичко което е свързано с подаване на горивото /става въпрос за бензинови двигатели/. Запалването се определя от параметрична запалителна система, в която предварително са въведени данни за различните работни режими на двигателя- празен ход, движение с изключени предавки, движение с включена предавка при спускане, натоварване когато автомобила изкачва наклон и т.н. Всички параметри са изчислени на базата на многобройни стендови изпитания и те не се променят. Евентуално това може да се осъществи с промяна на софтуера. В случая коментираме спускане на автомобила по наклон с включена предавка, независимо коя и обороти на двигателя надвишаващи 1200-1400. Софтуерът на DME отговаря както за впръскването на горивото, така и за запалването. Информацията която ползва за този работен режим се взема от датчика на коляновия вал /този който отговаря за оборотите/, нок сензорите /ако има такива/, налягане на маслото, прекъсвача, или потенциометъра определящи положението на дроселовата клапа, температурата на входящия въздух и на охлаждащата течност /последното е от изключителна важност, защото независимо от работния режим, двигателя е в процес на загряване и има постоянен приток на гориво/. При всякакъв режим на работа горивната помпа е в движение. Има клапан за отвеждане на излишното гориво обратно в резервоара. Когато са налице следните показания- температура на охлаждащата течност 80 градуса, ненатоварен двигател /подразбира се от положението на дроселовата клапа, която е притворена/, обороти над 1200 в минута, възможно и други неща, за които не се сещам в момента, спира притока на гориво, просто се прекратява електроимпулса към дюзите, както споменах бензина циркулира в системата с постоянно налягане. Достатъчно е савсев леко отваряне на дроселовата клапа, за да се включи отново. Дано съм бил ясен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от Zlobil » 27 Яну 2009, 12:48

ивчо3 написа:...


евала :clap:

Иначе така се получава, защото всики подценява знанията на другия, както и на самия себе си.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 27 Яну 2009, 13:22

Някой може да каже: Добре де защо когато се спускам по наклон в разстояние на километри, и двигателя е в режим на принудителен ход, температурата на охлаждащата течност не намалява и стрелката е на средата? Отговор: Това е така защото има триене на буталото в цилиндъра, което е достатъчно при изправен телмостат да поддържа нормална работна температура. Също самия сгъстителен такт повишава температурата на входящия въздух, подобно на дизела, в който горивната смес се самовъзпламенява. Разбира се бензиновите двигатели нямат такава компресия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 27 Яну 2009, 23:14

ивчо3 написа:Някой може да каже: Добре де защо когато се спускам по наклон в разстояние на километри, и двигателя е в режим на принудителен ход, температурата на охлаждащата течност не намалява и стрелката е на средата? Отговор: Това е така защото има триене на буталото в цилиндъра, което е достатъчно при изправен телмостат да поддържа нормална работна температура. Също самия сгъстителен такт повишава температурата на входящия въздух, подобно на дизела, в който горивната смес се самовъзпламенява. Разбира се бензиновите двигатели нямат такава компресия.


:bgflag: :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook