e 30 323 i

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 14 Ное 2008, 12:23

Изображение
Изображение
Изображение
Чи тъпо с тез линкчета ама :evil:
Последна промяна drft на 14 Ное 2008, 12:32, променена общо 2 пъти
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 23.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 530i V8
Мечтае да кара: 324TD

Мнение от E30HaKuC » 16 Ное 2008, 12:57

Зарибен съм... колко пари? :mhihi:
R4L
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 16 Ное 2008, 15:29

E30HaKuC написа:Зарибен съм... колко пари? :mhihi:

:lol: За сега цък
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 27 Ное 2008, 18:07

А бе я да не спамя аз на хората по темите ами да си попитам тук :confused:
Голяма ли е във вървенето разликата между м20б23 и м20б25. Мисуа да си почвам мотора и се шашкам да не е да си играя цяла зима с него и разултата да е като за сток 325 :roll: Значи с БМВ нямам опит и чувам противоречиви мнения някои казват ,че б23 вървяло почти колкото б25, други казват че б23 вървяло почти колкото б20 :uups: Какво е положението в крайна сметка :?:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 27 Ное 2008, 18:57

все си е кокал
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 29 Ное 2008, 22:44

Явор написа:все си е кокал



К"во ще дойде да рече сега това :roll: 320, 323, 325 все бегачки тъй ли :idea: В крайна сметка ме интересува наистина 23-ката към къде е по близка на вървене към 25 или 20 :!:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 16 Яну 2009, 12:32

..................................... Пък какъв ми е тунинга ли?
Освен марковото окачване - амортисиори и пружини /червенички :twisted:/ Почти приключих и първия етап от проекта, който се изпълнява с комплект отверки, звездогаечни ключове и гидорийки :!: Работих с този инструмент по колата в участъка и между предните облегалки и стоповете :lol: :lol: :lol:
От където имам вече сигурно над 150 кг. "тунинг резултат" в седалки, облегалки, кори........И най- ме потресоха едни гуми/вероятно шумоизолационни стелки/ положени под задната седалка на пода в багажника и под резервната гума. Гумите/стелките/ са с дебелина от порядъка на 0,8-1 см. дебелина и общо тежат сигурно над 50 кг. какво е това безобразие н.зн. :shock:
Ще има малко и флекс-тунинг :twisted: Легена за резервната гума сигурно и той е 15-тина кг. и ще бъде удостоен с високата чест да е единствения тунингован с флекса детайл от проекта :twisted: . Резервоара пък ква грубиянщина е :shock: 60 л. събирал пък на мен ми трябват 15-20 л.на раз.И-и-и сигурно и той ще отпадне за сметка на алуминиев на мястото на задната седалка. Остъклението от зад също ще се модне със затъмнено оперцегласение пък затъмнено ще е, за да не се вижда лесно вътре спартанския интериор.
И ще приключа поста си с това, че целия този първи етап от тунинга е направен с мноо внимание и всичко е "ДЕМОНТИРАНО" , а не изскубано от колата може във всеки момент да се монтира обратно, ако реша някога да се превърна в колекционер :mhihi: :mhihi: :mhihi: Тук тез дни ще поснимам малко и ще ви покажа, не че има кво да се види ама все пак сложихме началото ;)[/quote]
Малиии - тя луда работа бе баси и обезшумяването и чудото! Тука от два дни работя по колата вече сериозно - примерно двигателя е "на операционната вечи и ще поснимам и покажа, ама реших да махна и оригиналния мокет и и под него още дунапрен Ве какво е това чудо - незнам :shock: Довечера съм решил да изтегля само демонтирания интериор и ще постна резултатите.... Иначе се кефя много, че всичко към което посегна се развива перфектно и резби, гумички уплътненица едни свежаркиии, като новичко всичко, а все пак е 25 годишна кола и другото густо е че свалям неща, сглобени в завода преди толкова години - нищо не е пипвано по колата - кеф ..... Отивам да продължавам, ще покажа по-късно........
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 583
Регистриран на: 17.08.2002
Местоположение: BULGARIA
Пол: Мъж
Кара: e30 320i

:)

Мнение от KEVIN-30 » 16 Яну 2009, 16:25

СТАМБО,като се позатопли 6теги замерим с мойта 320и с диф-3,23
ама няма да каним онези сеирджий с ОПЕЛИТЕ :mhihi: :mhihi: :winky:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

та така

Мнение от drft » 26 Яну 2009, 13:11

http://picbg.net/img.php?file=d5d348d06647142f.jpg

Тук ДВГ-то вече е "на операционната"! Поизстрадал вид има, поумаслен, ала-бала, ама ще го видите към края на март :lol:
Последна промяна drft на 26 Яну 2009, 13:32, променена общо 1 път
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Re: та така

Мнение от drft » 26 Яну 2009, 13:21

http://store.picbg.net/pubpic/27/AE/097 ... d627ae.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/11/89/a0b ... 0d1189.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/5E/96/1fe ... 555e96.jpg
Навътре нещата обаче съвсем не изглеждаха зле :shock: Състоянието на блок, биелни лагери, основни лагери направо ме учудиха :!: Все пак колата показва 230 000 км., а по цилиндрите си личеше дълбок хонинг и в работната част на сегментите включително, като че ли сега го вземам от шлайф :shock: Пуснах му и вътромера-пирфектен кръг ни грам елипса. Буталата уж имат от предната и задната част следи, като да са се мъчили да провлачват, обаче и тях мернах и те пирфектни уе :!: Само сегментите стоят поутворени в цилиндрите ама ......
За лагерите пък направо ма е яд! От чиста куртоазия ще ги сменя!
Та поръчал съм де биелни, основни лагерчоци и сегменти, а марката е "АЕ" Гарнитурата поръчаъме тоже "Виктор Ренц". преден, заден семеринг за коляновия вал и семеринг за разпределителния и те така.
И кви са теа биели незнам некви сплескани такива и докато ги бележа с пробоя ми го изтъпиха :shock: Такива ли са биелите на теа м 20 ски някой мое ли да ми каже? Та това е за сега ще пиша и по-натам, като почне и интересната част :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Яну 2009, 16:39

Якия чугун е това М20 :twisted: Успех, дано го стегнеш мотора и да даваш газ яко :ok:
BMW only!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 26 Яну 2009, 18:52

Дебелшки са, наистина :) Главата ще я ревизираш, нали? В смисъл реглаж клапани, да почистиш това онова, полиране някакво ?
BMW only!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 27 Яну 2009, 10:49

Главата ще е с порт, шлайф, дросели /моднати карбуратори от мотор, като четири от тях са вече в наличност/, и изпускателен колектор - самоделка, мислех си и за маховика да оптимизираме теглото, ама той доста добре и на вид и на маса / под 6,5 кг./ та сега търсим вариант за изработване на стоманен, по бутало-биелните групи ще се работи / най-малкото изравняване до грам на масите или и олекотяване/ама бавно и полека. Това за сега са ми идеите :) Пък до колко ще ми стигне търпението времето ще покаже, щото и друг път има - слобявам го с новата карантия тук-там пип по главата без мого заигравки и бой :twisted:Ама за сега сме на първия вариант 8)
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Фев 2009, 18:44

http://store.picbg.net/pubpic/78/7B/c68 ... 3f787b.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/3A/B2/cb7 ... ff3ab2.jpg
6,3 кг. :!: :?: Толкова ли са сток маховиците ако да бравос на БМВ
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Фев 2009, 19:03

http://store.picbg.net/pubpic/9F/1C/b40 ... f99f1c.jpg
http://store.picbg.net/pubpic/4C/00/16e ... 634c00.jpg
Знам, че съм банален, но пак да питам всички ли сток биели на м 20 б23 са толкова тесни и леки :?: :!:
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook