Какви промени да направя върху изпускателната с-ма М40!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Какви промени да направя върху изпускателната с-ма М40!!!
Здравейте на всикчи колеги ,отново.
Имам един въпрос който предполагам е мъчил и вас или все още ви мъчи.
Та въпроса ми е какви промени да направя върху гърнетата на моя М40 1.6 за да започне да се чува като колите или поне като бензинова такава.
Двигателя след смяната на вал и кобилици отихна доста но гърнетата ме съсипват ,чуват се на тенекия което е много дразнещо.
Нямат дупки или някакви такива изменения но крайното гърне го отворихме защото дрънчеше и се оказа че са се отчупил част от заглушителите който представляват едни надупкани тръби в гърнето и нищо друго като вата е тем подобни шумоизолационни материали.
Когато свалях гърнетата я запалих с гърнета само до катализатора (без крайно гърне и звука беше много плътен и готин но за жалост и силен и щях да си изпрося акта.
Та на прост Български език ,какво крайно гърне да си сложа или как да си направя гърнетата за да докарам плътен звук ,защото по мой наблудения на всички М40 гърнетата им се чуват на тенекия.
Замислил съм: Да отрежа крайното гърне и да го заменя с тръба и да го завърша с някакъв готин накрайник но незнам дали ще се получи.
Гоня някой от тоя ефект.
1. http://www.youtube.com/watch?v=0UyrrLDD ... re=related
2. http://www.youtube.com/watch?v=2X7Et9jr ... re=related
3. http://www.youtube.com/watch?v=FYyhIWag ... re=related
4. http://www.youtube.com/watch?v=D0matPc- ... re=related -НАЙ ДОБРИЯ!!!
Имам един въпрос който предполагам е мъчил и вас или все още ви мъчи.
Та въпроса ми е какви промени да направя върху гърнетата на моя М40 1.6 за да започне да се чува като колите или поне като бензинова такава.

Двигателя след смяната на вал и кобилици отихна доста но гърнетата ме съсипват ,чуват се на тенекия което е много дразнещо.
Нямат дупки или някакви такива изменения но крайното гърне го отворихме защото дрънчеше и се оказа че са се отчупил част от заглушителите който представляват едни надупкани тръби в гърнето и нищо друго като вата е тем подобни шумоизолационни материали.

Когато свалях гърнетата я запалих с гърнета само до катализатора (без крайно гърне и звука беше много плътен и готин но за жалост и силен и щях да си изпрося акта.

Та на прост Български език ,какво крайно гърне да си сложа или как да си направя гърнетата за да докарам плътен звук ,защото по мой наблудения на всички М40 гърнетата им се чуват на тенекия.
Замислил съм: Да отрежа крайното гърне и да го заменя с тръба и да го завърша с някакъв готин накрайник но незнам дали ще се получи.
Гоня някой от тоя ефект.
1. http://www.youtube.com/watch?v=0UyrrLDD ... re=related
2. http://www.youtube.com/watch?v=2X7Et9jr ... re=related
3. http://www.youtube.com/watch?v=FYyhIWag ... re=related
4. http://www.youtube.com/watch?v=D0matPc- ... re=related -НАЙ ДОБРИЯ!!!
- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
ми колега аз на моита съм махнал фсички гърнета и от зад сам сложил едно ремусче и си е перфектно,на местата на гърненцата слагаш тръби и си готов
Ще следя темата с интерес. Снощи след около 4-5 часа рязане и заваряне на крайното гърне резултата беше идеален на външе вид, но звука....
Това е просто експиримент, тъй като беше заминало, а имахме СО под ръка...
Та стана добре тихо е, но както казваш все си го има тоя метален звук/дънчене/ И този мотор е М40Б16...
Аз си мисля другия път да разкарам катализатора - каточели от там идва всичко...
Ако направя интервенцията, ще скоделя какъв е резултата.... 


Аз си мисля другия път да разкарам катализатора - каточели от там идва всичко...



The fun is not in the straight line...!
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Аз на мойта старата е30-ка бях само с резонаторно и задно гърне, като задното беше някъква двуцевка и звука беше много плътен и приятен 

- buny_boy11
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 284
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40 1.8 metan
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Тоя 20 годишен катализатор за какво ти е ако не е тайна?Ако е читав да .. ама на 20 години и безброй километри..
Иначе с крайно гърненце някакво може и да останеш доволен..
А най-добрият вариант е с моторчето .. от м20 слязох на м40 и .. не си е работа
Иначе с крайно гърненце някакво може и да останеш доволен..
А най-добрият вариант е с моторчето .. от м20 слязох на м40 и .. не си е работа


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
колега тоя катализатор само ти души мотора на негово място слагаш резонансово гърненце и отзад едно ремусче ама поне гледаи да е ремус а не некакво подобие за 40-50лева и ще останеш доволен при мен е така резонанс>ремус
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани