3-та серия на 30 г. през Юли
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
3-та серия на 30 г. през Юли




За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
Ето го и превода:
През юли тази година най-продавания автомобил от семейството на БМВ, който също така изпълнява ролята на най-достъпния от своя клас автомобили навършва 30 години.
Във фирмен знак на тройката от самото начало станали двигателите с достатъчна мощност на базовите варианти, удоволствието от шофирането и добре подредените уреди на таблото обърнати към водача. Впоследствие и други фирми копират този похват на прочутата немска марка.
Първата тройка която слиза от конвейера е представена официално на олимпийския стадион в Мюнхен. Представените версии от първото поколение били – 316, 318, 320 с четирицилиндрови двигатели, а също така и топовния 320i с инжекционно пълнене на цилиндрите. Мощността съответно е – 90к.с., 98к.с., 109к.с. а на инжекционния – 125к.с. Стартовата цена била 13 600 марки /днес се равнява на около 7 000 евро/ а, на шестака – 17 400 марки.
През 1982г. Към купето било удължено с още 4 см. Станало и по аеродинамично, промяна има и в окачването. Вдигната е мощността на двигателите.
Тройката от второто /т.нар. междинка/ поколение Е30 се появява на бял свят през 1983г. Тогава започва производството на вариант с четири врати. През 1985г. С появата на 324d се полага началото на производството на автомобили с дизелов шестцилиндров, редови агрегат. Мощността по това време е 86к.с. Автомобил с такъв двигател развивал максимална скорост от около 165км/ч.
Малко след това се пръква и първия вариант на серията със задвижване на четирите колела 325iX и първото кабрио – 325 Cabrio. Тогава се появява и спортната разработка на М3 с четири клапана на цилиндър и мощност 200к.с.
Историята на второто поколение завършва с пускането в производство на универсалния модел /троен стоп/ през 1988г. А бестселър по продажби станал 318i с цена от 33 650 марки.
Третото поколение стартира през 1992г. Той се отличава с напълно различен въшен вид и коренно променен интериор в полза на пространството и комфорта – демек с по голямо купе. Както и по-рано двигателите започват от 316, но този път с инжекцион /като, че ли на Е30 от 1988г.не е ма карай/ като мощността му не надвишава 100к.с. Базовия модел обаче си остава със шестак и цена от 30 800 марки, а 325 – 49 000 марки /инфлация, нема как/. Двувратия вариант се произвежда от 1992г с име на модела – КУПЕ. Следва презентация на спортния модел М3 в двуврато изпълнение, както и във вариациите “купе” и “лимузина”. Базовия двигател е... а, познайте – шестцилиндров с мощност 286к.с.
Четвъртото поколение на тройката се появява през май 1998г. Купето е удължено с още 4см в сравнеие с това на предшественика си, а в сравнение с родоначалника си от 1975г с цели 12см /расте човечеството/. В този автомобил се внедряват серийно екстри като ABS, ASC+T, DSC и прочее системи грижещи се за удобството и безопасността на пасажерите в търбуха на звяра. През 2000г пускат в производство и кабриото. През същата година на автосалона в Женева е показан новия М3 с 3,2 литров двигател с мощност 343к.с.
За тази година е планирана появата на тройка от пето поколение и по традиция ще се започне с производството на модели с четири врати, а любителите на двувратките малко ще почакат. Поне до 2007г.
През юли тази година най-продавания автомобил от семейството на БМВ, който също така изпълнява ролята на най-достъпния от своя клас автомобили навършва 30 години.
Във фирмен знак на тройката от самото начало станали двигателите с достатъчна мощност на базовите варианти, удоволствието от шофирането и добре подредените уреди на таблото обърнати към водача. Впоследствие и други фирми копират този похват на прочутата немска марка.
Първата тройка която слиза от конвейера е представена официално на олимпийския стадион в Мюнхен. Представените версии от първото поколение били – 316, 318, 320 с четирицилиндрови двигатели, а също така и топовния 320i с инжекционно пълнене на цилиндрите. Мощността съответно е – 90к.с., 98к.с., 109к.с. а на инжекционния – 125к.с. Стартовата цена била 13 600 марки /днес се равнява на около 7 000 евро/ а, на шестака – 17 400 марки.
През 1982г. Към купето било удължено с още 4 см. Станало и по аеродинамично, промяна има и в окачването. Вдигната е мощността на двигателите.
Тройката от второто /т.нар. междинка/ поколение Е30 се появява на бял свят през 1983г. Тогава започва производството на вариант с четири врати. През 1985г. С появата на 324d се полага началото на производството на автомобили с дизелов шестцилиндров, редови агрегат. Мощността по това време е 86к.с. Автомобил с такъв двигател развивал максимална скорост от около 165км/ч.
Малко след това се пръква и първия вариант на серията със задвижване на четирите колела 325iX и първото кабрио – 325 Cabrio. Тогава се появява и спортната разработка на М3 с четири клапана на цилиндър и мощност 200к.с.
Историята на второто поколение завършва с пускането в производство на универсалния модел /троен стоп/ през 1988г. А бестселър по продажби станал 318i с цена от 33 650 марки.
Третото поколение стартира през 1992г. Той се отличава с напълно различен въшен вид и коренно променен интериор в полза на пространството и комфорта – демек с по голямо купе. Както и по-рано двигателите започват от 316, но този път с инжекцион /като, че ли на Е30 от 1988г.не е ма карай/ като мощността му не надвишава 100к.с. Базовия модел обаче си остава със шестак и цена от 30 800 марки, а 325 – 49 000 марки /инфлация, нема как/. Двувратия вариант се произвежда от 1992г с име на модела – КУПЕ. Следва презентация на спортния модел М3 в двуврато изпълнение, както и във вариациите “купе” и “лимузина”. Базовия двигател е... а, познайте – шестцилиндров с мощност 286к.с.
Четвъртото поколение на тройката се появява през май 1998г. Купето е удължено с още 4см в сравнеие с това на предшественика си, а в сравнение с родоначалника си от 1975г с цели 12см /расте човечеството/. В този автомобил се внедряват серийно екстри като ABS, ASC+T, DSC и прочее системи грижещи се за удобството и безопасността на пасажерите в търбуха на звяра. През 2000г пускат в производство и кабриото. През същата година на автосалона в Женева е показан новия М3 с 3,2 литров двигател с мощност 343к.с.
За тази година е планирана появата на тройка от пето поколение и по традиция ще се започне с производството на модели с четири врати, а любителите на двувратките малко ще почакат. Поне до 2007г.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани