Смяна на въздушен филтър Е87 - задача САМО за майстори!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
Ами аз не мисля, че хората от BMW са предвидили клиентите им сами да си сменят филтрите, че да гледат да ги улесняват.
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
- martoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 13.02.2007
- Местоположение: UK
- Кара: от грешната страна
Не знам какво точно е предимството на огромния конус, но хубавото е че след фейслифта филтъра вече е плосък елемент, изнесен в "кутия" отстрани (като на почти всеки нормален автомобил) и се сменя значително по-лесно.

- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Не знам как е на 1цата но на 3ката е пълен ад....
4 часа се мъча да си сменя филтъра с нов К&N но ми се е*а майката..
като начало махнах всички видове пластмаси по двигателя, след което с адските мъки свалих стария, и 3 часа се мъча да сглобя кутията с новия но без успех, отказах се и уставих колата така, утре продължавам, но ме съмнява че K&N-а е малко по-дълъг и затова не мога да затворя кутията
4 часа се мъча да си сменя филтъра с нов К&N но ми се е*а майката..
като начало махнах всички видове пластмаси по двигателя, след което с адските мъки свалих стария, и 3 часа се мъча да сглобя кутията с новия но без успех, отказах се и уставих колата така, утре продължавам, но ме съмнява че K&N-а е малко по-дълъг и затова не мога да затворя кутията

- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
S_GonzaLes написа:Не знам как е на 1цата но на 3ката е пълен ад....
4 часа се мъча да си сменя филтъра с нов К&N но ми се е*а майката..
като начало махнах всички видове пластмаси по двигателя, след което с адските мъки свалих стария, и 3 часа се мъча да сглобя кутията с новия но без успех, отказах се и уставих колата така, утре продължавам, но ме съмнява че K&N-а е малко по-дълъг и затова не мога да затворя кутията
Ми то тва твойто 320d е със същият матор кат на мойта ерго същият филтър ерго същата простотия.... ей за това говоря аз... а филтъра май не го слагаш правилно, щото едва ли са ти го объркали... той е един...
SKISA, то мисля е според двигателя... но явно са чули човешките вопли и N47 (новият R4/2.0d) е с панелен филтър, дето се сменя за норматив..
- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Няма такава простотия, на филтъра вътрешния ръб пречеше да влезе докрай и след като го изрязах кутията влезе като у дома си
Та да знаете K&N иска да го подобриш малко преди да го мушкаш.

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Я дай повече инфо, че мислех скоро да слагам такъв филтър... кой ръб не влиза? Тва не е истина просто 

- S_GonzaLes
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 629
- Регистриран на: 8.04.2004
- Местоположение: Sofia
Значи трябва да се сжали ръба който подпира тръбата за която е закачен дебитомера, като погледнеш филтъра откъм отвора вътре се вижда 1 ръб който при мен трябваше да се изреже, понеже филтаре е много твърд и не може да се набута в кутията трябва да се вкара просто повече, иначе за този модел K&N ми пиши 1 лично да ти кажа колко ми излезе.
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани