Странно!Автомата нещо се бъгна.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Странно!Автомата нещо се бъгна.

Мнение от Vladocbr » 24 Яну 2009, 23:22

Здравейте колеги.Става дума за Е39 525ТДС автомат.Днес както си пътувах малко преди Враца натискам да изпреваря една кола след което автомата не превключи на най високата предавка а си остана на предпоследна.Спрях изгасих колата оставих я 10 мин. да почине след което запалих тръгнах и този проблем го нямаше.Автоматика си превключваше напълно нормално.Някой имал ли е тоз проблем и какво евентуално може да е?Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 659
Регистриран на: 9.10.2008
Местоположение: Троян
Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
Мечтае да кара: Волга комби

Мнение от joropc » 24 Яну 2009, 23:28

Бъди малко по-ясен.Коя е най-високата и коя е предпоследната?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Мнение от Vladocbr » 24 Яну 2009, 23:41

Ми най-високата/дългата/при нормално ускоряване като подмине 90 и превключва или тази при която с 2000об. е на 110км.ч.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 24 Яну 2009, 23:59

Ако не се лъжа, когато е в сервизен режим автомата имаше само 3-та скорост. Така че предполагам, че ти е забил на 3-та.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Мнение от Vladocbr » 25 Яну 2009, 0:49

Когато е в сервизен режим не трябва ли да индикира нещо по таблото защото при мен нищо не светеше.Автомата с колко скорости е?А забравих да спомена на връщане през около 10-15сек. се чуваше едно много лекичко цък-цък което не успях да установя от къде е. :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 25 Яну 2009, 0:55

С 5 скорости е автомата. За лампичка на таблото нямам представа. Трябва да се закачи на компютър. Всичко ще си каже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: София
Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i

Мнение от Toni Montana » 25 Яну 2009, 1:43

ако автомата не е в ред свети ламичка на таблото - оранжева със синвол на зъбно колело.
на е Е39 автомата се обучава сам според карането на шофиора! Да не би точно след изпреварването да е решил нещо че ти се каре спортно :roll: колко време му остави да влючи на най дългата скорост?

Според мен ако не ти свети нищо по таблото би трябвало да няма проблем. Ако според теб не всичко е както е било преди смени маслото на автомата. Може да помогне. ;)
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 25 Яну 2009, 3:36

Воденичаров написа:С 5 скорости е автомата. За лампичка на таблото нямам представа. Трябва да се закачи на компютър. Всичко ще си каже.


незнам ти с автомат ли си ама си е почти със 6 - и аз на моя го установих и Mad_Presley и той се чудеше що така, ама както си на 5-та като подминеш 100 и си натиснал газта съвсем малко и веднага на около 100-110 връща със 500-600 оборота надолу, все едно включва на 6-та.

ПС: при продължително натискане на газта на положение повече от 60% автомата сам минава в спортен режим, после трябва да чукнеш лоста един път на ляво и пак на дясно на драйв за да му мине :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 25 Яну 2009, 15:24

spacepl написа:
Воденичаров написа:С 5 скорости е автомата. За лампичка на таблото нямам представа. Трябва да се закачи на компютър. Всичко ще си каже.


незнам ти с автомат ли си ама си е почти със 6 - и аз на моя го установих и Mad_Presley и той се чудеше що така, ама както си на 5-та като подминеш 100 и си натиснал газта съвсем малко и веднага на около 100-110 връща със 500-600 оборота надолу, все едно включва на 6-та.


На това му се вика overdrive. Автомата си е с 5 скорости. ;)

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от ivo1bg » 25 Яну 2009, 15:37

Воденичаров написа:
spacepl написа:
Воденичаров написа:С 5 скорости е автомата. За лампичка на таблото нямам представа. Трябва да се закачи на компютър. Всичко ще си каже.


незнам ти с автомат ли си ама си е почти със 6 - и аз на моя го установих и Mad_Presley и той се чудеше що така, ама както си на 5-та като подминеш 100 и си натиснал газта съвсем малко и веднага на около 100-110 връща със 500-600 оборота надолу, все едно включва на 6-та.


На това му се вика overdrive. Автомата си е с 5 скорости. ;)

Колега можеш ли да ни кажеш нещо повече за този овердрайв, че и аз се чудех непрекъснато от къде ми идва таз 6-та :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 25 Яну 2009, 15:45

Ето тук пише за какво става въпрос. http://en.wikipedia.org/wiki/Overdrive_(mechanics)

FC BAYERN
Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 11.08.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 17' 540 I
Мечтае да кара: Безаварийно

Мнение от ivo1bg » 25 Яну 2009, 15:52

:uups: Благодаря, не се замислих много много. А и беше по-лесно :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Мнение от Vladocbr » 25 Яну 2009, 23:39

Здравейте колеги.Значи на таблото със сигурност не светна никаква лапа.Маслото на скоростите е на има няма 10000км.А когато не превключи я покарах може би 5 минути като пробвах това да намалявам и пак да ускорявам та до 140 км. играх си много лекичко с гаста та да я излъжа да прескочи ама уви.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 25 Яну 2009, 23:57

Колега отивай се консултирай в оторизиран сервиз, нещо правят reset, ли какво и после се самонастройва с каране... Аз предпочетох ръчката точно заради такива глупости при автомата и 1л разход горница, и правилно са ме посъветвали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 26 Яну 2009, 1:39

Имаше нещо да се държи колата на контакт и да се даде кик даун за няколко секунди но не помня точно какво беше. Всъщност не съм сигурен дали тва беше за е39 дори. Но едва ли пречи да се пробва.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook