Леко возене...
Модератори: mitaka7, Общи модератори
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Леко возене...
Момчета, току що имах удоволствието да се повозя аз и колега абсих на ноши нисан гт-р...
НЯМА ТАКАВА МАШИНА!!!!!!!!!!!!!!!!
Просто колата е веднъж....Как завива, как спира...няма нещо което да се доближи до нея....просто съм без думи и исках да го споделя с вас...

НЯМА ТАКАВА МАШИНА!!!!!!!!!!!!!!!!
Просто колата е веднъж....Как завива, как спира...няма нещо което да се доближи до нея....просто съм без думи и исках да го споделя с вас...










това е суперкар на суперкарите
бордовият компютър е проектиран от същия тим който е отговорен за графиките на Гран Турисмо
двигателят е ръчно сглобен от един човек под вакуум за да осигурят че няма да има никакво мърдане или боклукче по време на сглобката..затова разните ГТР имат различни конски сили в диапазон от 480 до 507
по време на маршрут в писта трябва да имаш много здрав врат иначе ще получиш контузия на прешлените (без майтап това)
една екстра липсва в тази кола и това са адаптивните светлини..причината е че колата завива и поема новата посока толкова бързо че светлините не могат да завият толкова бързо...в едно предаване казват че завива по-бързо и от електричеството
аз само искам да кажа че японците са направили втора революция в автомобилостроенето с тази кола
гумите са помпани с азот
окачването е монтирано последно и когато колата е на земята с гумите за да докарат перфектен баланс и хандлинг....
това е засега
бордовият компютър е проектиран от същия тим който е отговорен за графиките на Гран Турисмо
двигателят е ръчно сглобен от един човек под вакуум за да осигурят че няма да има никакво мърдане или боклукче по време на сглобката..затова разните ГТР имат различни конски сили в диапазон от 480 до 507
по време на маршрут в писта трябва да имаш много здрав врат иначе ще получиш контузия на прешлените (без майтап това)
една екстра липсва в тази кола и това са адаптивните светлини..причината е че колата завива и поема новата посока толкова бързо че светлините не могат да завият толкова бързо...в едно предаване казват че завива по-бързо и от електричеството
аз само искам да кажа че японците са направили втора революция в автомобилостроенето с тази кола

гумите са помпани с азот
окачването е монтирано последно и когато колата е на земята с гумите за да докарат перфектен баланс и хандлинг....
това е засега
Re: Леко возене...
GaD написа:Момчета, току що имах удоволствието да се повозя аз и колега абсих на ноши нисан гт-р...
НЯМА ТАКАВА МАШИНА!!!!!!!!!!!!!!!!
Просто колата е веднъж....Как завива, как спира...няма нещо което да се доближи до нея....просто съм без думи и исках да го споделя с вас...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Вече всичко е различно.... официално карам баничарка (~300 коня).























































Благодарности, че го уреди. Нема такъв самолет. Просто нема.
Искам...
ПП: Влязох в колата на ~половин бутилка Бушмилс, излязох трезвен.
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Не разбирам за какво говорите
Аз най -бръзите каруци дето съм се возил са един сл500(99г.)-и го карах де, и един избушен Кайен 250 к.с.
ма мен е92 като дизайн ми харесва повече,ГТР не толко,ама и май е близо 500 к.с. второто,не помня веке
Па и май е конкуренция на М3,не му разбирам де 




"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Тука не говориме за дизайн... още ми треперят капачките на коленете.... ебаси майката.
Са като се кача на мойта, ше ми е адски ... тъпо.
Конкуренция на М3? И в двете съм се возил (благодарности на г-н Коларов), ама изобщо няма място за сравнение...
Луда работа.
Ебати возенето... 20км/ч -> 220км/ч -> 20км/ч... и така 30мин из София.......
Са като се кача на мойта, ше ми е адски ... тъпо.
Конкуренция на М3? И в двете съм се возил (благодарности на г-н Коларов), ама изобщо няма място за сравнение...
Луда работа.
GaD написа:Момчета, току що имах удоволствието да се повозя аз и колега абсих на ноши нисан гт-р...
Ебати возенето... 20км/ч -> 220км/ч -> 20км/ч... и така 30мин из София.......

- vectra
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 27.12.2005
- Местоположение: София
- Кара: Audi Cabriolet 1.8T,Audi A6 4.2
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
Имал съм удоволствие да пробвам такова.....
Наистина японците са си японци.....
Лудо ускорение... Страхотен звук.. Удобна за каране кола, но мнооооооого малък просвет...
Снимки може да видите тук към края на страницата: http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=764&start=480
Наистина японците са си японци.....
Лудо ускорение... Страхотен звук.. Удобна за каране кола, но мнооооооого малък просвет...
Снимки може да видите тук към края на страницата: http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=764&start=480
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
е тва на кви коне на другите коли тря да отговаря,че чак такова ускорение 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
42 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани