датчици на м20 лжетроник
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
датчици на м20 лжетроник
за какво са номер 15,16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
и от кои датчик взема информация 7мата дюза???
мерси предварително!!!
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
и от кои датчик взема информация 7мата дюза???
мерси предварително!!!
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
12 е за уреда за температурата на двигателя на таблото.Той е само с един извод.13 е даден само за кола с катализатор(и Мотроник).Датчика 16 трябва да управлява 7 дюза.Трябва да има вътре в него биметална пластина и нагревател.На него трябва да е означено при каква температура изключва и колко секунди държи включена дюзата.Много отдавна се рових когато имах Е21 и датчика 16 е дублиран от датчик подобен на 15,но не съм сигурен че стоеше точно там където е показан на тази снимка-при мен седеше на всмукателните тръби.
Megasquirt & Megaview user
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Поредната неособено точно направена и обяснена схема в Реалоем-а. 16 е термотайм ключа за 7-мата дюза и е в кафяв цвят, 15 трябва да е термо ключ за северните страни и мисля беше за 20 градуса, 13 е датчика на компа и е в бял или жълт цвят (сори ма не помня кой от двата, но друг там няма), 12 както каза колегата с един извод е за термометъра на таблото.
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Схемата е така.Обаче и тия от Реалоем не знаят за какво са 15 и 16.На тази схема е дадено за Мотроник(с катализатор)В действителност на моято кола дупките за 15 и 16 за затапени с винтове оригинално.Все ми се върти в главата че при Мотроник и автоматична кутия мотора е с ел.вентилатор на две степени и 15 трябва да му е датчика за вентилатора.
Датчика за уреда на таблото е кафяв с един извод.Датчика за Мотроника е син с два извода.
Твоят датчик трябва да е с два извода означени с W и G.Извода W ти включва 7-та дюза,а извода G му се подава +12 волта(вътре има нагревател другия край на който е към маса.
Датчика за уреда на таблото е кафяв с един извод.Датчика за Мотроника е син с два извода.
Твоят датчик трябва да е с два извода означени с W и G.Извода W ти включва 7-та дюза,а извода G му се подава +12 волта(вътре има нагревател другия край на който е към маса.
Megasquirt & Megaview user
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
на моя мотор аз нямам датчик 15,а датчик 16 ми е прецакан,и от един колега ходих да си взема тоя датчик 16 но нз как съм го объркал и съм взел 15,а сме с еднакви мотори та затова се чудех при него има при мене не 

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
При стария ми Лджетроник 84г. ги имаше и четирите датчика, но нямаше климатик. Имам някъде 16 ако не намериш, подарък за новата година.
Ако кажеш от къде са внесени двете може да разгадаем разликите.а сме с еднакви мотори та затова се чудех при него има при мене не
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани