датчици на м20 лжетроник

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

датчици на м20 лжетроник

Мнение от 320iPower » 23 Яну 2009, 21:26

за какво са номер 15,16
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35
и от кои датчик взема информация 7мата дюза???
мерси предварително!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 23 Яну 2009, 22:54

12 е за уреда за температурата на двигателя на таблото.Той е само с един извод.13 е даден само за кола с катализатор(и Мотроник).Датчика 16 трябва да управлява 7 дюза.Трябва да има вътре в него биметална пластина и нагревател.На него трябва да е означено при каква температура изключва и колко секунди държи включена дюзата.Много отдавна се рових когато имах Е21 и датчика 16 е дублиран от датчик подобен на 15,но не съм сигурен че стоеше точно там където е показан на тази снимка-при мен седеше на всмукателните тръби.
Megasquirt & Megaview user

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 24 Яну 2009, 9:56

Поредната неособено точно направена и обяснена схема в Реалоем-а. 16 е термотайм ключа за 7-мата дюза и е в кафяв цвят, 15 трябва да е термо ключ за северните страни и мисля беше за 20 градуса, 13 е датчика на компа и е в бял или жълт цвят (сори ма не помня кой от двата, но друг там няма), 12 както каза колегата с един извод е за термометъра на таблото.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 25 Яну 2009, 19:10

Схемата е така.Обаче и тия от Реалоем не знаят за какво са 15 и 16.На тази схема е дадено за Мотроник(с катализатор)В действителност на моято кола дупките за 15 и 16 за затапени с винтове оригинално.Все ми се върти в главата че при Мотроник и автоматична кутия мотора е с ел.вентилатор на две степени и 15 трябва да му е датчика за вентилатора.
Датчика за уреда на таблото е кафяв с един извод.Датчика за Мотроника е син с два извода.
Твоят датчик трябва да е с два извода означени с W и G.Извода W ти включва 7-та дюза,а извода G му се подава +12 волта(вътре има нагревател другия край на който е към маса.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 25 Яну 2009, 19:16

на моя мотор аз нямам датчик 15,а датчик 16 ми е прецакан,и от един колега ходих да си взема тоя датчик 16 но нз как съм го объркал и съм взел 15,а сме с еднакви мотори та затова се чудех при него има при мене не :|

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 26 Яну 2009, 9:08

При стария ми Лджетроник 84г. ги имаше и четирите датчика, но нямаше климатик. Имам някъде 16 ако не намериш, подарък за новата година.
а сме с еднакви мотори та затова се чудех при него има при мене не
Ако кажеш от къде са внесени двете може да разгадаем разликите.
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook