Лампичка на маслото !!!!!!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Black german power
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.10.2008
Лампичка на маслото !!!!!!!!
Колеги помагайте лампичката на маслото премигва когато колата е в спряло положение най вече в задръствания смених маслото и датчика и никой майстор при който ходих не разбра от какво е .Мн ще съм благодарен ако някои ми каже вероятна причина освен тия 2те ... 

- Black german power
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.10.2008
Проверих го казаха че е леко ниско и казаха да сложа добавка мерси все пак за предложението колега
НЯКАКВИ ДРУГИ ИДЕИ ???

Black german power написа:Проверих го казаха че е леко ниско и казаха да сложа добавка мерси все пак за предложението колегаНЯКАКВИ ДРУГИ ИДЕИ ???
Лошо колега... Колко e налягане на празен ход и при 3-4000 оборота? Добавката никак не ти решава проблема...
Проблема може да ти е от:
Маслената помпа ти е заминала... не прави необходимото налягане или го губи от износени биелни и основни лагери ( кола с много голям пробег или тормозена и т.н.) или лагер (примерно задрал и сменен без шлайф)....
Моят съвет е отиваш в сервиз и да ти замерят с точност налягането и да го сверят с това което е по таблица и съответно ако е зле почваш от помпата, клапана на помпата, елментите ( сменяй цялата) ако не е от това ... колянов вал шлайф... и почти основен ремонт... или друг двигател.
П.С
Ти да не караш с някой пълна синтетика 0w40, или пък на газ и да ти са ниски оборотите на празен ход?
Последна промяна WALL на 25 Яну 2009, 18:38, променена общо 1 път
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
WALL е прав, за съжаление не са много вероятностите при теб, щом си сменил и датчика и продължава... на колко километра е колата?
- Black german power
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.10.2008
мом4ета благодаря мн на вси4ки оправих нещатата в крайна сметка се оказа 4е инсталациата на дат4ика се ебава но поне смених някои неща по двигателя които така или ина4е бяха тръгнали още веднъж БЛАГОДАРЯ
- Black german power
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.10.2008
Еми бая бяха нещата но общо казано смених биалните лагери, основните лагери, маслената помпа, самотото масло, филтера и дат4ика 2 пъти 

- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Black german power написа:...смених биалните лагери, основните лагери...



на колко километра е колата ти??? мислех че тез лагери ги смятат да сиздържат поне колкото целия двигател тоест 250.000+ км.
и за да се сменят трябва да се разколачва целия двигател и да се маха даже и коляновия вал. колко струваше процедурата ако не е тайна?

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
големия пробег може да се дължи това да е имала или да има газ.. все пак кои слага газ и се вози малко :>
- Black german power
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 7.10.2008
Хахах газ ако исках на газ щях си взема Опел примерно ...
без нищо ли4но към опел4етата а колата е гледана като пиленце то си и личи и по външния вид но не е там работата иначе е на 160 000 но явно им е дошло времето пък и е ванус и съм 4увал 4е специално биалните лагери при вануса по бурзо се ебават не ми зву4и мн мн правдоподобно но не съм го 4увал от едно място

Колега за биелните и основните лагери т.е. коляно-мотовилковия механизъм е много важно с какво масло си и да ли тормозиш докато загрее... Студеният старт най-много износва двигатела! Другото което е, че може някой преди теб да я е карал и без необходимото ниво на масло, или не е сменял навреме и т.н. Дано да нямаш повече проблеми!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани