Пръскачките не пръскат!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Разбери ме колега толкова ми писна от тая пръскачка, по едно време пръскаше по един път на месец, а сега вече спря, а иначе чистачките работят.А дай някакви ориентировъчни оферти за релето и лостчето.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Релето е К10 най-дългото,пластмасово,черно.
Бушона е №5 30 ампера.
Щом казваш,че са почнали да работят чистачките 2-3 движения-така трябва,пробвай с релето.успех
ако не е от това пиши точно какво и как си проверил...
Бушона е №5 30 ампера.
Щом казваш,че са почнали да работят чистачките 2-3 движения-така трябва,пробвай с релето.успех
ако не е от това пиши точно какво и как си проверил...
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Те попринцип си работят чистачките, дори когато спря да пръскат пак си работят всички ходове, а това че като натисна да пръскам правеха по 2 хода е защото бях взел моторчето от BMW по-нова година от моето.
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Днес извадих релето, и го почистих както казвате, сложих го и нещо пак не пръска, тоя път се заслушах до моторчето и се оказа че щракането е от него, то по-скоро е леко цъкане.А имали някакъв начин да разбера дали е от релето, ама без да пробвам с друго?
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Мойте си бачкаха и изведнъж спряха. Са кат искам да пръсне и само от едната цика ама нема повер и се сти4а по капака
Не знам от кво е, ама имам шибидах, та в краен случай от там поливам...
Релета - мелета - некъде запушен пътя на водата ще да е... 



"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Жорка, тука, на 60стр. е схемата. Помпата трябва да работи и с извадено реле
.
На "контакт", на "виолетов с черно" проводник на помпата, трябва да дойде "+" от бушон №5. На "кафяв с черно" проводник на помпата трябва да дойде "-" от лоста на волана (като е дръпнат!
).
Ако го няма "+"-са - има ли "+" от двете страни на бушон №5?
Ако го няма "-"-са - идва ли "-" до краче "85" на релето за чистачките (няма нужда релето да е сложено
). Ако при сложено реле чистачките бършат 3 пъти, като дръпнеш лоста (за да пуснеш помпата) - търси повредата по "кафяв с черно" от релето да помпата.
Аз залагам на окислена обувка в куплунга при помпата
.
А КРЕТЕН-а може да продуха цицките наобратно, за да изкара боклука отвътре и пак да гледа през чисти стъкла



На "контакт", на "виолетов с черно" проводник на помпата, трябва да дойде "+" от бушон №5. На "кафяв с черно" проводник на помпата трябва да дойде "-" от лоста на волана (като е дръпнат!

Ако го няма "+"-са - има ли "+" от двете страни на бушон №5?
Ако го няма "-"-са - идва ли "-" до краче "85" на релето за чистачките (няма нужда релето да е сложено

Аз залагам на окислена обувка в куплунга при помпата

А КРЕТЕН-а може да продуха цицките наобратно, за да изкара боклука отвътре и пак да гледа през чисти стъкла


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Мерси колеги, но дали се свалят лесно корите около волана, малко ми е чудно дали ще ги сглобя после пак 

- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани