Странен проблем
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Странен проблем
Привет на всички BMW фенове. Имам следния проблем - паркирам аз едно старо 318 i пред вкъщи и извежнъж отдолу почва да капе мръсна вода и от радиатора се вдига пушек. Отвих тапата на радиатора , всичката вода се изпари и си викам "Ясно радиатора е спукан". Загря колата на малко повече от половината. След около 20-тина минути реших да отида да налея вода , и за мое голямо учудване тя не потече отдолу. Но по пътя на логиката ако е спукан радиотора трябваше да почне де тече. И питанката ми е - какво и стана на колата? Попринцип лампичката за накладките ми светеше от 2 седмици насам.За смяна ли е радиатора и ако да колко горе долу би ми излязал един нов или може би втора ръка - което е по изгодно.
П.С - новак съм , нямам и година стаж зад волана , апак на тема коли съм все едно да пуснете индианец пред компютър.
П.С - новак съм , нямам и година стаж зад волана , апак на тема коли съм все едно да пуснете индианец пред компютър.
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Първо добре дошъл!
Не е лошо да пишеш модела на колата.
Аз имах същият проблем: радиатора течеше само при загряла кола
Може би защото загрялата вода създава налягане...
Ако е радиатора
Съвета ми е: НОВ! Скъп е, но го сменяш веднъж! Заедно с него и антифриза.
Поздрави

Не е лошо да пишеш модела на колата.
Аз имах същият проблем: радиатора течеше само при загряла кола

Ако е радиатора

Съвета ми е: НОВ! Скъп е, но го сменяш веднъж! Заедно с него и антифриза.
Поздрави
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Привет.Напълни радиатора до шийката на гърлото,завърти капачката. Загрей двигатела при завита капачка до работна температура.През това време гледай от къде ще почне да просълзява.Няма начин да не видиш-от където е текло пак ще тече.Трябва да изтече малко течност от изтекателната тръбичка под капачката-обърни внимание на това.
Виж дали и кога ти отваря термостата-почва да топли долния маркуч на радиатора.
Като я кара как беше температурата на двигатела?
Виж дали и кога ти отваря термостата-почва да топли долния маркуч на радиатора.
Като я кара как беше температурата на двигатела?
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Колега миналия месец заварявах радиатора, казаха ми че нов е около 270-300 лв. Излъгах се и взех втора ръка и се оказа че е отваряна питата и след около 2 дена протече пак.
Работната температура беше нормална . Но като спрях колата , почна да тече и да пуши и тогава се качи на следващото чертичка след половината. Видях го къде сълзи , както е прокарана тръбичката и където свърша , 2-3 см надясно от нея. Поправимо ли е или ще се копува нов ? Защотото 270-300 лв нямам в момента. Модела ми е 318i
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
е30
Работи ли ти парното? Пипай го тоя радиатор да видиш дали ти отваря термостата. Имаш ли газ? Гълта ли въздух, дали са ти твърди тръбите когато загрее?! Играчка е голяма, но има бая неща от които може да ти загрява колата... Снимай мястото, ако можеш и искаш от което казваш,че ти сълзи. Много ли вода(антифриз) губи?
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Кристиан казва,че не е загрявала.Ама не пише дали изхвърля течност през маркучето.Може изпускателното клапанче на капачката да се е запушило и да е протекъл радиатора от най-слабото място.
Ако е металната част на радиатора -запоява се макар и с премахване на една тръбичка.Ама във всеки случай е по-спокойно с нов.
Ако е металната част на радиатора -запоява се макар и с премахване на една тръбичка.Ама във всеки случай е по-спокойно с нов.
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Ооо сменяй радиатора, задължително нов, иначе няма оправия
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
защо да го сменя,като може да смени казана и да го уплатни с покси-пол..iли да вземе от Ж.Ж. секънд хенд

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Може да го омаже със смоличка, или полиоретанче 

Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
на юзъра метода работи- изпробвано 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани