Помогнете че сам го закасал яко
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- doberman85
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.01.2009
Помогнете че сам го закасал яко
Имам БМВ325 е - 2.7л. Одари ми клапан и счупи буталото. Сменихме буталото след това и направихме главата смених и клапани сичко.Затворихме двигателя и сега не мога да фана центровка, работи само на 4 цилиндара 2 ги няма, смених кабели, свешти и не ште не мога да разбера от какво е това моля помогнете штото вече сам откачил с тая кола
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
де го бате ЯВОР
отиваш при него и готово
а само да попитам вие така кат сменихте буталото проверихте ли дали има наранявания
може да бяга компресията някъде 

отиваш при него и готово

а само да попитам вие така кат сменихте буталото проверихте ли дали има наранявания


Критика се приема
- doberman85
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.01.2009
Начи компресията не сам я мерил, обаче то птроблема не е в този цилиндар 4 на които сменихме боталото тои си работи 1,2 ги няма.
самнявам се за ремька заштото моя маистор кадето я прави каза 4е бил хлабав ама след това така и не се варна да си го оправи и са не знам белезите да вида дали не е прескочил или оня го е сложил наеправилно.
самнявам се за ремька заштото моя маистор кадето я прави каза 4е бил хлабав ама след това така и не се варна да си го оправи и са не знам белезите да вида дали не е прескочил или оня го е сложил наеправилно.
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
А биелата на този цилидър дето е ударил сменихте ли я
Иначе белезите са долу на шайбата на коляновия вал и капака, който е зад нея и горе на ангренажното колело и главата

Иначе белезите са долу на шайбата на коляновия вал и капака, който е зад нея и горе на ангренажното колело и главата

- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Нищо и няма на биелата.Провери си компресията на 2-та цилиндъра които не бачкат.Аз имам съмнения,че и там клапаните може да са ударени и да не затварят.Само на единия цилиндър ли сменихте клапани?
Измери компресията,за да не си играем тук на догадки
Всичко ще излезе наяве.Ако отива ток по кабела до свещите няма начин да не работи освен ако не сте оставили някой крив клапан...така смятам аз 
Измери компресията,за да не си играем тук на догадки



8.32
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
ти сигурен ли си че всички бутала са си на мястото,
възможно ли е да си пропуснал да сложиш някое бутало mhihi
възможно ли е да си пропуснал да сложиш някое бутало mhihi
- doberman85
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16.01.2009
Всички бутала са си на мястото, клапаните са сменени сичките, сигурно е ремъка,но все пак ште премеря компресията да вида.Обаче са заминавам за 3 седмици и ще го мъча след това, се пак си е скапичка кола и трябват пари за нея. БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩА!
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
като зацепиш ангренажа както трябва ще дойдат 

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани