Помогнете че сам го закасал яко

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.01.2009

Помогнете че сам го закасал яко

Мнение от doberman85 » 19 Яну 2009, 14:02

Имам БМВ325 е - 2.7л. Одари ми клапан и счупи буталото. Сменихме буталото след това и направихме главата смених и клапани сичко.Затворихме двигателя и сега не мога да фана центровка, работи само на 4 цилиндара 2 ги няма, смених кабели, свешти и не ште не мога да разбера от какво е това моля помогнете штото вече сам откачил с тая кола

Ох, на баба!
Аватар
Мнения: 3297
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: Берлин
Пол: Мъж
Кара: селскостопанска машина
Мечтае да кара: 4етириосен самосвал

Мнение от bavareca_86 » 19 Яну 2009, 14:06

кво зна4и немога да хвана центровка,компресия мерил ли си
БМВ фен с Е30-ска и малко акъл си е неочаквано добра комбинация
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Мнение от petrashkov » 19 Яну 2009, 14:47

де го бате ЯВОР :mhihi:
отиваш при него и готово :lol:
а само да попитам вие така кат сменихте буталото проверихте ли дали има наранявания :uups: може да бяга компресията някъде :help:
Критика се приема

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 19 Яну 2009, 14:55

предполагам не сте зацепили ремъка точно
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.01.2009

Мнение от doberman85 » 20 Яну 2009, 7:53

Начи компресията не сам я мерил, обаче то птроблема не е в този цилиндар 4 на които сменихме боталото тои си работи 1,2 ги няма.
самнявам се за ремька заштото моя маистор кадето я прави каза 4е бил хлабав ама след това така и не се варна да си го оправи и са не знам белезите да вида дали не е прескочил или оня го е сложил наеправилно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 20 Яну 2009, 10:30

отиваш при чичо явор да му удари една магиика :winky:
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 20 Яну 2009, 10:34

А биелата на този цилидър дето е ударил сменихте ли я :?:
Иначе белезите са долу на шайбата на коляновия вал и капака, който е зад нея и горе на ангренажното колело и главата ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 20 Яну 2009, 10:42

Нищо и няма на биелата.Провери си компресията на 2-та цилиндъра които не бачкат.Аз имам съмнения,че и там клапаните може да са ударени и да не затварят.Само на единия цилиндър ли сменихте клапани?
Измери компресията,за да не си играем тук на догадки ;) Всичко ще излезе наяве.Ако отива ток по кабела до свещите няма начин да не работи освен ако не сте оставили някой крив клапан...така смятам аз :|
Изображение
8.32

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Мнение от rahoGabroveca » 20 Яну 2009, 11:08

ти сигурен ли си че всички бутала са си на мястото,
възможно ли е да си пропуснал да сложиш някое бутало mhihi

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.01.2009

Мнение от doberman85 » 21 Яну 2009, 11:30

Всички бутала са си на мястото, клапаните са сменени сичките, сигурно е ремъка,но все пак ште премеря компресията да вида.Обаче са заминавам за 3 седмици и ще го мъча след това, се пак си е скапичка кола и трябват пари за нея. БЛАГОДАРЯ ЗА ПОМОЩА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 26 Яну 2009, 20:45

колега проверили луфта на клапаните :confused:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 27 Яну 2009, 0:09

като зацепиш ангренажа както трябва ще дойдат ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook