Tunning

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 17 Яну 2009, 19:13

""Ся'' аз знам и не споря ,а констатирам факти.И ''ся'' да ти обясня,че тая горивна помпа се върти от разпределителен вал-тоест колко по-бързо се върти двигателя толкова повече бенз и се износва не буталото на помпата ,а отвеждащите силата от вала към помпата елементи дето струват 45 лева.И ''ся'' ми кажи тая К03ка на колко си я надул за да гръмне клапана 1+?.И после клиента бил предупреден-просто картата ти доколкото гледах резултатите от диното увеличава мощността в ниски обороти над капацитета на бензиновата помпа.
Щях да те оставя да дишаш спокойно,ама се правиш на батка


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 17 Яну 2009, 19:40

има повече резон в тези думи , дааа :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от batpepi » 17 Яну 2009, 19:46

OPASNO LUD написа:""Ся'' аз знам и не споря ,а констатирам факти.И ''ся'' да ти обясня,че тая горивна помпа се върти от разпределителен вал-тоест колко по-бързо се върти двигателя толкова повече бенз и се износва не буталото на помпата ,а отвеждащите силата от вала към помпата елементи дето струват 45 лева.И ''ся'' ми кажи тая К03ка на колко си я надул за да гръмне клапана 1+?.И после клиента бил предупреден-просто картата ти доколкото гледах резултатите от диното увеличава мощността в ниски обороти над капацитета на бензиновата помпа.
Щях да те оставя да дишаш спокойно,ама се правиш на батка

1во.изобщо не се правя на батка ,понеже не си правя софтуера аз.
2ро.Прочети малко за проблемите на чипосани ТФСИ 200коня-всички имат тоз проблем без изключение(не говорим за 240к.с обаче).
Тези работи не съм си ги измислил аз:
http://www.dubbersinc.com/forum/volkswa ... -tfsi.html
не ми търси сега да ти показвам,ама ти сигурно много добре знаеш ако си се интересувал .Е и ако е някой който е правил такава кола и преди и да знае кое и куца,иначе лаладжий има колкото искаш,ама ако опре да се прави и почва да се чеше там дет не го сърби..Я разгледай и тук малко.
http://www.google.bg/search?hl=bg&q=2.0 ... 0%BD%D0%B5
не се заяждам да знаеш
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 18 Яну 2009, 1:20

О, интересувал съм се аз,повечко даже.Сега знам,че помпата ще се предаде-на около 260-270коня на диното на Златков(зависи коя от 2та типа е) със стандартните инжектори.Ама не да имаш 162квта на 3500 оборота и да се чудиш защо не достига бензин.Относно клапана,ми той си държи 1 бар без ядове,даже 1,1.
И аз не искам да се заяждам,двигателя си е сложен за правене,даже моето мнение е и че колегата ти V-max няма да се справи много по-добре,но по добре се замисли за послеписа Ти.ти хубаво ги правиш,ама по важно е май, как

Извинявам се на модератора за многото спам,преставам :mhihi:

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Tunning

Мнение от Huku » 18 Яну 2009, 3:51

Има под форум, който се казва точно така. Що тва не се премести там и да си се пеняват момчетата колкото си искат!
Май някои от тях дори не карат BMW...
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Яну 2009, 11:48

OPASNO LUD написа:О, интересувал съм се аз,повечко даже.Сега знам,че помпата ще се предаде-на около 260-270коня на диното на Златков(зависи коя от 2та типа е) със стандартните инжектори.Ама не да имаш 162квта на 3500 оборота и да се чудиш защо не достига бензин.Относно клапана,ми той си държи 1 бар без ядове,даже 1,1.
И аз не искам да се заяждам,двигателя си е сложен за правене,даже моето мнение е и че колегата ти V-max няма да се справи много по-добре,но по добре се замисли за послеписа Ти.ти хубаво ги правиш,ама по важно е май, как

Извинявам се на модератора за многото спам,преставам :mhihi:


познаваме ли се , че знаеш толкова много :D точно с тези мотори нямам никакви проблеми , никакви рекламации откъм смеси , което според мен е най-важното започнеш ли да човъркаш турбо мотор ... И аз не се заяждам , просто се забавлявам да чета оправдания. А ти какво целиш , щот с първия ти пост май точно това правиш :mhihi: :mhihi: И понеже спора стана добър откъм доводи , нека продължим в добрия тон без заядливи подмятания , може ли :?:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 18 Яну 2009, 12:44

Колеги предлагам да се спазва добрия тон !!!
Колегата Опасно Луд е стар фен и е доста запознат с чип-тунинга, все
пак той беше първия притежател на 535д от форума, сега е с друга
марка но това не означава, че не е фен на Бимите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 3.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N47

Мнение от plamen_nedkov » 18 Яну 2009, 18:06

Като побликувах темата си мислех, че ще се пише за конкретен автомобил. Това което виждам в последните 5-6 коментара са лични напатки и някви спорове. Отговор на моят вапрос сам получил както и като цяло ми се разясниха някой неща. Предлагам модераторите да я затворят темата защото вече в нея се пише само off-topic.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от batpepi » 18 Яну 2009, 18:55

Извинявам се за темата,че хвана този път
а сега малко по нея...
Аз мога да направя тази кола-35к.с и 70Нм
Нека другите които могат да я направят кажат и те какво може да се очаква от тази кола.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 3.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N47

Мнение от plamen_nedkov » 18 Яну 2009, 19:36

Благодаря за разбирането. Е това е отговор, ясно и точно :D


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 18 Яну 2009, 20:04

ние сме на изчакване , има няколко направени коли , но сега трябва да минат 10ина хиляди да се види за евентуални проблеми , най-вече с ДПФа ... Все пак говориме за почти нови коли и по-добре да няма проблеми с гаранциите :idea: Като гледам големите фирми се спират на 25кс подобрение , но всеки си има скрити жокери :D

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 18 Яну 2009, 20:27

V-max написа:Като гледам големите фирми се спират на 25кс подобрение , но всеки си има скрити жокери :D


Зависи какво тунинговаш ;) При нас е около 80whp/80tq само с чип, с другите екстри може още повече. Най-силното 335 е над 400 коня... на гумите! Само за справка, сток е към 280-290 коня на гумите... :twisted:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 18 Яну 2009, 22:09

V-max написа:... да няма проблеми с гаранциите ...


Колега малко офф-топик (за което се извинявам), но пипаш ли софтуера
винаги има проблем с гаранциите, защото остава следа, ако се работи с
допълнителен (външен) модул който променя данните "от" и "към"
ЕКУ-то то това е друга работа.

На мое запитване относно въпроса с гаранцията след инсталиране на
Cold Air Intake модул (демек спортен филтър) на М-ката ми казаха, че
най вероятно ще имам проблем с гаранцията.

... така че гаранцията е сложно нещо и не може да се отговаря еднозначно ...
Изображение

Му му мух мули, майкоууу!
Аватар
Мнения: 3102
Регистриран на: 18.07.2006

Мнение от absix » 18 Яну 2009, 22:12

rosen.kolarov написа:...винаги има проблем с гаранциите, защото остава следа, ако се работи с
допълнителен (външен) модул който променя данните "от" и "към"
ЕКУ-то то това е друга работа.


И аз се извинявам за офф-а, ама не с всички е така ;) ;) ;)

Големите играчи вкарват маса пари в изработката на чипове, така че да са напълно невидими при сервизно обслужване, инспекция и т.н. Ако не го видят физически или го няма в момента, изобщо няма и да разберат, че е имало нещо там. Това не е от вчера, а може би от повече от година.

Излишно е да споменавам, че тия хора "пият от извора" и знаят какво, колко и как да "поддават", та ЕКУ-то да не святка в червено...

И за да не се чудите, не... не съм слагал, чел съм :mhihi:

Жалкото е, че тия чипове са само за N54 и на колегата няма да му върши работа....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 18.11.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от batpepi » 18 Яну 2009, 22:59

[/quote]И аз се извинявам за офф-а, ама не с всички е така ;) ;) ;)

Големите играчи вкарват маса пари в изработката на чипове, така че да са напълно невидими при сервизно обслужване, инспекция и т.н. Ако не го видят физически или го няма в момента, изобщо няма и да разберат, че е имало нещо там. Това не е от вчера, а може би от повече от година.

Излишно е да споменавам, че тия хора "пият от извора" и знаят какво, колко и как да "поддават", та ЕКУ-то да не святка в червено...

И за да не се чудите, не... не съм слагал, чел съм :mhihi:

Жалкото е, че тия чипове са само за N54 и на колегата няма да му върши работа....[/quote]

Прав си тук.всички гаранционни БМВ-та трябва на всяко влизане в сервиза без значение за какво е трябва да се закача и се следи "кънтъра"дали е флашвано без да е записано в сервизната история на колата-в бг май никой не го прави де.Ако е правено през ОБД или БДМ(едц17 нямат активен бдм порт вече-това са последните дизели и мед17 са бензините)Те се правят с флашер директно на пиновете на ЕКУ-то.Имам едно М3 с ДКГ кутия което направихме през пиновете-не го хванаха ,но издърпаха всички М3ки за ъпдейт на кутията и "убиха"чипа.Сега клиента изчаква за следващи ъпдейти ако има да не разхвърляме само колата.Те стават и през обд иначе-но това само ако не е в гаранция-тогава никой не може да те задължи за каквото и да било...

"The (BMW) - Empire strikes back!

Since the beginning of this month BMW checked on every service if the car is tuned.
If so, then a update gets done.

Now if the vehicle is tuned again, then snaps the trap. The old BMW-key does not fit, and the vehicle stoppers."
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook