Смяна на въздушен филтър Е87 - задача САМО за майстори!
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Смяна на въздушен филтър Е87 - задача САМО за майстори!
Все си мислех, че подмяната на нещо като въздушният филтър на маторя не би трябвало да е някаква тежка задача... например на Е36-цата го сменям за около 60сек... все пак говорим за въздушен филтър... но изглежда с времето нещата се променят и новите баварки - също... така например смяната на въздушен филтър си отнема като нищо около 1 час (освен ако не си го правил поне 10-15 пъти и можеш даже със затворени очи да го направиш).
Днес, с лека помощ от моя страна, колегата V-max ми демонстрира за какво иде реч... честно казано ако трябва да го почвам сам да го разучавам.... за бързо схващащ човек си мисля, че бая време щеше да ми отнеме... всичките тези щипки и болчета... според мен от BMW са идиоти... смяната на въздушен филтър не трябва да е толкова сложна... това като се замисля, че смятам на всеки 5-6-7к километра да го подменям... за кво говорим... а подобна операция си отнема маса време и съответно където и да отидеш ще ти вземат и маса пари (30лв и нагоре).
Ето и снимка на напълно разкрит M47TU2D20, готов да му бъде подменен въздушният филтър (съжалявам за не толкова качествените снимки - K750i):
А това е разликата между чисто нов филтър и такъв, който вероятно е на поне 35к километра...
Кой знае колко коня е била "загубила" колата, но сега върви осезаемо по-добре...
Общо взето съм тотално вЪзмутен и Огорчен от това... все пак говорим за въздушен филтър, а не за смяна на бутала и биели...

Днес, с лека помощ от моя страна, колегата V-max ми демонстрира за какво иде реч... честно казано ако трябва да го почвам сам да го разучавам.... за бързо схващащ човек си мисля, че бая време щеше да ми отнеме... всичките тези щипки и болчета... според мен от BMW са идиоти... смяната на въздушен филтър не трябва да е толкова сложна... това като се замисля, че смятам на всеки 5-6-7к километра да го подменям... за кво говорим... а подобна операция си отнема маса време и съответно където и да отидеш ще ти вземат и маса пари (30лв и нагоре).
Ето и снимка на напълно разкрит M47TU2D20, готов да му бъде подменен въздушният филтър (съжалявам за не толкова качествените снимки - K750i):


А това е разликата между чисто нов филтър и такъв, който вероятно е на поне 35к километра...

Кой знае колко коня е била "загубила" колата, но сега върви осезаемо по-добре...
Общо взето съм тотално вЪзмутен и Огорчен от това... все пак говорим за въздушен филтър, а не за смяна на бутала и биели...



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
ам то като е лесно и всеки бара
отдавна като имаш пара за нова кола и ще имаш за поддръжка,макар елементарна

отдавна като имаш пара за нова кола и ще имаш за поддръжка,макар елементарна
- Красимир!
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 18.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3 CSL
павката написа:ам то като е лесно и всеки бара![]()
отдавна като имаш пара за нова кола и ще имаш за поддръжка,макар елементарна
T'ва е така. Проста логика,
но аз ако знам как става,
бих си го сменял и сам,
понеже ще ми доставя удоволствие.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Красимир! написа:
но аз ако знам как става,
бих си го сменял и сам,
понеже ще ми доставя удоволствие.
Точно това е идеята.... и точно затова се издразних толкова... странното обаче е, че филтъра на купето се сменя яко лесно и елементарно... за разлика от същият при Е36, където трябва да разглобиш жабката и да се ровиш като ненормален вътре...
Ае идиотска работа...
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
колега, Владко не ти ли предложи спортен на JR
не е било лошо да си се обзавел с такъв
а за процедурата по смяната няма кво да се пише и говори......
на е36 по лесно отварям мотор

не е било лошо да си се обзавел с такъв

а за процедурата по смяната няма кво да се пише и говори......
на е36 по лесно отварям мотор

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
БОРКО-ЧИПА написа:колега, Владко не ти ли предложи спортен на JR![]()
не е било лошо да си се обзавел с такъв![]()
а за процедурата по смяната няма кво да се пише и говори......
на е36 по лесно отварям мотор
Предложи ми, ма вече бях взел филтъра... НО следващата смяна ще бъде точно със спортен... дали K&N или JR.... щото и без тва съм луд да го сменям на 5-6к километра... ще го избия за нула време



"С", ясно ми е, че са нови коли, ма... що за идиотщина е да трябва подобна интервенция да се прави за смяната на прост въздушен филтър... и тва прави сметка как ще оставя някой да ми го сменя без да гледам кво се случва... айде нема нужда...
Са спор няма, че за сметка на въздушния, тоя за купето е направо за балъци да го сменят... идиотоизмислен е... къв беше проблема да го направят така и за въздушния.... айде няма да се ядосвам повече...

- gotcha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Колега за спортния, трябва да е изнесен навън, защото ако просто замениш оригиналния със спортен, горе-долу пак на същия период ще трябва да го почистваш, за да има наистина ефект от него...
А нямам си на идея дали се предлагат аърбоксове и тем подобни за твоя двг
А нямам си на идея дали се предлагат аърбоксове и тем подобни за твоя двг

Mens sana in corpore sano
Така колега при почти всички нови коли вече .........
пример ....На бащата Рено Гранд Сценик 2008 за да се свали въздушния филтър се махат почти всички пластмаси които се виждат под капака + предна дясна гума + ако ти е по лесно и си го правил много пъти сваляш част от подкалника ако ли не целия подкалник
филма е ......мноооого голям
пример ....На бащата Рено Гранд Сценик 2008 за да се свали въздушния филтър се махат почти всички пластмаси които се виждат под капака + предна дясна гума + ако ти е по лесно и си го правил много пъти сваляш част от подкалника ако ли не целия подкалник



“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Slavi_m написа:Аз не мога да разбера защо изобщо и как?! се набутваш в тази 1ца?Голям човек с малка кола...толкова ли нямаше 3/5 ?
абе не е така , единичката е мега удобна дори за по-едри от средното




От 4те Е87ци 3 бяха с доста изпочупени пластмаси , явно им е трудно по сервизите да внимават или просто от бързане и незнание се получава . Та не се доверявайте на всеки "майстор" , работата не е толкова лесна , освен , че е супер пипкава и мястото е силно ограничено
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Slavi_m написа:Аз не мога да разбера защо изобщо и как?! се набутваш в тази 1ца?Голям човек с малка кола...толкова ли нямаше 3/5 ?
Днес ходих с 1-та на жена ми до Пловдив и да ви кажа колата е просто перфектна и за дълъг път,никаква разлика не намирам в комфорта от 3-та(говоря за отпред),возията е спортна и е голям кеф,а бе колата е супер от всякъде(малко скъпичка),а относно смяната на консумативи-нормално,в сервизите и те хляб папкат,ама донякъде е по-добре така че като вземем да се майсторим можем да се 'оакаме'

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
то да бяха майстори по сервизите с мед да ги намажеш .. но повечето се учат точно на твоята кола ,особено ако е по новичка и не са пипали
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Slavi_m написа:Аз не мога да разбера защо изобщо и как?! се набутваш в тази 1ца?Голям човек с малка кола...толкова ли нямаше 3/5 ?
Ае аз Е87-цата си я бройкам още от как излезнаха... и сега му дойде времето... иначе 1-цата наистина е много удобна кола за каране и пътуване... последните 2 дни направих 2000км (отиване и връщане до Виена) и нямах никви грижи да карам сам през цялото време без сериозни почивки (спирах на 1-2 места за WC и дозареждане)... много съм доволен.... и btw - хвала на темпомата




Като цяло отпред 1-цата е 1:1 с Е90, само от зад 3-ката има една идея (само толкова е) повече място... а аз 1-цата не съм я взел да возя хора

Иначе темата ми беше провокирана от абсурдният начин, по който се сменя филтъра... все едно е направено точно с цел да храни тия по сервизите... а спортния replacement филтър точно с такава цел го взимам - че искам да го чистя на 5-6-7к километра... нема сми да се набутвам с "нормален"

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани