Въпрос за всмукателен колектор?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за всмукателен колектор?
Виждал съм много m20b20 но ги няма тези маркучета(не знам вакуми ли са какво са) Моля някой да ми отговори и да обясни за какво служат,че ми е мн любопитно
http://www.album.bg/gopeto100/images/10478401/

http://www.album.bg/gopeto100/images/10478401/
Последна промяна gopeto100 на 14 Яну 2009, 20:16, променена общо 1 път
- L_e_K_e_T_o///M///
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: пак БМВ
- Детайли за колата: черно БМВ
здр
имаш ги колега но са черни.
тунинг ли
тунинг ли

e
Абе много интересно,но твърдя че добре си виждам!
А за това дали са тунинг може да питаш немеца от който я взех,понеже ако аз тръгна да правя нещо под капака направо я вкарвам в heed да й сложат един охлъов.
Моля да пише някой компетентен по моя въпрос.
http://www.bmwheaven.com/images/stories ... 20i_21.jpg
http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/u ... %F5%20(297).JPG
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg
А за това дали са тунинг може да питаш немеца от който я взех,понеже ако аз тръгна да правя нещо под капака направо я вкарвам в heed да й сложат един охлъов.
Моля да пише някой компетентен по моя въпрос.
http://www.bmwheaven.com/images/stories ... 20i_21.jpg
http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/u ... %F5%20(297).JPG
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Трябва да те разочаровам, при теб ги няма повечето, имаш само дясното синьо ако правилно си се регистрирал 320/88. Ма не тъжи те само проблеми правят.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Основните разлики са че едното (Л-жетроника ) е с долно делко което се задвижва с привод който още си седи при тебе но има една тапичка ако си забелязъл ,другото е с горно директно на разпределителния вал ,Л-жетроника е с тая система със вакуумите и старите клапани които регулират празния ход ,а мотроника е с моторче и Контролен блок и система по-съвършена и манипулируема до някаква степен и други работи които не се сещам сега но общо взето това е
както каза колегата не ти трябват тея
както каза колегата не ти трябват тея

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
BMWPower написа:Основните разлики са че едното (Л-жетроника ) е с долно делко което се задвижва с привод който още си седи при тебе но има една тапичка ако си забелязъл ,другото е с горно директно на разпределителния вал ,Л-жетроника е с тая система със вакуумите и старите клапани които регулират празния ход ,а мотроника е с моторче и Контролен блок и система по-съвършена и манипулируема до някаква степен и други работи които не се сещам сега но общо взето това е
както каза колегата не ти трябват тея
Само ще допълня за мотроника че има параметрична таблица в софтуера на компютъра, отговаряща за предварение на запалването при различни натоварвания на двигателя. Мотроника няма вакуумен маркуч, защото неговата функция се изпълнява от параметрите, в софтуера, има само капачка и палец в предната част на разпределителния вал в по-стария вариант- motronik 1.13. Следващото поколение на motronik 1.17 няма дистрибуторна капачка и палец, а само датчик на разпределителния вал, който работи на принципа на електромагнитна индукция точно в момент, когато буталото на първи цилиндър е в положение ГМТ. Момента на предварение на запалването се определя както при по-стария вариант мотроник само с тази разлика, че компютъра сам определя работата на останалите цилиндри като се води от показанията на първия. Общо взето това е.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
При jetronik L и LU запалването не се определя от компютър, а е изцяло механично. Това е транзисторно безконтактно запалване /няма чукче и наковалня/. Момента на предварението се определя от вакуумен регулатор на делкото.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Това как го направи ако мотора ти е Мотроник т.е. този с малкото маркучи.gopeto100 написа:Благодаря за изчарпателните отговори.На делкото предверението ми е до край и удрям 9-ки до 100 по г тек(има и други правени неща по колата) ,ще има ли смисъл да ги барам тези маркучи?
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани