Въпрос за всмукателен колектор?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Софето

Въпрос за всмукателен колектор?

Мнение от gopeto100 » 14 Яну 2009, 17:48

Виждал съм много m20b20 но ги няма тези маркучета(не знам вакуми ли са какво са) Моля някой да ми отговори и да обясни за какво служат,че ми е мн любопитно :)
http://www.album.bg/gopeto100/images/10478401/
Последна промяна gopeto100 на 14 Яну 2009, 20:16, променена общо 1 път

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 14 Яну 2009, 18:52

позагледай се тогава ,има си ги но не са в тоя тунинг цвят братле :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: пак БМВ
Детайли за колата: черно БМВ

здр

Мнение от L_e_K_e_T_o///M/// » 14 Яну 2009, 19:33

имаш ги колега но са черни.
тунинг ли :bang:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Софето

e

Мнение от gopeto100 » 14 Яну 2009, 19:38

Абе много интересно,но твърдя че добре си виждам!
А за това дали са тунинг може да питаш немеца от който я взех,понеже ако аз тръгна да правя нещо под капака направо я вкарвам в heed да й сложат един охлъов.
Моля да пише някой компетентен по моя въпрос.

http://www.bmwheaven.com/images/stories ... 20i_21.jpg

http://www.bmwpower.hu/gallery/albums/u ... %F5%20(297).JPG

http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... engine.jpg

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 14 Яну 2009, 19:40

Трябва да те разочаровам, при теб ги няма повечето, имаш само дясното синьо ако правилно си се регистрирал 320/88. Ма не тъжи те само проблеми правят.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 14 Яну 2009, 19:42

Не съм компетентен, ма едното е Мотроник,а другото Лджетрони.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Софето

е

Мнение от gopeto100 » 14 Яну 2009, 20:16

:arrow:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 14 Яну 2009, 20:33

Ако държиш много ела да ги сменим за тия Изображение
Изображение имат си всички маркучи.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Софето

Мнение от gopeto100 » 14 Яну 2009, 20:44

Добре тук ги има.Ако имаш представа кажи ми кое е Motronic u кое L getronic и каква е разликата,или може и линк че нищо не намирам в тукашната търсачка-дава Не конкретни резултати :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 14 Яну 2009, 20:52

Основните разлики са че едното (Л-жетроника ) е с долно делко което се задвижва с привод който още си седи при тебе но има една тапичка ако си забелязъл ,другото е с горно директно на разпределителния вал ,Л-жетроника е с тая система със вакуумите и старите клапани които регулират празния ход ,а мотроника е с моторче и Контролен блок и система по-съвършена и манипулируема до някаква степен и други работи които не се сещам сега но общо взето това е
както каза колегата не ти трябват тея ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 14 Яну 2009, 20:59

Тва с многото маркучи е Лджетроник, а другото Мотроник. Ето как изглежда на руски:Изображение
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: Софето

Мнение от gopeto100 » 14 Яну 2009, 21:21

Благодаря за изчарпателните отговори.На делкото предверението ми е до край и удрям 9-ки до 100 по г тек(има и други правени неща по колата) ,ще има ли смисъл да ги барам тези маркучи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 15 Яну 2009, 10:14

BMWPower написа:Основните разлики са че едното (Л-жетроника ) е с долно делко което се задвижва с привод който още си седи при тебе но има една тапичка ако си забелязъл ,другото е с горно директно на разпределителния вал ,Л-жетроника е с тая система със вакуумите и старите клапани които регулират празния ход ,а мотроника е с моторче и Контролен блок и система по-съвършена и манипулируема до някаква степен и други работи които не се сещам сега но общо взето това е
както каза колегата не ти трябват тея ;)

Само ще допълня за мотроника че има параметрична таблица в софтуера на компютъра, отговаряща за предварение на запалването при различни натоварвания на двигателя. Мотроника няма вакуумен маркуч, защото неговата функция се изпълнява от параметрите, в софтуера, има само капачка и палец в предната част на разпределителния вал в по-стария вариант- motronik 1.13. Следващото поколение на motronik 1.17 няма дистрибуторна капачка и палец, а само датчик на разпределителния вал, който работи на принципа на електромагнитна индукция точно в момент, когато буталото на първи цилиндър е в положение ГМТ. Момента на предварение на запалването се определя както при по-стария вариант мотроник само с тази разлика, че компютъра сам определя работата на останалите цилиндри като се води от показанията на първия. Общо взето това е.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 15 Яну 2009, 10:31

При jetronik L и LU запалването не се определя от компютър, а е изцяло механично. Това е транзисторно безконтактно запалване /няма чукче и наковалня/. Момента на предварението се определя от вакуумен регулатор на делкото.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Мнение от Lenco » 15 Яну 2009, 11:00

gopeto100 написа:Благодаря за изчарпателните отговори.На делкото предверението ми е до край и удрям 9-ки до 100 по г тек(има и други правени неща по колата) ,ще има ли смисъл да ги барам тези маркучи?
Това как го направи ако мотора ти е Мотроник т.е. този с малкото маркучи.
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook