За Колегите с Е39 с молба за компетентно мнение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
За Колегите с Е39 с молба за компетентно мнение
Колеги ще Ви помоля за мнение относно моята идея.
Малко предистория: от 2002 карам БМВ предимно, това беше първата ми кола (Е30/318И 1990) и от 2006 БМВ 520И (Е34/1990). Решил съм тази година да го сменя с Е39 и накратко идеята ми е такава:
Решил съм да се разходя до Германия като предварително фиксирам няколко екземпляра оттук, обадя се по телефона и с колата (Е34) и верен другар дотам, взимам си я и си я прибирам и толкова. Мисля че идеята е добра, моля споделете какво мислите!
И другото нещо което е по-важното, решил съм да похарча малко повече от нормалното за Е39 като не си купя 1996 520И (моля колегите да не се обиждат! 1996 520И е прекрасна кола!) а си взема нещо от рода на след 1999 или 2000 530И или 530Д или 535И (даже последната най-вече!). Прегледах n на брой обяви в мобиле.де и има наистина страхотни екземпляри. Знам че тове е крайно непрактична кола (особено 535И) с нейния харч от 18 градско, но...сърцето ми е в тази кола и така. Моля споделете и нещо за това ми намерение!
Питам ви съвет, защото знаете кла не се купува всеки ден!
Благодаря за помощта!
Малко предистория: от 2002 карам БМВ предимно, това беше първата ми кола (Е30/318И 1990) и от 2006 БМВ 520И (Е34/1990). Решил съм тази година да го сменя с Е39 и накратко идеята ми е такава:
Решил съм да се разходя до Германия като предварително фиксирам няколко екземпляра оттук, обадя се по телефона и с колата (Е34) и верен другар дотам, взимам си я и си я прибирам и толкова. Мисля че идеята е добра, моля споделете какво мислите!
И другото нещо което е по-важното, решил съм да похарча малко повече от нормалното за Е39 като не си купя 1996 520И (моля колегите да не се обиждат! 1996 520И е прекрасна кола!) а си взема нещо от рода на след 1999 или 2000 530И или 530Д или 535И (даже последната най-вече!). Прегледах n на брой обяви в мобиле.де и има наистина страхотни екземпляри. Знам че тове е крайно непрактична кола (особено 535И) с нейния харч от 18 градско, но...сърцето ми е в тази кола и така. Моля споделете и нещо за това ми намерение!
Питам ви съвет, защото знаете кла не се купува всеки ден!
Благодаря за помощта!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- vladi_nn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: Велико Търново
Колега ще те посъветвам да гледаш обявите да са от германци, а не от турци или автокъщи пак с такива собственици. И най добре колата да е с ТЮФ за да си по спокоен. Иначе има добри екземпляри, но повечето са и по скъпи именно за това. Успех!
Юли бате какво да ти кажа, скачаи направо в 540 и да се приключва въпроса :> това е моето мнение, така и така /ако плащаш акциз/ ше е солено, та направо взимаи една 540-ка V8 и си ти !
помисли добре, щото 535 и 540 са V8, а другите не са.. та звука ще е убииствен за тия 2те, по добре някоя от тях :>
гледаи да е някои представителен цвят за бмв черен/сив/син .. и те това е от мене, с кожи можи всички екстри, това е, има доста запазени 540 т.к. не се карат много в сравнение с 530д които почти не се спират от движение
помисли добре, щото 535 и 540 са V8, а другите не са.. та звука ще е убииствен за тия 2те, по добре някоя от тях :>
гледаи да е някои представителен цвят за бмв черен/сив/син .. и те това е от мене, с кожи можи всички екстри, това е, има доста запазени 540 т.к. не се карат много в сравнение с 530д които почти не се спират от движение
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Благодаря за напътствията дотук!
Само какво е ТЮФ?
и да много благодаря за съвета за турските продавачи и автокъщи!
Иначе за акциза колегата е прав но незнам да се хвърля на максимала 540 е голяма хапка знам ли, не си бях помислял, все пак ми е ясно каква кола е и тоа че примерно мога да й платя цената сега не съм сигурен че значи че мога качествено да я подържам. затова и 535 ми е максимума. Сега Е34 си я подържам като писано яйце и искам винаги да си подържам колата по такъв начин независимо каква е! Не ми се ще да си взема някоя Е39 и после да съм принуден да правя компромиси с подръжката, ще ме е срам от мене си. Затова кръгъ ми е този 530И или Д или 535.
Само какво е ТЮФ?
и да много благодаря за съвета за турските продавачи и автокъщи!
Иначе за акциза колегата е прав но незнам да се хвърля на максимала 540 е голяма хапка знам ли, не си бях помислял, все пак ми е ясно каква кола е и тоа че примерно мога да й платя цената сега не съм сигурен че значи че мога качествено да я подържам. затова и 535 ми е максимума. Сега Е34 си я подържам като писано яйце и искам винаги да си подържам колата по такъв начин независимо каква е! Не ми се ще да си взема някоя Е39 и после да съм принуден да правя компромиси с подръжката, ще ме е срам от мене си. Затова кръгъ ми е този 530И или Д или 535.
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
ALFA155Ts написа:99та - 520ка-та има акциз 170коня е ....................... до 99та е 150коня след 99та е 170коня..... тъи ,че оставаш на вариянта 97-98ма година. иначе и за 520ка плащаш акциззатова масово в бг след 99та година се внасят само 525д.... само тои няма акциз след 99та година
Тук колегата се изказа малко неподготвен 520i след 03.2000 година са по 170 к.с. и са с М54 двигател,а 520 от 08.1999 до 03.2000 са с М52ТУ/двоен ванус/ който е 150 к.с. и няма акциз.
Според мен ако държиш на дизел 525 е оптималния избор..., но като гледам към какво си се насочил адмирирам избора ти но според мен колегата СаМа е прав дотолкова, че 540 се внасят масово и има изобилие от резервни части, доколкото 535 е по-рядко срещан двигател и евентуално ще срещнеш затруднения в намирането на резервните части/лично наблюдение/.
Ако имаш парички да платиш акциза на 530д който е около 5000лв/по спомен/ по добре си вземи една по-скъпа 525д.
УСПЕХ! И да се похвалиш после!
- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: За Колегите с Е39 с молба за компетентно мнение
yuliancho написа:Колеги ще Ви помоля за мнение относно моята идея.
...........Знам че тове е крайно непрактична кола (особено 535И) с нейния харч от 18 градско, но...сърцето ми е в тази кола и така. Моля споделете и нещо за това ми намерение!
Извинявай, че може би ще те разочаровам, но 18/100 градско ми дава моята 525 IA и каквото и да правя няма смъкване(може би ако и опъна едни платна....



Успех в избора.
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Благодаря за напътствията!
да, акциза е сериозен но в някакви разумни граници ще се наложи да го приемам, ако не съществуват други варианти за регистрация, примерно там, в Германия, знам ли.
Аз не съм спрял да следя и обявите тук, последната ми разходка по автокъщите - София (Околовръстното), Дупница, Драгичево ми показа че има масово Е39 525 ТДС и то в доста добро състояние (поне на пръв поглед) и с хубав пушек отзад
дори пробвах една такава, която вървеше прекрасно но на ниски обороти притрисаше неестествено и общо взето работата й беше неритмична. Цените вървяха ок. 12 15 хил лева за добър екземпляр и по-ниски за по-не толкова лачен и още по-ниски за 520И 24V. Тогава ги загледах и в мобиле.де и то по-големите мотори...решението е трудничко, все пак винаги опира до пари и всеки си има граници след която харченето е неразумно! ще реша скоро де и ДА НЕПРЕМЕННО ЩЕ СЕ ПОХВАЛЯ КАТО ДОЙДЕ МОМЕНТА! ДАЖЕ ЕДИН МЕСЕЦ НЯМА СПИРАМ ДА СЕ ХВАЛЯ
Още веднъж Благодаря!
да, акциза е сериозен но в някакви разумни граници ще се наложи да го приемам, ако не съществуват други варианти за регистрация, примерно там, в Германия, знам ли.
Аз не съм спрял да следя и обявите тук, последната ми разходка по автокъщите - София (Околовръстното), Дупница, Драгичево ми показа че има масово Е39 525 ТДС и то в доста добро състояние (поне на пръв поглед) и с хубав пушек отзад


Още веднъж Благодаря!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Колега няколко съвета за покупката от мене:
- виж колата от вън да няма свити ламарини и ръжда.
- за ръжда виж от долния край на вратите
- прецени собственика (ако ти се стори човек който е влагал пари в коата си добре, иначе зле)
- питай кога е сменял мслото за последно. ало каже че е ново то дръпни щеката - ако е черно заначи лъже.
- качи се и карай, вдигни 100-120км/ч и натисни докрай спирачката докато намалиш до към 50-60км/ч. Ако има вибрации в кормилото или в предницата, това не е нормално.
- гледай колата да има ТЮВ
дано съм помогнал
- виж колата от вън да няма свити ламарини и ръжда.
- за ръжда виж от долния край на вратите
- прецени собственика (ако ти се стори човек който е влагал пари в коата си добре, иначе зле)
- питай кога е сменял мслото за последно. ало каже че е ново то дръпни щеката - ако е черно заначи лъже.
- качи се и карай, вдигни 100-120км/ч и натисни докрай спирачката докато намалиш до към 50-60км/ч. Ако има вибрации в кормилото или в предницата, това не е нормално.
- гледай колата да има ТЮВ
дано съм помогнал


Гледай задължително колата да има валиден към датата на покупка ТЮВ и....
Техния технически преглед само по името "технически преглед" има общо с нашия, така че...
Друго което ще ти направи впечатление е, че колите в големите градове са доста по-скъпи отколкото в малките. В Нюрнберг и Мюнхен е скъпо! Една и съща кола като година на производство, двигател и километри пробег варираше с около 50% разлика, което са си пари.
Отиди там задължително с превоз, защото ако ходиш с автобус или самолет работата е обречена. Разтоянията са големи, автокъщите една от друга също са на голямо разтояние, а и ако изникне някоя кола в интернет в последния момент, докато си още там трябва да реагираш за оглед. Иначе хората са отзивчиви, ще оправят пререгистрирането на твое име в местната служба... Ако е с червените номера ще можеш да се прибереш и през Сърбия, иначе с жълти е несравнимо по-отвратителния път през Румъния, както направи нашата групичка заради две коли и така... Не е лошо човекът, който ще идва с теб да разбира поне малко от механика:!:
Пътуването е дълго, но съм сигурен че ще останеш доволен

Друго което ще ти направи впечатление е, че колите в големите градове са доста по-скъпи отколкото в малките. В Нюрнберг и Мюнхен е скъпо! Една и съща кола като година на производство, двигател и километри пробег варираше с около 50% разлика, което са си пари.
Отиди там задължително с превоз, защото ако ходиш с автобус или самолет работата е обречена. Разтоянията са големи, автокъщите една от друга също са на голямо разтояние, а и ако изникне някоя кола в интернет в последния момент, докато си още там трябва да реагираш за оглед. Иначе хората са отзивчиви, ще оправят пререгистрирането на твое име в местната служба... Ако е с червените номера ще можеш да се прибереш и през Сърбия, иначе с жълти е несравнимо по-отвратителния път през Румъния, както направи нашата групичка заради две коли и така... Не е лошо човекът, който ще идва с теб да разбира поне малко от механика:!:
Пътуването е дълго, но съм сигурен че ще останеш доволен

Програмист се разхожда в планината. Огледал заобикалящата го природа и си казал:
- Каква яка графика!
- Каква яка графика!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани