Ъпгрейт на М43 1.6

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Ъпгрейт на М43 1.6

Мнение от Kregec » 14 Яну 2009, 12:58

Здравеите колеги! Искам да питам М43 1.6 възможно ли е да се ъпгрейдва по някакъв начим. Знам че може да се турбинира! Но освен турбината може ли да му се сложат дросели както беше напавил колегата Славянко, но да бъдат за 4-ри цилиндров мотор? Имали варянт да се сменят валовете? Ще помоля само без подигравки и спам. Не искам да сменям мотора както бихте писали. Имам проект за турбиниране но за момента съм го стопирал, искам да знам дали в атмосверен варянт може да се изкарат от този двигател около 120-130 коня?

Мисля че щом на други марки автомобили може да се направи би трябвало и на този двигател да може! Какво мислите вие по този въпрос!
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 14 Яну 2009, 13:11

Ми то вариантите не са много.
С рошав вал + хубав чип да речем че се вмъкнеш в 1500лв.
Което е равносилно да сложиш едно М42 ;)
Максимума който можеш да изстискаш от М43-то ще ти струва поне двапъти повече от колкото да сложиш един М50 ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Яну 2009, 13:14

Могат да му се качат конски сили но въртящ момент няма как, а колата е тежка така че цялата работа е безмислена. Смени маторя. :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 14 Яну 2009, 13:37

Ако сменя мотора трябва сменя цялото окачване и спирачна система не е ли така? А какво ще рече тоя вал че нещо не мога да разбера! Тя има чип слаган от Лъчо и в момента си върив доста културно! Бях гледал че някои колега предлагаше или беше слагал такива дросели за четири цилиндров мотор, но сега не мога да открия темата! Аз смятам че от 1.6 ако е атмосверен може да се изкарат 120-130 коня мисля че това е доста реално. Знам с турбина колко ще стане и как ще стане. Имаше една тема в която колегата Оги от Плевен беше пипал нещо по двигателя беше го полирал ако не се лъжа. Със този вал които казваш освен него какво друго се сменя?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 14 Яну 2009, 13:43

Kregec написа:Ако сменя мотора трябва сменя цялото окачване и спирачна система не е ли така? ?


Ми не.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: Ъпгрейт на М43 1.6

Мнение от nayden » 14 Яну 2009, 13:45

Kregec написа:Здравеите колеги! Искам да питам М43 1.6 възможно ли е да се ъпгрейдва по някакъв начим. Знам че може да се турбинира! Но освен турбината може ли да му се сложат дросели както беше напавил колегата Славянко


Може дросели ,може и двете :D

Kregec написа:Имали варянт да се сменят валовете?


Имаш предвид разпр. вал и коляновия :?:
Тоя мотор М43В16 не е с много голяма поддръжка на спортни валове от производителите ,мога да ти уредя да ти направят къстъм

Kregec написа:искам да знам дали в атмосверен варянт може да се изкарат от този двигател около 120-130 коня?


Може даже и повече ,но на каква цена :?: Все пак турбинирането си остава най-удачния вариянт ( мое мнение ,ти си знаеш)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 14 Яну 2009, 13:56

Oyama написа:
Kregec написа:Ако сменя мотора трябва сменя цялото окачване и спирачна система не е ли така? ?


Ми не.


Защо не колега? Според мен от 4 на 6 цилиндров мотор трябва да смени окачванете щото единия е по тежък от другия, и спирачните апарати и дискове. Ако греша ме поправи!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Мнение от Djelebov » 14 Яну 2009, 14:31

Kregec написа:
Oyama написа:
Kregec написа:Ако сменя мотора трябва сменя цялото окачване и спирачна система не е ли така? ?


Ми не.


Защо не колега? Според мен от 4 на 6 цилиндров мотор трябва да смени окачванете щото единия е по тежък от другия, и спирачните апарати и дискове. Ако греша ме поправи!


За окачването незнам обаче, независимо по какъв начин си направиш колата по-бърза, ще ти трябват по хубави спирачки. Не е задължително всичко наведнъж да правиш- първо моторя си направи, пък ще си имаш едно на ум за спирачките.. после и тях
Ако сложиш турбо, ще си запазиш разхода на 1.6 при икономично каране ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 14 Яну 2009, 14:54

За сила на тоя двг. се замисли откъм долнището
кво може да се промени.
Ако искаш нещо радикално ти трябва обем.
Според мен тоя мотор с други биели, трябва да поеме
вал от м42,м44,м47 или дизеловият от 318тдс.
Биели от м20,м42.
Бутала може и твойте да ползваш.
Според комбинацийте тоя мотор си утива до макс 2.1 литра
с вал от м47 и бутала на 86мм и 2литра с твойте си бутала.

Другия варянт чип и малко по къс диф,ма не очаквай чудеса :mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 14 Яну 2009, 15:00

Добре мерси за мненията! Само още един въпрос, трябва ли да се сменят двата вала? Имам предвид коляновия и разпределителния? И същевременно кате се вземе вала от М42 или М44 или М47 логично е да се вземат и биелките от тях. Имам предвид че моите бутала мога да си ги запазя и да си взема само биелите и вала от някои от тези двигатели, така ли да го разбирам! Вече след това като направя тази интервенция, предполагам мога да сложа дроселите и накрая турбото?
Още нещо биелите и вала от тези типове двигатели променят кубатурата на двигателя така ли? Каква ще е разликата в мощоноста с тези валове и биели? Бях чел една тема на лудия в която ставаше въпрос за такъв перформънс но там се говореше от 325 да стане 328, тука случая е същия така ли? От 1.6 да стане на 2.0 само с едни валове и биели. Трябвали да се прави нещо по електрониката? Какви пари може да се намерат валчето и биелките като за начало?

Ето това е темата на лудия за която говорих: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=106190
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 14 Яну 2009, 15:48

Не очаквай точен отговор освен ако някой не го е правил
това до сега.Ако височината на блоковете е еднаква значи
и карантията от м42/м44 требе да се напъха в твоя.

Но най добре си свърши сам работата,сваляш мериш
и ще си на 100% сигура кое,как и т.н.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 14 Яну 2009, 15:53

Ами аз така ще направя, защото плус това ще го отварям двигателя! В процеса на работата ще направя снимки и ще ги пусна тук с обясняния, но мисля че щом от М52Б20 става на М52Б25 или 28 може и това да стане.
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook